Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 nov 2024 0:14

Antwoord op onderwerp  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
een nieuw broekie 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
964 TL Limited Edition
Bericht 
Welkom op het forum.

Ach, meerijden is leuk, maar meerijden over het circuit is nog veel leuker.

Dan krijg je alleen nog maar groter virus.

Maar goed ik zou het je aanraden, bijvoorbeeld op de porsche zandvoort days 7 en 8 Juli 2007.

En als je het durft mag je altijd meerijden, maar ik ga niet langzaam rijden hoor :P.

10 apr 2007 16:53
Profiel ICQ 
PorscheForum Rakker
Bericht 
clemens schreef:
ligt dat nou aan mij of toeval, maar zo gauw er vrouwelijke schrijfsters zijn, (bv ook Marike met haar zoons verjaardag) dan wordt er toch wel buitensporig veel gereageerd, de een nog gevatter dan de ander :wink:
Ok k +/' zal een zwaardere stem opzetten ..Hoop dat we het dan binnenkort niet over vrouwendingen gaan hebben want dan gaat het nl niet goed op dit forum :D

10 apr 2007 19:09
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
cabrio wim schreef:
Tja, en met cabrio hebben voorrang denk ik :wink:
haha nee hoor een vriendin heeft er eentje en is geen cabrio en rijd ook lekker +/'wim Jou vrouw heeft gewoon mazzel :D een porsche en een cabrio

10 apr 2007 19:11
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
gast schreef:
Inderdaad, en er zijn er vast wel die je nog op willen halen thuis ook :D :D
Het wordt nu toch wel snel tijd om eens verder te kijken dan alleen naar een klein porschie. Erin rijden lijkt me nl veel leuker dan alleen opgehaald worden hahaha

10 apr 2007 19:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Speedy1980 schreef:
Welkom op het forum.

Ach, meerijden is leuk, maar meerijden over het circuit is nog veel leuker.

Dan krijg je alleen nog maar groter virus.

Maar goed ik zou het je aanraden, bijvoorbeeld op de porsche zandvoort days 7 en 8 Juli 2007.

En als je het durft mag je altijd meerijden, maar ik ga niet langzaam rijden hoor :P.
Nou ik vond het helemaal geweldig.. Het kan mij niet hard genoeg als je in een porsche rijd maar helaas kun je dat niet in nederland uittesten moet je toch even snel over de grens dan krijg je echt de porschvibes +/'

10 apr 2007 19:15
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
cabrio wim schreef:
Tja, en met cabrio hebben voorrang denk ik :wink:
Trouwens we krijgen als niet porsche bezitters straks weer genoeg om naar te kijken als het weer mooi weer wordt. Probeerde laatst een porsche bij te houden en tot mijn grote ergenis +/' werd en gezwaaid en zag alleen een stipje

10 apr 2007 19:17
Profiel
PorscheForum Junkie
Op zoek naar...
Noordwijk aan zee
Bericht 
cabrio wim schreef:
Fotoooo's :?

ja , waar blijven die foto's..?

Broekie.....welkom,

voor rij ervaringen of keuze problemen, moet je ff kontakt opnemen met Lydia of Frosty, dat zijn 2 van onze vrouwelijke P diehards...;)
Sinds ik mijn 3e P heb, is mijn vriendin helemaal P gek geworden en zodra de zon schijnt kijkt ze me aan met zo'n blik van "dak open, gaan we..?"

dit zegt genoeg... 8)

10 apr 2007 19:24
Profiel
PorscheForum Junkie
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
Bericht 
@ D.D.
Lydia rijdt in FROGGY , is een mooie 993 4s met een mooie spoiler en geweldige kleur :arrow:
FROST rijd een mooie 924 met een eveneens geweldige kleur.
vrouwelijke P diehards... Zijn het zeker :!: :lol:

10 apr 2007 19:34
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Op zoek naar...
Noordwijk aan zee
Bericht 
jeroenoop schreef:
@ D.D.
Lydia rijdt in FROGGY , is een mooie 993 4s met een mooie spoiler en geweldige kleur :arrow:
FROST rijd een mooie 924 met een eveneens geweldige kleur.
vrouwelijke P diehards... Zijn het zeker :!: :lol:

En jij dacht dat IK dat nog niet wist...? :D

10 apr 2007 21:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster 2.5
Vaals
Bericht 
Misschien wat laat om te melden , maar leuk om te lezen dat ook vrouwen zich serieus interesseren voor Porsche. De meeste vrouwen vinden een Porsche wel "mooi", maar daar blijft het dan ook bij.

13 apr 2007 19:36
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2 Cabrio 1991
Heetveld
Bericht 
Welkom broekieposch,

Het is met alles zo: dromen zijn leuk en soms moeten het ook gewoon dromen blijven....

Bij mij was de keuze heel snel gemaakt: ik had een Subaru Impreza WRX (nieuw gekocht) maar na iets meer dan 2 jaar was de lol ervan af; ik moest een Porsche en die heb ik dus ook gekocht.

** Als achter vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen achterna.**

15 apr 2007 21:27
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
Joannes schreef:
Misschien wat laat om te melden , maar leuk om te lezen dat ook vrouwen zich serieus interesseren voor Porsche. De meeste vrouwen vinden een Porsche wel "mooi", maar daar blijft het dan ook bij.
ik vind hem zeer zeker mooi en ik hoop voor mijzelf dat het er niet bij blijft en dan bedoel ik alleen bij kijken. Je investeert in iets wat voor sommigen niet weggelegd is.

17 apr 2007 14:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
elfer964 schreef:
Welkom broekieposch,

Het is met alles zo: dromen zijn leuk en soms moeten het ook gewoon dromen blijven....

Bij mij was de keuze heel snel gemaakt: ik had een Subaru Impreza WRX (nieuw gekocht) maar na iets meer dan 2 jaar was de lol ervan af; ik moest een Porsche en die heb ik dus ook gekocht.
Ik kan me voorstellen dat je het verschil van een Subaru en een porsche toch wel heel groot vond. Super dan ook dat jij je droom hebt kunnen waarmaken

17 apr 2007 14:58
Profiel
PorscheForum Junkie
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
Bericht 
broekieposch schreef
Citaat:
Je investeert in iets wat voor sommigen niet weggelegd is.

Inderdaad , en als je zoals mijzelf jarenlang porsche rijd wil je dat nog weleens vergeten.Zoiets van waar kijken die mensen toch naar :?:
En dan besef je dat je in een PORSCHE rijd. En inderdaad voor het geld dat IK voor mijn auto heb betaalt , heb je een mooie middenklasser nieuw voor. Let wel mijn ouders zijn niet rijk ,ik heb MIJN porsches werkend verdiend , als chauffeur .

17 apr 2007 20:51
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
jeroenoop schreef:
broekieposch schreef
Citaat:
Je investeert in iets wat voor sommigen niet weggelegd is.

Inderdaad , en als je zoals mijzelf jarenlang porsche rijd wil je dat nog weleens vergeten.Zoiets van waar kijken die mensen toch naar :?:
En dan besef je dat je in een PORSCHE rijd. En inderdaad voor het geld dat IK voor mijn auto heb betaalt , heb je een mooie middenklasser nieuw voor. Let wel mijn ouders zijn niet rijk ,ik heb MIJN porsches werkend verdiend , als chauffeur .
Ik denk dat het gevoel dan ook weer heel anders is als je hem zelf verdiend hebt..Zoals ik al zei voor sommigen blijft het een droom ik hoop hem in ieder geval ook te verwezenlijken. Dit weekend weer heel veel moois voorbij zien rijden. En je mag denk ik wel zeggen porscherijders zijn trots als ze voorbij rijden, zou ik denk ik ook hebben.

18 apr 2007 16:43
Profiel
PorscheForum Junkie
Op zoek naar...
Noordwijk aan zee
Bericht 
De meeste dromen zijn bedrog, maar als ik in mijn porsche rijd...dan droom ik toch.....:)
Dromen MOET je hebben, als er dan zo af en toe een uitkomt, dan weet je waarvoor je leeft... 8)

Ik denk dat de meeste mensen die hier op het forum komen, hun P met veel bloed, zweet en tranen hebben verkregen, behalve Leoh dan...die heeft zijn P's verkregen door andermans bloed , zweet en tranen...hehehehe :twisted: ( hij is tandarts...ff voor de uitleg)

:wink:

18 apr 2007 17:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
D.D. schreef:
De meeste dromen zijn bedrog, maar als ik in mijn porsche rijd...dan droom ik toch.....:)
Dromen MOET je hebben, als er dan zo af en toe een uitkomt, dan weet je waarvoor je leeft... 8)

Ik denk dat de meeste mensen die hier op het forum komen, hun P met veel bloed, zweet en tranen hebben verkregen, behalve Leoh dan...die heeft zijn P's verkregen door andermans bloed , zweet en tranen...hehehehe :twisted: ( hij is tandarts...ff voor de uitleg)

:wink:

Gelukkig dat ik mijn gebit nog heb en nog wel in zeer goede staat. Ga nu wel aan mijn tandarts vragen wat zijn droomauto is ;-). Kan ik alvast opsppringen als hij ineens alle tanden wil trekken

24 apr 2007 19:41
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 67 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3