Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 6:57

Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Porsche 924 lekstroom? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
924
Bericht Porsche 924 lekstroom?
Ik heb de afgelopen weken last van dat mijn accu na een paar dagen stil staan leeg/leger is, dan krijg ik hem wel aan de gang met een starterspack, maar dit is de 2e accu die erin zit.
Als ik een stuk gereden heb kan ik hem wel gewoon starten. Er heeft ooit een startonderbreker in gezeten vermoed ik, ik heb tenminste een sleuteltje gevonden van "sparkrite".
En mijn targa dak heeft af en toe moeite met open dicht gaan, dan tikken de relais achter wel, maar voor de rest doet hij niks.

Iemand enig idee waar ik het beste kan beginnen te zoeken naar lekstroom.

Ik rij er ongeveer 1x per week mee, dus de accu word minimaal bijgeladen.

10 apr 2007 22:55
Profiel
Bericht 
Beste is eerst even meten hoeveel lekstroom je hebt.
Daarna bepaalde circuits testen door zekeringen eruit te nemen en kijken of de meter dan andere waardes gaat aangeven, daaruit kun je dan afleiden in welk circuit de lekstroom zit.

10 apr 2007 23:04
PorscheForum Rookie
924
Bericht 
Maar zijn er geen bekende dingen die er kapot kunnen gaan en daardoor stroom kunnen gaan vreten, ook al staat de auto stil?

12 apr 2007 11:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
klokje en alarm
misschien blijft er ergens verlichting branden (koffer/motorruimte/dashboardkastje etc.)

12 apr 2007 11:29
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
924 `77
Wijchen
Bericht 
Mwah als je er maar 1 keer per week mee rijd moet het niet uitmaken..Mijne staat nu ook al 1,5 week stil ongeveer en heeft nog voldoende prik (moest wat doormeten heeft al met al 2 uur op contact gestaan ofsow).

Maar lekstroom..tjah mss eerst maar eens massa-contacten schrobben en voorzien van zuurvrije vaseline. Dan evt kijken of je een restant kan vinden van de startonderbreker die vermoedelijk er in heeft gezeten of nog..Dat kan ook je zut leegtrekken.

12 apr 2007 11:56
Profiel Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 5 berichten ]