Auteur |
Bericht |
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Ik wens een ieder met een uitnodiging veel plezier en ik ben benieuwd naar jullie ervaringen
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
26 maart 2007 18:44 |
|
|
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
Krijg ook altijd mailings van die nieuw uitgekomen zware cruisers. Deze gegevens waren altijd opvraagbaar. Recentelijk heeft de RDW het volgende bericht op de site geplaatst:
RDW stopt verstrekking persoonsgegevens aan voertuigbranche
Persbericht, 28 februari 2007
Met ingang van 1 maart 2007 verstrekt de RDW geen namen en adresgegevens meer aan de voertuigbranche. De wijziging is een uitvloeisel van een besluit van het ministerie van Verkeer en Waterstaat uit 2001 om de privacy van burgers beter te waarborgen.
De RDW levert alleen nog technische voertuiggegevens en gegevens die voor statistische doeleinden gebruikt mogen worden, zoals de vier cijfers van de postcode, geslacht en geboortejaar van de koper en de datum waarop een voertuig een nieuwe eigenaar krijgt. Alleen de huidige serviceproviders in de voertuigbranche kunnen deze gegevens ontvangen.
De RDW beheert het kentekenregister en zorgt voor het verstrekken van gegevens uit de registers aan andere partijen zoals politie en Belastingsdienst. De APK-herinneringsbrief die de autobranche voorheen verstuurde op basis van de gegevens van de RDW, wordt inmiddels door de RDW zelf aan alle voertuigeigenaren verstuurd. Aan het gebruik van persoonsgegevens uit het kentekenregister voor commerciële doeleinden door de voertuigbranche is hiermee ook een eind gekomen.
Personen die na 1 maart 2007 post met een commercieel oogmerk van de autobranche ontvangen en dit niet op prijs stellen, kunnen contact opnemen met de serviceproviders voor de voertuigbranche. Op de website van de RDW, www.rdw.nl, staan hun gegevens (zoekwoord: providers).
|
26 maart 2007 18:49 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Moet ik nog 2 ton bijleggen.... .
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
26 maart 2007 19:49 |
|
|
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
Kosten die Ferrari´s € 230.000?
|
26 maart 2007 19:57 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
hmm, zo'n F430 kost maar 207000, hoef ik maar 150000 bij te leggen . Misschien volgend jaar. Ga morgen eerst eens voor een nieuwe SMART kijken .
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
26 maart 2007 20:01 |
|
|
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
Zie je wel, valt toch weer alles mee. Even off topic: hoe zit het met de Limborit?
Als er nieuwigheden zijn te melden schakelen we direct over naar het andere topic.....
|
26 maart 2007 20:02 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Gaat voorlopig niet door .
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
26 maart 2007 20:45 |
|
|
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
Kleinigheidje..... goedkoper dan de 993 TT 10 jaar geleden! (incl. alle opties).
|
02 apr 2007 3:10 |
|
|
red devil
971 Panamera gts
991 Turbo S /ex
930 Turbo (ex) /
970 Panamera (ex)Zwolle
|
Gisteren naar musterhuis geweest in Enschede voor een proefrit in een ferrari. Had om 10:30 een afspraak, ben samen gegaan met mijn compagnon. Werden hartstikke goed ontvangen en ze namen echt de tijd voor ons. Buiten de ferrari's stonden er ook jaguars en maserati's. Zo vonden wij de maserati quattroporte wel heel erg mooi! We hebben daar dan ook een proefrit in gemaakt, en de verkoper liet ons ook nog even het nieuwe pand zien. Mijn compagnon was erg onder de indruk van deze maserati en hebben dan ook de uitnodiging om straks in july een proefrit in de nieuwe te maken. Tussen de bedrijven door werden we prima verzorgt met hapjes en drankjes. Er werd het een en ander verteld over ferrari en hebben de verschillende modellen gezien. De 599 gtb Fiorano had mijn voorkeur. Daar wilde ik dan ook wel een proefrit in maken, deze werd zo de showroom uitgereden en klaar gezet voor de proefrit. 620 pk, schakelen aan het stuur in 0,1 van een seconde. Je kon je voet gewoon op het gas houden en zo hoog in de toeren door tikken. Wat een geweld!!! In luttele seconden reden we 240, ik kreeg toen wel de vraag om het daar bij te laten. Ook bij lage toeren en snelheid reed de Fiorano lekker. Kan niet anders zeggen dat het een hele mooie belevennis was. En dat ik wel wat anders naar Ferrari ben gaan kijken. Wat het uiterlijk betreft kan ik er niet zo warm voor lopen, maar wat rijden betreft in een woord: super.
Wat zijn de ervaringen van de andere genodigden?
_________________________________________ TURBO EARGASM !
|
06 apr 2007 16:34 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
red devil, wat hebben ze daar in je drankje gedaan
je bent zo positief, vind het gewoon eng.........................
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
|
06 apr 2007 19:16 |
|
|
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
Afgelopen maandag heb ik een mooie middag beleefd bij het Munsterhuis in Enschede.
Prima ontvangst in een mooi maar nét wat te krap pand (maar daar wordt aan gewerkt).
Hele vette auto's in de showroom, waaronder de Enzo FXX. Ik kon er nauwelijks inkruipen, kwam met m'n hoofd tegen de rolbeugel. Mét helm pas ik dus gewoon niet in......... met een lengte van 1.80 m.
Zowel de 612 Scaglietti als de 599 Fiorano zijn ontzettende power Grand Tourismo's in mijn ogen maar bekoren mij wel. De voorkeur voor een proefrit ging toch uit naar een F430 Spider F1. Bovendien was het héérlijk weer (21 graden) dus die beslissing was zo genomen.
Onzettend strakke auto die ondanks het feit dat hij meer pk's heeft dan mijn Turbo, qua vermogen vergelijkbaar overkomt. Hij heeft wel een hoger race-gehalte dan de Porsche.
De F1-bak schakelde in zijn automaat best prettig en met de flippers kan je het zeer soepeltjes zelf regelen. Ondanks dat blijf ik een voorstander van de good-old handbak....
Uiteindelijk een gaaf proefritje gehad waarna mijn neef (nog geen rijbewijs...) met verkoper Bram even in en rond Enschede werd gevlogen; TOP!
Conclusie: voor het doel waarvoor ik de 911 TT nu gebruik (éénmaal per week een 'strak' ritje voor de fun), is het een waardig alternatief.
en de 599 Fiorano:
|
06 apr 2007 20:07 |
|
|
Sanhi
997.2 4S / 993 TT
|
Gaaf hoor!
Mooi ervarings bericht ook, zou nog wel wat meer willen weten over het rijgedrag , lawaai (?) , sensatie.. Moet toch binnenkort ook maar eens een afspraak maken, helaas is het er nu niet van gekomen.!
Gr,
Sander
|
06 apr 2007 22:22 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Ik kan me alleen maar bij de verhalen hierboven aansluiten. Vandaag bij Munsterhuis geweest. Heb echt een schitterend middagje gehad, met als klap op de vuurpijl de rit in de 599. Ongelofelijk wat een kracht en een souplesse, en dan dat geluid..........permagrin all the way........
Ferrari, het moet er toch eens een keertje van komen......
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
06 apr 2007 22:34 |
|
|
924
Omgeving Leuven
|
En ik dacht dat Ferrari hier enkel werd afgebroken, toch niet dus...
|
06 apr 2007 22:39 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Gaat de verkoop van de Ferrari zo slecht tegenwoordig
Kan me niet van de indruk ontdoen dat men dringend nood heeft aan meer klanten. Niets mis mee, maar ik heb altijd gedacht dat er meer mogelijke klanten waren dan wagens bij Ferrari.
Ondanks dat ik sommige Ferrari's bloedmooi vind, krijg ik toch geen warm gevoel bij dat merk.
Maar als er ooit iemand eentje koopt hier, wil ik wel eens een toertje meerijden.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
06 apr 2007 22:48 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Nee hoor Paul, volgens de verkoper en directeur meer dan klanten genoeg. Dit was gewoon een actie vanwege het 60 jarige bestaan van Ferrari.
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
06 apr 2007 23:32 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Dan zou ik voor mijn verjaardag mijn geld spenderen aan mijn klanten, en niet aan .............
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
07 apr 2007 8:37 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Alsof ik geen klant bij Ferrari zou kunnen zijn ............
5de handsje?
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
07 apr 2007 9:02 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Dat is idd een super wagen
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
10 apr 2007 14:08 |
|
|
anton964
997.2 4s pdktholen
|
als ik dit zo lees denk ik meer dat ze porsche rijders overwillen halen om ferrari tegaan rijden.waarom anders iemand in een ferrari laten rijden die porsche gek zijn?
gr anton964
|
10 apr 2007 15:43 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Denk ik ook, maar dat klopt dan niet met hun verhaaltje dat ze meer dan klanten genoeg hebben
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
10 apr 2007 15:52 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
Tja ze wille vanaf dit jaar elk jaar een nieuw model lanceren. Eind dit jaar zouden we nog een nieuw V8 model op F430 basis moete krijgen (bovenop de op stapel staande Stradale). Ik denk dus dat er nu wel genoeg klanten zijn, maar ik weet niet of Ferrari-eigenaars zo snel van bolide gaan wisselen. Dus mss om hun 5000 stuks per jaar ook voor de toekomst te garanderen...
Maar snap de reacties van degene die gaan testrijden zijn maar al te goed. Ben zelf ook Porschist tot in de kist. Maar moesten er niet zo'n afschikwekkende verhalen over torenhoge onderhoudskosten de ronde doen stond er hier waarschijnlijk thuis ook een 355 (naast de 993 weliswaar)...
|
10 apr 2007 18:32 |
|
|
944 guy
Dr. Ir. werktuigbouw86 944, 83 928S
|
Is dat munsterhuis in enschede of ergens anders? En welke datum?
|
10 apr 2007 19:37 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Niet voor mij, zou nooit mijn Porsche inruilen voor eender welk ander merk, zolang ik er vlot in of uit kan. En moest er iets bijkomen, zou het zeker geen Ferrari zijn.
De 612 vind ik momenteel de enige echt mooie Ferrari, maar die kosten hier in België al ruim boven de € 220.000.
Kan er niets aan doen, maar het is gewoon niet mijn merk
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
10 apr 2007 21:54 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Leuk om te lezen dat het in Enschede wel goed gegaan is, in Hilversum toch niet echt!!
Een vriende van me had een brief ontvangen van Kroymans voor een proefrit, afspraak gemaakt, e-mail over en weer geweest, per telefoon ook nog een keer bevestigd.
Bij aankomst stonden ze hem met grote ogen aan te kijken, wisten nergens van en de auto zou pas in het najaar in de showroom staan
Verder geen gesprek, geen excuses, hij werd gewoon afgezeken en was hier behoorlijk pissed over, wat ik me erg goed kan voorstellen
Valt me ook op dat er geen reacties komen over Kroymans......................
Maar goed, zijn commentaar was, Het is het niet, en zal het nu helemaal nooit worden .
Goeie reclame Kroymans
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
10 apr 2007 23:40 |
|
|