Ik ben de laatste tijd niet zo heel actief meer geweest hier en heb lange tijd niet naar mijn Porsche omgekeken maar foto's van de toertocht bij Baarle Nassau hebben mij doen laten besluiten om de auto weer eens onder het stof vandaan te halen. Afgelopen winter heb ik al heel even met de auto op de weg gereden en toen kroop het bloed al waar het een hele poos niet geweest was.
Vandaar dat we nu een afspraak hebben gemaakt om de auto af te laten stellen en te laten controleren of alles juist is gedaan.
Met andere woorden... Van de zomer zit ik weer eens in mijn P!!!
Het lijkt me leuk om weer eens een toertocht te rijden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik pas geleden weer in een super 7 heb gereden en dat dat mij toch ook heel erg blijft trekken.
gr
C
_________________________________________ Is the 924 turbo the ultimate 924? No, the 924 Carrera GT was one of more stunning cars to come out of that period of Porsche history.
Laatst bijgewerkt door casper924CGT op 23 apr 2007 17:35, in totaal 1 keer bewerkt.
23 apr 2007 17:29
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Het wordt voor jou weer een mooie zomer deze zomer. Gefeliciteerd.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
23 apr 2007 17:31
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Hey leuk weer wat van je te lezen
en blij dat die unieke auto onze wegen weer gaat sieren
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
23 apr 2007 21:08
maurice
Turbo S - 542pk
Friesland
Re: Hij gaat weer...
casper924CGT schreef:
Het lijkt me leuk om weer eens een toertocht te rijden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik pas geleden weer in een super 7 heb gereden en dat dat mij toch ook heel erg blijft trekken.
Welcome back dan maar.
En vooral inschrijven voor de 11 Stedentocht dan maar zou ik zeggen. Zo'n 924CGT mag daarin zeker niet gaan ontbreken lijkt mij.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum