Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 9:32

Antwoord op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
dit moet ik toch even delen 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
En bij een Zonda krijg je er ook nog "gratis" een paar mooie Italiaanse schoenen bij :wink:

Maar dit heeft niks te maken met het feit of zo iemand nu wel of niet snapt wat Porsche rijden is.
Het feit is dat deze man geen enkel respect voor anderen in de maatschappij heeft en neer kijkt op alles wat minder dan het zijne is.
Ik heb meer respect voor de mensen hier die hun hele hebben en houen in hun auto steken en er alles aan doen om deze in leven te houden dan zo'n patser die met een koffertje even langs Pon rijdt om een nieuwe GT3 op te halen.

07 apr 2007 22:46
Profiel WWW
vianen
Bericht 
Precies mijn punt Maurice, eigenlijk zijn dit soort mennekes heeeeeel erg zielig, als je toch op die manier aandacht wilt trekken???? :roll: :cry: , nee doe het dan goed en koop alsjeblieft geen porsche maar en duurdere auto.
ZIELIG FIGUUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik hoop dat deze zielige man hier ook eens mee leest, en hier iets van opsteekt :!: :wink:

09 apr 2007 0:06
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
bert964c4 schreef:
Ik hoop dat deze zielige man hier ook eens mee leest, en hier iets van opsteekt :!: :wink:

dat eerste lijkt me dan weer heel sterk!

09 apr 2007 6:39
Profiel
PorscheForum Rakker
993TT (1996) & 951 Martini (1986)
Tremelo (België)
Bericht 
Eerlijk gezegd hoop ik eerder van niet dat hij hier meeleest. Want dan zal hij nogal lachen als hij bekijkt wat een deining hij met zijn gedrag bij ons heeft veroorzaakt.
Vergeet niet dat zo'n stuk pretentie alleen maar uit is op aandacht. En dat heeft hij hier g*dverd*rie wel gekregen... :x

Wat niet wil zeggen dat ik de uitgroei van dit topic overdreven vind. Ik vind het prima dat we ons Porsche-hart hierover eens goed kunnen luchten.

Eigenlijk...die vent heeft geld. Maar heeft hij er plezier aan en krijgt hij waar voor z'n geld ? Wij die-hard Porschisten, met veel of weinig geld is niet belangrijk, hebben wel plezier in onze hobby. Want wij weten dat ons Porscheke naar ons lacht. Zijne GT3 zal wel denken "wat voor stom kieken rijdt er nu met mij ????" :roll:

09 apr 2007 8:07
Profiel Facebook 
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
horn schreef:
bert964c4 schreef:

dat eerste lijkt me dan weer heel sterk!

Het tweede mij ook hoor. ;)

Chris_lbr schreef:
Wat niet wil zeggen dat ik de uitgroei van dit topic overdreven vind. Ik vind het prima dat we ons Porsche-hart hierover eens goed kunnen luchten.

Ons Porsche-hart n.a.v. deze opmerking luchten doet de man teveel eer aan wat mij betreft.

09 apr 2007 8:33
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Waar men zich druk over kan maken..... :roll:

09 apr 2007 21:44
Profiel
Bericht 
Al met al is door deze man al 3 pagina's van een topic vol geschreven. Inderdaad, moet je je druk maken over zo'n loser? Lekker boeiend.

WIJ weten toch waarom je Porsche rijdt? Blijkbaar kun je beter 10 jaar voor een 4s sparen dan even geld uit je zak trekken voor een gloednieuwe GT3.
Laat lekker gaan! Er zijn vást interessantere onderwerpen betreft ons merk te verzinnen :wink:

Over en sluiten, wat mij betreft!

09 apr 2007 22:20
Bericht 
Allemaal negatieve energie voor een negatief mannetje. Heeft vast nooit echt gewerkt en heeft daarom ook nooit echt iets kunnen waarderen. Schop onder zijn kont verdient zo'n iemand. :lol:

09 apr 2007 23:06
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
Zulke mannetjes zijn hun P vast ook snel kwijt, moeten ook laten zien dat je er te pas en te onpas plankgas mee moet rijden en komen er dan achter dat ome agent niets geeft om zijn goed gevulde knip!! (Ter voorkoming van boze reacties, heb niets tegen een beetje doortrappen)

10 apr 2007 16:49
Profiel
PorscheForum Rakker
964 TL Limited Edition
Bericht 
Ik had inderdaad wel een reactie terug gegeven, als hij denkt dat ie mij zou kunnen kleineren kan ik dat nog vele malen beter.
Ik zou denk ik gezegd hebben: Ten eerste vind ik deze porsche mooier als die van u, ten tweede als u zo nodig denkt te moeten laten zien dat u geld heeft, waarom heeft u de carrera gt niet gekocht, of heeft u daar het geld dan weer niet voor.
Of misschien iets in de trand van, u heeft zeker wel een hele kleine dan.

10 apr 2007 17:13
Profiel ICQ 
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Maar, jij hebt wel even de tijd gehad om na te denken. :wink:

Laatst bijgewerkt door WdePundert op 11 apr 2007 16:15, in totaal 1 keer bewerkt.

10 apr 2007 17:15
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
964 TL Limited Edition
Bericht 
Ik ben vrij ad rem hoor :P, maar goed dat merk je misschien ooit nog wel eens.

10 apr 2007 17:57
Profiel ICQ 
PorscheForum Junkie
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
Bericht 
Als het een silber 997 gt3 uit Belgie betreft , is de kans groot dat ik de beste man "ken". Zie de link in het 13de bericht .
Ik ben zelf iemand die hard moet werken voor zijn centen. Ik heb destijds mijn 1ste porsche ZELF betaalt ,mijn 2de en 3de OOK. Soms denk ik weleens , als ik in DE auto stap , "je had voor de zelfde centen een mooie nieuwe auto kunnen kopen". Maar dan word ik wakker en kijk om mij heen , en ik zit in een PORSCHE :!:
En dat had ik bij de 944 en de 3.2 en nog steeds :!: :D
Porsche rijden geeft MIJ een goed gevoel. ALS IK het geld voor een 997 gt3 ZOU hebben , denk ik dat ik er een klassieker BIJ zou aanschaffen :!: :idea: Dus mijn huidige 996 + klassieker :!:

10 apr 2007 19:01
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
Speedy1980 schreef:
Ik ben vrij ad rem hoor :P, maar goed dat merk je misschien ooit nog wel eens.

als dat je reactie is na een tijdje nadenken, wil ik denk ik je adremme reactie niet horen... :roll: :wink:

10 apr 2007 21:05
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
eh....

10 apr 2007 22:58
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3