Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 21:52

Antwoord op onderwerp  [ 114 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Je grootste stommiteit... 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Tja, jaren geleden, ik wil wegrijden bij mijn sportclub, het is donker, even snel achteruit, onderwijl rommelen aan de radio, en bam! Vol in de deur van een zwarte Ford Focus. In het donker totaal over het hoofd gezien. :? Best duur nog zo'n Focus-deur, 2.500 gulden. :( Uit eigen zak moeten betalen. :cry:

07 apr 2007 0:36
Profiel
PorscheForum Rakker
PF #87
Heesch
Bericht 
Of het mijn grootste stommiteit was, nou dat niet. Maar wel leuk in dit topic:
Heeel lang geleden had er iemand tegen mijn moeders Mini gereden dus de linkerachterhoek moest gerepareerd worden.
Ik zou de Mini even ophalen.....
Hij stond nog binnen in een grote hal met zijn neus tegen de muur.
Starten, friemelen met de choke, kijken naar linksachter, rechtsachter, en achteruit rijden maar, ............ tegen een (grijze) paal aan die midden in de hal stond.
Forse deuk precies op díe plek die net gerepareerd was.
Het personeel liep heel snel weg. Stond waarschijnlijk te lachen achter de deur van de kantine.

Op 5 december kreeg ik een Mini-modelauto waarvan de linkerachterhoek flink met een vijl bewerkt was :lol:

07 apr 2007 1:06
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
kind van de moderne tijd. Inmiddels gewend aan de - gratis-want-in-het-comfort-pakket - parkeerpiepers van de bmw, reed ik de golf cabrio van totmbo achteruit, wachtend op pieppieppiep totdat een luid gekraak mij herinnerde aan het feit dat deze accessoire niet op de golf zat... en ik reeds met de twee achterwielen op het tuinhek stond dat over een lengte van een meter of 10 plat lag... net als totmbo... :oops: :twisted: :lol:

07 apr 2007 7:49
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Dingetje van mijn vriendin. Vraagt als kind aan haar vader of ze de auto mag wassen. Ja hoor, ga je gang, even een emmertje gemaakt, sponsje. Komt 'ie een half uur later kijken, is de hele auto gewassen met.....de verkeerde kant van het schuursponsje... :oops:

Vriend van me werkte in een wasstraat. Duwt met een collega een dure auto de wasstraat in....door te duwen tegen de spoiler. En voila, heeft ineens een complete spoiler in z'n handen. :oops:

En dezelfde vriend vergeet van een nieuwe Mercedes met vollederen interieur het raampje dicht te doen in de wasstraat. Het hele wasprogramma met open raam... :oops:

:lol:

07 apr 2007 10:08
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
belgische vriend? :cheesy: :mrgreen: :^:

07 apr 2007 10:14
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
niet om het een of ander, maar... waar is die wasstraat :roll: :wink:

07 apr 2007 10:15
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
971 Panamera gts 991 Turbo S /ex 930 Turbo (ex) / 970 Panamera (ex)
Zwolle
Bericht 
Paar jaar geleden had ik een witte transporter gekocht, maar wilde eigenlijk een Zwarte. Heb hem dan ook over laten spuiten in metalliek zwart. Moest er 3 weken op wachten, kon ik hem eindelijk ophalen en het was werkelijk een plaatje. Helemaal weer nieuw! Kom ik thuis en wil hem achteruit in parkeren. Komt er een pizza scooter aan, ik rem gelijk. De pizza scooter wacht en ik rijd weer achteruit, maar kan hem er net niet in krijgen. Ga weer een klein stukje naar voren, en rijd dan in 1 keer achteruit het parkeervak in. Op het moment dat ik een stukje naar voren reed dacht die pizza man dat hij er wel even snel achter langs kon! Nou hij lag dus achter onder de bus. Hele achterkant weer beschadigd. :oops:

07 apr 2007 10:29
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Woonde vroeger in Amsterdam, Nieuwezijds Voorburgwal, en werkte in Veenendaal. Had ontdekt dat als ik op de A2 bij Vinkeveen de pizzaboer in Amsterdam belde (Domino's) dat hij altijd net een paar minuten na mij arriveerde en ik bij thuiskomst een warme pizza kon eten.

Doe dat op een goede donderdag, rij door naar huis, rij (koopavond) over de Nieuwezijds Voorburgwal op zoek naar een plekje, haal een brommer in en net als ik hem passeer (precies voor mijn huis) slingert hij naar links de straat over. Vol op mijn auto. Brommer en meneer onderuit, half onder mijn auto. Bleek Domino's koerier te zijn met mijn pizza in de bak. Die was helaas helemaal gecrashed en toen moest ik alsnog een half uur op mijn pizza wachten... :twisted: :wink:

07 apr 2007 10:42
Profiel
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
aankoop van een zwarte Volvo 480ES, met de eerste centen die ik verdiend had - overigens ook de maanden nadien mogen werken om de herstellingen/pannes aan dat vehikel te betalen. Nadien overgeschakeld naar hoogtoerige Japanse technolgie op 2/4 wielen :wink:

07 apr 2007 20:00
Profiel
PorscheForum Junkie
Brabant - Westland
Bericht 
11 maart 42 km te hard gereden :cry:

Ex: 924 Turbo Targa '80
Ex: 986 Boxster S '01

Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.

08 apr 2007 1:44
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
997 Carrera S 3.8
Ede
Bericht 
Voor een paar weken terug 5 keer te hard gereden bij een Trajectcontrole.
Dit met een gekentekende autoambulance, maximum-snelheid dus 80km.
Blijco op de cruisecontrol 100km !! 5 bekeuringen, 1 van 62 euro, 1 van 57 euro, 1 van 59 euro, 1 van 19 euro en de laatste van 32 euro.
Dit alles binnen een tijdsbestek van 2 weken.
Wees dus gewaarschuwd mannen als je met een geregistreerde aanhanger in de Trajectcontrole rijdt.

S.

Ik heb nog een veel grotere stommiteit met een Ferrari en een opgeblazen motor !!

08 apr 2007 11:39
Profiel
PorscheForum Junkie
ex Midnight blue 928 GTS 1995
Heerenveen
Bericht 
leander schreef:

En, weet je al wat het gaat kosten :?:

08 apr 2007 12:14
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
924 `77
Wijchen
Bericht 
928GTS schreef:
leander schreef:

Zal wel eerst voorkomen over het schikkings voorstel bij de Justitie..Als je meer op je stokje heb staan wordt het gezellig langs komen denk ik ?

Maar opzich is 42 km/h niet echt wat te hard, ligt eraan waar. Als het binnen de bebouwde kom ligt tjah dat is dan ook niet zo slim.

08 apr 2007 12:18
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Voor 3 jaar terug ongeveer dezelfde boete gehad [41 te hard, binnen de bbkom] heeft me toen 245 euro gekost.

mhaschreurs.hyves.nl

08 apr 2007 12:20
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
993S Vesuvio; 964 RS replica; 964 Turbo 3.6; 964 Alex 1224; project 1965 301xxx; project 1965 300xxx
Bericht 
leander schreef:

tis altijd al waardeloos geweest, maar soms is t wel grappig.

In 1986 reed ik met mij Suzuki GS 1000 met racekuip op de A2 naar t zuiien. Geen verkeer, dus rond de 200 op de teller (was toen nog echt snel), avondzonnetje laag in de spiegels. Toch kon ik dat geflits van een vrachtwagen nog zien en keek maar eens om.
Jawel, mijn eerste Porsche ervaring, de muizen op de inhaalstrook aan mij voorbij. Wat heeft zo'n Targa toch een mooi kontje.

Enfin, kilometertje verderop toen ik eindelijk stilstond, zette ik beleefd mijn helm af. Hij ook...gezellig.
We raakten aan de praat ('mooie motor in die Bimota kleuren') en terwijl de formaliteiten werden uitgestort stond ik me af te vragen hoeveel 't zou afleveren. We maakten het af op 140 en ik vroeg hem wat t zo zou kosten. Tja, wat schuift dat zo, vroeg ie aan de piloot, als ze van Francorchamps terugkomen? Paar honderd spijkers? (paar weken later was ik 400 florijnen lichter).
Hoe had ie me nou te pakken gekregen dacht ik alsmaar, en ik kon het niet laten.
Ach meneer, we kwamen u tegemoet en dachten 'goh, die rijdt lekker door'. We zijn toen maar es gedraaid op de volgende brug........

Ik dacht al, settelen voor 140 doe je niet zomaar.

10 apr 2007 22:51
Profiel
PorscheForum Rakker
928 S4 '91
Bericht 
ps schreef:
leander schreef:

tis altijd al waardeloos geweest, maar soms is t wel grappig.

In 1986 reed ik met mij Suzuki GS 1000 met racekuip op de A2 naar t zuiien. Geen verkeer, dus rond de 200 op de teller (was toen nog echt snel), avondzonnetje laag in de spiegels. Toch kon ik dat geflits van een vrachtwagen nog zien en keek maar eens om.
Jawel, mijn eerste Porsche ervaring, de muizen op de inhaalstrook aan mij voorbij. Wat heeft zo'n Targa toch een mooi kontje.

Enfin, kilometertje verderop toen ik eindelijk stilstond, zette ik beleefd mijn helm af. Hij ook...gezellig.
We raakten aan de praat ('mooie motor in die Bimota kleuren') en terwijl de formaliteiten werden uitgestort stond ik me af te vragen hoeveel 't zou afleveren. We maakten het af op 140 en ik vroeg hem wat t zo zou kosten. Tja, wat schuift dat zo, vroeg ie aan de piloot, als ze van Francorchamps terugkomen? Paar honderd spijkers? (paar weken later was ik 400 florijnen lichter).
Hoe had ie me nou te pakken gekregen dacht ik alsmaar, en ik kon het niet laten.
Ach meneer, we kwamen u tegemoet en dachten 'goh, die rijdt lekker door'. We zijn toen maar es gedraaid op de volgende brug........

Ik dacht al, settelen voor 140 doe je niet zomaar.

Die goede oude tijd ...

Tegenwoordig zou je een hele preek krijgen, rijbewijsinname en een vette prent. :roll:

KLPD'ers met humor zijn kennelijk allemaal al lang met de VUT. :?:

11 apr 2007 12:23
Profiel
PorscheForum Junkie
Brabant - Westland
Bericht 
928GTS schreef:
leander schreef:

300 euroos :cry: Had ik echt wel leukere dingen van kunnen doen.

( Maarja stiekem moest het er een keer van komen. :( )

Ex: 924 Turbo Targa '80
Ex: 986 Boxster S '01

Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.

11 apr 2007 13:09
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Op zoek naar...
Noordwijk aan zee
Bericht 
Mijn grootste stomiteit.....

Het verkopen van mijn 1e zwarte 3.2 uit 1986, dit was een plaatje van een P.....alles 100%...maja....ik moest zo nodig weer mijn zaak verbouwen....

( wat een ei was ik toen... :bang: )

11 apr 2007 13:14
Profiel
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
michael schreef:
Voor 3 jaar terug ongeveer dezelfde boete gehad [41 te hard, binnen de bbkom] heeft me toen 245 euro gekost.

klinkt bekend in de oren.................................................:evil: :cry: :!:
vorig jaar op 70km weg iets te hard gereden

11 apr 2007 13:21
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Eerst een hele tijd zoeken naar een goede 964. Hem dan kopen (zwart, zwart raff leer, door Pon gereviseerde motor) en niet doorhebben dat het toch net iets onder nul is. En dat het dus glad is.....En hem toen tegen de peperbus bij RAI parkeren. Da's best stom :oops:

16 apr 2007 8:02
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Maarten schreef:
Da's best stom :oops:

.. da's gewoon pech hebben - stom zou zijn als je 'm niet (goed) verzekerd had :wink:

16 apr 2007 9:02
Profiel WWW Facebook 
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Ze was gelukkig goed verzekerd. En het heeft me uiteindelijk dus weinig gekost. Maar ik mis haar nog elke dag :cry:

16 apr 2007 9:20
Profiel
Bericht 
John schreef:
Er vanuit gaande dat we het hier over Porsche stommiteiten praten en niet over allerlei huis tuin en keuken getob.

De mijne................veel te voreg ingeruild op de 964 turbo, mijn bloedmooie 3,2 Targa.

Afbeelding

Wat een perfecte kar was dat

ow ja bij Luitink Sportscars,stond er zo een volgens mij uit 1986
iets donkerder en met traatschep spoiler
maar hij is al verkocht

16 apr 2007 15:13
PorscheForum Rakker
993 2S
Lelystad
Bericht 
7 jaar geleden.
Ik reed een kleine auto van de zaak en die moest weg voor een beurt.
Kreeg ik een leenauto.
Echt een lelijk ding. Een Hyundai Coupe, en dan die vierkante uitvoering met turbo.

Wij naar bloemendaal.
Komen we terug, die parkeerplaats helemaal vol! echt jammerlijk.
Maar ja, ik die lel van een auto uitparkeren.
Merk niks, wil wegrijden zegt mijn (huidige) vriendin.
Check Jer, je hebt die deur van die dikke bmw (530) in elkaar gereden.
Wij kijken met zijn allen, zeer flippen natuurlijk..
Zon schijnt lekker op die deur.. Horen we ineens een keihard plop geluid.
Kijken weer, heeft die deur ineens zijn vorm weer terug.
Alleen twee hele kleine krasjes..
Wij helemaal in een deuk, briefje voor die krasjes achtergelaten en met een goed humeur weer naar huis..
We hebben het er nu nog over

17 apr 2007 13:11
Profiel
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
die vent v.d. BMW waarschijndelijk ook :!:
heb je nog iets vernomem van hem of liep het met de welbekende 'sisser' af :?:

17 apr 2007 15:11
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 114 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende