Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 10:01

Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
gevraagd tips aan koop porsche 911 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht gevraagd tips aan koop porsche 911
hallo ik wil een porsche 911 kopen
maar waar moet ik op letten welk type ? motor inhoud kan ik het beste kopen of net niet
het zal een porsche worden uit de jaren 80

alle tips welkom

mvgr huub

09 apr 2007 18:15
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Loop i.i.g. geval het lijstje van Pascal even door. Verder hoor en lees je overal dat je met een 3.2 een goede keuze maakt. Wat mij betreft ook nog met een G50 bak, maar daarover zijn de meningen verdeeld.
Verder, voldoende budget voor onverwachte zaken een een AKK laten doen.

09 apr 2007 18:53
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Allereerst welkom op het PF! Wat is je budget voor aanschaf van de auto? (de uitspraak dat je minimaal een paar duizend euro achter de hand moet hebben voor onverwachte uitgaven is er niet voor niks :idea: ) Heb je al een idee of het een late SC wordt of een 3.2? Heel veel succes met je keuze.
Mocht je er eentje hebben uitgekozen; KRKB'tje (Kijken Rijden Keuren Beslissen) 8)

09 apr 2007 19:01
Profiel
3.2S
010
Bericht 
Welkom op het PF. TIps voor aankoop is eerst inlezen op PF + andere sites (incl. DL + B). Veel gaan kijken en je eigen nice to have and must have lijstje maken. Neem een vriend mee die als klankbord kan fungeren. Verder goed kijken hoe de P erbij staat, zit er een onderhoudshistorie bij, rijdt tie lekker. Meestal wordt je budget tijdens de zoektocht verhoogd, want echte koopjes, die zijn er niet veel. (Ennuh altijd een AKK laten uitvoeren). Suc6 :wink: En hou ons op de hoogte....

Koopje :!: :?: :!:

09 apr 2007 20:16
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Ex. 911 Carrera 3.2 targa en Boxster Nu 964 cabrio, boxster S
Bericht 
koopje?? weet het niet, 964 motorklep cup velgen en een derde remlicht, ben benieuwd of het binnenin allemaal nog origineel is en hoeveel roest ie heeft, (hoeft niet hoor).

Ontopic: een beetje weinig info, maar als ik zo lees lijk idd een 3.2 mij wel een goed keus. Betroubaar en mooi.

09 apr 2007 20:52
Profiel Facebook 
Porsche 914 2.7 1970 Porsche Panamera GTS 2016 Porsche Boxster Cup
Urmond
Bericht 
Tja, daar voel ik mij tochaangesproken :wink: . niet direct op het uiterlijk afgaan. heb vorig jaar ook een 3.2 gekocht, en ja met 964 achterspoiler, cupspiegels, cupvelgen, en jawel....een derde remlicht. Was echter een perfect orgineel( buiten de genoemde zaken,) met hystorie en eerste lak. 911 3.2. Dus ook naar dit soort koopjes even gaan kijken en eventueel Akk. voor dit geld geen gekke wagen en voor een kleine 2000 € weer helemaal orgineel. :idea:

09 apr 2007 22:09
Profiel WWW Facebook 
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Bij jou maken de spiegels het plaatje wel mooi compleet :idea: :wink:

hubertus schreef:
het zal een porsche worden uit de jaren 80

Omdat ... :?:

09 apr 2007 22:14
Profiel WWW Facebook 
Urmond
Bericht 
Tja nog even andere bumpers siteskirts en achterlichten en ....HOP.... een 964. :D :D . maar dat zullen we maar niet doen. overweeg om hem terug naar orgineel te bouwen, maar moet dan gezien de spec. een achterspoiler monteren, en dat vind ik nu net weer iets te ver gaan. :lol:

in ieder geval Huub, er is voldoende info op het forum tye vinden, maar de belangrijkste is....AANKOOPKEURING. kan een hoop ellende schelen.

succes.

Laatst bijgewerkt door Jos Targa op 09 apr 2007 22:21, in totaal 1 keer bewerkt.

09 apr 2007 22:18
Profiel WWW Facebook 
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Ik zou 'm lekker zo laten .... staat 'm goed bij deze kleur :wink:

09 apr 2007 22:19
Profiel WWW Facebook 
Urmond
Bericht 
Thanks. is inderdaad niet verkeerd. en dat orgineel maken kost ook weer geld, wat we beter in de linkerbovenkant van het voorspatbord kunnen stoppen :D

09 apr 2007 22:23
Profiel WWW Facebook 
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
De meeste dingen zijn hier al neergeschreven dus blijft mij enkel nog over je hier welkom te heten

Laatste update 22/10/2013

10 apr 2007 11:18
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
964 C2 Cabrio 1991
Heetveld
Bericht 
Jurrian schreef:
Thanks. is inderdaad niet verkeerd. en dat orgineel maken kost ook weer geld, wat we beter in de linkerbovenkant van het voorspatbord kunnen stoppen :D

Idd, niets aan doen, lekker zo houden; ziet er erg mooi uit!

** Als achter vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen achterna.**

15 apr 2007 18:22
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Ex. 911 Carrera 3.2 targa en Boxster Nu 964 cabrio, boxster S
Bericht 
Jurrian schreef:
Tja, daar voel ik mij tochaangesproken :wink: . niet direct op het uiterlijk afgaan. heb vorig jaar ook een 3.2 gekocht, en ja met 964 achterspoiler, cupspiegels, cupvelgen, en jawel....een derde remlicht. Was echter een perfect orgineel( buiten de genoemde zaken,) met hystorie en eerste lak. 911 3.2. Dus ook naar dit soort koopjes even gaan kijken en eventueel Akk. voor dit geld geen gekke wagen en voor een kleine 2000 € weer helemaal orgineel. :idea:

Haha oké, je hoeft je niet aangesproken te voelen voelen hoor. Heb niets tegen een 964 spoilertje of iets dergelijks, Hebben er zelf ook al eens over na gedacht. Maar maakt de auto toch minder origineel, en ik zou toch graag een originele auto willen hebben.(persoonlijk) :D

Ontopic: Hoe staat het er mee Hubertus??????

15 apr 2007 18:34
Profiel Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 13 berichten ]