Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 nov 2024 13:27

Antwoord op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw fenomeen.... 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
EriC4C schreef:
..... in de spiegel :?: :wink: :lol:

Neuh, ik was aardig gewend aan mijn rijstijl... :wink:

17 apr 2007 9:38
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
EriC4C schreef:
Ooit serieus overwogen om er eentje te kopen, maar de dealer liet niets meer van zich horen.

Misschien was zijn 360 minder gelukkig geëindigd?

Ik weet nog wel dat ik bij Nefkens in Eindhoven stond en er wat paniekerig werd gedaan... Was een monteur tijdens een proefrit met een 205 GTI van een klant van de weg geraakt met een total-loss ten gevolge. Dat is niet lekker teruglopen naar je werk zal ik maar zeggen... :twisted:

17 apr 2007 9:41
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Shark schreef:
En hoeveel is weinig :?:

In totaal (dus dan heb ik het over 12 jaar en 500.000km+ gereden inmiddels) zit ik op 6 geloof ik... De laatste is inmiddels ruim een jaar geleden...

(en ik rij toch zo braaf man :cheesy: )

17 apr 2007 9:42
Profiel Facebook 
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Devils son schreef:
Misschien was zijn 360 minder gelukkig geëindigd?

Bij het herhaaldelijk navragen bleek het regelen van een proefrit (auto van importeur) op korte termijn inderdaad niet mogelijk. :? :lol:

17 apr 2007 9:54
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Weinig bonnen wil niet veel zeggen.
Ik heb de laatste 7 jaar HIER in België maar 1 boete gehad. Een snelheidsoverschrijding van 12km/u (en ik zag ze nog wel staan maar wist niet dat ze ook hier op de kop flitsen) .
En dat wilecht niet zeggen dat ik me hier steeds aan de snelheid hou , maar zeer oplettend rijdt :twisted: :wink:

EriC4C schreef:
:
911-lover schreef:
En telkens als je van ver zo'n vestje ziet ga je flink op de remomdat je denkt dat er een verkeerscontrole is :?

Die impulsieve reactie heb ik niet, maar of dat iets zegt over mij(n) of jou(w rijgedrag) :?:

Dat is jouw mening, maar het zegt wel iets over het aantal boetes die ik per jaar krijg (zie hierboven) .
Als ik me lekker overal aan de snelheid wilde houden had ik me wel een andere wagen gekocht en geen Porsche (dikke Van of zo ; V8 , comfort , luxe , veel laadruimte , zeer lage wegentaks en lekker cruisen) .

Laatste update 22/10/2013

17 apr 2007 10:39
Profiel WWW Facebook 
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Zo is het makkelijk om maar 1 Boete te hebben in zes of zeven jaar :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

17 apr 2007 12:23
Profiel WWW
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
De laatste 2 jaren zijn ze niet meer gesponsord (ik heb ze hier niet meer gezien) en die ene die ik gehad heb in de 7 jaren was van deze zone (Kempenland)
En zoals gemeld het was om de onnozelste dingen (mistlampen aan, niet helemaal op een parkerplaats staan daar de anderen ook scheef stonde kon ik niet anders etc. Het ging dus niet om snelheidsovertredingen . Deze kan men niet meer zoals 20 jaar geleden laten "verdwijnen" wat mijn vader voor iedereen behalve voor zijn zonenn heeft gedaan ) :wink:

Laatste update 22/10/2013

17 apr 2007 12:44
Profiel WWW Facebook 
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
fluor vestje eentje maar :?: , ik heb er op iedere stoel een zitten :!: :!: :D :wink:
geintjuhhhh nee maar kheb er idd wel 2 voorin liggen ja , in dl wil m,n er nogal streng over zijn :!:
greezz mike

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

17 apr 2007 13:09
Profiel WWW Facebook 
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Bericht 
Liggen gewoon ergens in de kofferbak. Ik vind het wel goed dat je ze bij je hebt. Het waarom van over de stoel hangen wil ik niet eens begrijpen :?

17 apr 2007 13:44
Profiel
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
Doen mensen dat :?: :shock: :shock:

........je moet wel heeeele lelijke bekleding hebben wil je dat doen. Gewoon ergens onder de vloer in de koffer is wat mij betreft prima heb nog nooit panne gehad.

17 apr 2007 14:33
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
ik vind ze fantastisch, heb ze altijd aan achter het stuur. Dan voel ik mee een beetje een superheld... 8) Heb, afhankelijk van mijn bui zowel oranje als gele!

off topic: mijn eerste leaser was een 205 GTI 1.9... cool man - wat was ik trots... zo eentje:

Afbeelding

Laatst bijgewerkt door horn op 17 apr 2007 20:58, in totaal 1 keer bewerkt.

17 apr 2007 20:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Carrera 2 Cabrio
Bericht 
Zijn ze er ook met porscheforum.nl :?: Gaaf :D

17 apr 2007 20:53
Profiel
PorscheForum Rakker
Maasmechelen
Bericht 
horn schreef:

off topic: mijn eerste leaser was een 205 GTI 1.9... cool man - wat was ik trots... zo eentje:

Afbeelding

Wel het stuur aan de andere kant neem ik aan?

"No, this is the right side", the Englishman says...

17 apr 2007 23:31
Profiel
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
horn schreef:

enigszins off-topic reactie : er komt hier op het PF soms aan bod dat de nieuwprijzen van wagens in NL een stuk hoger ligt dan deze in BE, maar hoe zit dat met leasing in NL?
Er komen hier soms lease-auto's voorbij die mij doen duizelen - ik werk voor het hoofdkwartier van een Amerikaanse chemie-groep en de 2 recentste auto's die afgeleverd zijn bij ons : Ford Focus Clipper TDCi voor de Warehouse Manager (100-tal mensen onder zich) en een Citroën C8 2.0 HDi voor de Production Manager (60-tal mensen onder zich)

17 apr 2007 23:49
Profiel
PorscheForum Rakker
1:43
IJmuiden
Bericht 
Ha, die Porschisten;

Fluovestjes dragen en altijd rijden met licht aan overdag zijn natuurlijk goed bedoeld, maar ik moet altijd een beetje denken aan het commentaar dat ik ooit in Auto, Motor und Sport las: als je klein bent en niet goed op het podium kunt zien in het theater ga je gewoon staan en je ziet alles weer. Werkt perfect.

Totdat iedereen je voorbeeld volgt.... :roll:

18 apr 2007 0:35
Profiel
Bericht 
2.2VTEC schreef:

enigszins off-topic reactie : er komt hier op het PF soms aan bod dat de nieuwprijzen van wagens in NL een stuk hoger ligt dan deze in BE, maar hoe zit dat met leasing in NL?
Er komen hier soms lease-auto's voorbij die mij doen duizelen - ik werk voor het hoofdkwartier van een Amerikaanse chemie-groep en de 2 recentste auto's die afgeleverd zijn bij ons : Ford Focus Clipper TDCi voor de Warehouse Manager (100-tal mensen onder zich) en een Citroën C8 2.0 HDi voor de Production Manager (60-tal mensen onder zich)

Niet zelden zie je dat iemand een hele leuke auto mag leasen, maar daarnaast een fooi als maandelijkse belediging krijgt...

18 apr 2007 8:47
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2