Porsche liefhebber stelt zich voor.....
Al een aantal berichten gepost op het forum, zullen niet de laatste zijn waarschijnlijk
Kijk hier geregelt rond...altijd de moeite waard
Ik heb als hobby vooral het spotten/fotograferen van auto's. Diverse foto's zijn te vinden @ Autogespot.com . Daarnaast schrijf ik stukjes voor de blog op de frontpage. Ben vanaf mijn geboorte al liefhebber van alles wat snel is eigenlijk...... Na papa en mama kwamen de automerken mijn mond uitrollen. Ik vind het prachtig om in weekenden als het mogelijk is naar buitenlandse steden te gaan als Parijs, Dusseldorf e.d om daar auto's te spotten...
Ik studeer nu Vastgoed & Makelaardij in Enschede en hoop later ook een mooie sportauto te bezitten. Uiteraard een Porsche, in cabriolet uitvoering als het kan.
Daarnaast ben ik een groot liefhebber van de oude 993 Turbo..prachtig!
Ik ben hier uiteraard aangemeldt omdat ik Porsche's altijd boeiend heb gevonden , zowel de oude als nieuwe modellen. Mijn kennis wel redelijk ruim nu de volledige geschiedenis te hebben gelezen. Een merk dat me blijft boeien ondanks de toch redelijke grote productie aantallen. Al maakt mij dat niet uit, Mr. Porsche wou een sportauto hebben voor het grote publiek en dat is het hem gelukt....
Foto van mezelf;
Mijn droomauto toch wel
Groetjes.....