Beste mensen sind een paar dagen ben ik bezit van een schitterende 964 (92) alles in in tip top order (voor een auto van 15 jaar oud) alleen nu wil ik 2 klokje uit mijn dashboard halen omdat op de klokjes de plasticjes geschuurd zijn deze wil ik weghalen. heeft iemand daar ervaring mee, en heeft iemand een idee hoe ik ze er uit krijg. of moet ik er van afblijven.
_________________________________________ I GOT THE SKILLS TO PAY THE BILLS
21 apr 2007 22:41
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
vaak gelezen dat je er ze zo uit kan trekken, zelf nooit geprobeerd
het opnieuw zwart maken schijnt ook makkelijk te doen te zijn, desnoods met een marker
Inderdaad gewoon eruit trekken, stekkers aan de achterkant losmaken, en je kunt ze in orde maken. Losse ringen zijn te koop, ook in alu uitvoering, of afhalen en terug zwart spuiten.
22 apr 2007 9:33
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Brede stompe (en platte) schroevendraaier gebruiken omhet meest rechter klokje er (voorzichtig) uit te wippen - nu kan je de rest er makkelijk uit drukken/trekken
22 apr 2007 10:39
Peter
Geen Boxster 981 S meer
Wanneer de klokjes er in 15 jaar nog niet uit geweest zijn kunnen ze vreselijk vast zitten. Gewoon er uit trekken is er dan niet bij. Het beste is met een stompe brede schroeverdraaier en lappen ter bescherming het klokje onder de rand proberen op te wippen. Zodra er beweging in zit dan is het ergste leed geleden. Als de een niet wil probeer dan een andere. Als je er één uit hebt kan je door het gat de andere klokjes eenvoudig verwijderen. De toerenteller is een verhaal apart, vaak moet het stuur er voor af.
Ben overigens benieuwd welk plastic je wilt vervangen ???
22 apr 2007 11:15
Enrico
Ex 964(92)Porsche 911 993 The Green Hornet
Waalre
KLOPT jullie hebben helemaal gelijk ze zitten wel er vast maar met behulp van een platte schroevendraaier wip je ze er zo uit. op mijn indicatie lampjes zijn de transparante glasjes geschuurt dus deze heb ik voorzichtig verwijdert. oke in de toekomst zet ik er wel andere in heren' maar voor nu ziet het er prima uit. bedankt voor de tip
_________________________________________ I GOT THE SKILLS TO PAY THE BILLS
23 apr 2007 16:40
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
is een 964 kwaal, mijn pa's porsche heeft het ook (schijnt door warmte v.d. zon te komen).
ik geloof dat dit zeer lastig te verhelpen is, succes ermee
ben benieuwd wat de oplossing hiervoor is........
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum