Auteur |
Bericht |
jelle
996 Millennium
Voorheen 964C4, 993C2, 9964SNL
|
Friese elfstedentocht
Minsken,
Het lijkt me leuk om maar eens mee te doen, ik zit toch in de regio.
Gezien de discussie onderaan deze draad over de WOZ moeten we maar eens een autobeletteraar vragen of die ons een maatje motorkap wil leveren met daarop enkele gezonde slogans voor ons publiek: "Overheid spelen, wie wil dat niet? Dan mogen wij ook onze kosten delen door het aantal woningbezitters." "Mijn WOZ-aanslag sponsort 0,2 ambtenarenbanen: kijk nu uit het raam en geniet van uw uitzicht." "Mijn belastinggeld betaalt 5,9 werklozen, maar wie lapt mijn ruiten?"
Jammer dat we niet op autoloze zondag gaan rijden, maar als de organisatoren het bovenstaande willen regelen halen we de pers alsnog!
Grote grimas,
Jelle
|
09 apr 2007 22:55 |
|
|
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Hela, ik ben via mijn Hyve site op de hoogte gebracht van deze rit. Hoewel ook Friesland niet om de hoek van de deur ligt lijkt het me leuk met jullie mee te rijden, en aangezien ik een grote wok-fan ben is het helemaal ideaal! Ik heb trouwens niet dit hele topic gelezen aangezien ik via de hyves berichten heb vernomen dat er binnenkort een site online gaat waar iedereen zich kan aanmelden en waar nog wat meer info ter beschikking gestelt gaat worden...
Dus vandaar.
Ik ben benieuwd.....
groetjes FROSTy
_________________________________________ DENK HELDER
|
10 apr 2007 9:39 |
|
|
Joyman
964 Carrera 2 CabrioLeeuwarden
|
Niet om de hoek
Klein stukje rijden man
Leuk te horen dat je intresse hebt, en ja we willen na zaterdag wat meer bekend gaan maken, we hebben dan namelijk weer Rayonmeeting gehad.
Leuk dat het ook op Hyve's leeft
The Joyman.
_________________________________________ De 4e editie, 5 September 2010 Porsche Friese Elfstedentocht. - http://www.911stedentocht.nl
www.frieslandmotoren.nl
|
10 apr 2007 13:10 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Frost meissie, op zo'n 50 km van jouw voordeur begint Friesland
FF die lange dijk over knallen met de 924 en je bent er al.
Maar je bent uiteraard van harte welkom.
De site om in te schrijven en met alle nieuwtjes over dit top evenement ben ik op dit moment hard aan het bouwen en zal zoals Joyman al schrijft na het weekend ergens online gaan als verlengstuk van het Porsche forum.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
10 apr 2007 22:27 |
|
|
cqb241
911 carrera 4, 944, Audi S4winsum
|
Ja ik dacht dat is vast wel een goed idee om het woord ook via hyves te versprijden hahaha. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
_________________________________________ Porsche carrera 4.
|
11 apr 2007 19:26 |
|
|
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Aha!! Dat was JIJ dus!!
Geeft nie hoor...vond het juist heel leuk die reactie op Hyves. Is die site toch nog ergens goed voor
_________________________________________ DENK HELDER
|
11 apr 2007 20:39 |
|
|
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995Heerenveen
|
Ons aller opperIJSHOOFD komt zeer spoedig met nieuws!!
De tweede meeting van de rayonhoofden heeft vandaag plaatsgehad en de officiële aftrap is aanstaande..................... (tromgeroffel)
_________________________________________ Don't worry about tomorrow, God is already there.
|
14 apr 2007 18:09 |
|
|
D.D.
Op zoek naar...Noordwijk aan zee
|
al moet ik mijn vakantie er voor omzetten, of ontslag nemen...
komen doen we...
_________________________________________ HOOTERS.....;)
|
14 apr 2007 19:05 |
|
|
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995Heerenveen
|
_________________________________________ Don't worry about tomorrow, God is already there.
|
15 apr 2007 16:27 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Kijk mensen als D.D verdienen nu al een prijs. En we hebben nog geen eens een competitielement vast gelegd
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
15 apr 2007 19:00 |
|
|
D.D.
Op zoek naar...Noordwijk aan zee
|
Heb nog 3 maanden vakantie...zoiezo.....en tegen die tijd ben ik misschien wel weer ondernemer ipv in loondienst..
_________________________________________ HOOTERS.....;)
|
16 apr 2007 20:18 |
|
|