Auteur |
Bericht |
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
beetje laat misschien; maar evengoed van harte met deze schitterende aankoop! Mooie wagen met een hele vette kleur, ik wens je duizenden kilometers rijplezier.
Enneehh wij komen ook zeker op dinslaken effe kijken
_________________________________________ DENK HELDER
|
25 apr 2007 8:04 |
|
|
John
Cayenne
|
Kweet nu wel wrom jij een goede klant bent bij PCE............is een mooie zaak met fijne mensen.
Zelf ben ik een verknocht Wittebrug fan (en zal zo blijven) echter hadden zij niets in mijn straatje anders was ik daar geslaagd.
|
25 apr 2007 9:11 |
|
|
964Cee-4
964 Carrera 4 - is niet meer... snif
|
Gefeliciflapstaart met de GT3 ! Geweldige kar ..... gaaf hoor
|
25 apr 2007 9:51 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
25 apr 2007 10:15 |
|
|
aero
996 Turbo
|
Gefeliciteerd
Ben zelf ook een grote fan van de Geeteedrei.
Niet het circuit op? that b*tch needs to be slapped on the *ss
Maar he, je kan nu burnouts geven
Veel plezier!
_________________________________________ Turbo lag is there for a reason, it gives you time to put your coffee away in the cupholder
|
25 apr 2007 10:26 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
We hebben elkaar al gesproken John: geweldige machine in een passende kleur
Ben benieuwd naar het rechtuit gedrag, van de MKI vond ik dat niet overtuigend.
Misschien toch nog maar eens met dit type gaan rijden.
Als er een spoiler op een 911 'moet', dan maar op een echte en niet op een 997 bijvoorbeeld
Je schrijft dat de Ring niet op je lijstje staat: is een erg heftig circuit. Een enkeling hier heeft dat aan den lijve ondervonden
Ik heb de kwaliteiten van de GT3 het eerst leren kennen op Z'voort; en dat was (helaas) alleen maar meerijden.
Denk je er uitsluitend mee op de openbare weg te gaan rijden
Zoals Richard H. in het filmje veel laat zien is de auto gemaakt voor ander asfalt
Een uitspraak van hem over de 911 die ik ook regelmatig met genoegen aanhaal "de motor zit op de verkeerde plaats": YES
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
25 apr 2007 10:52 |
|
|
John
Cayenne
|
Hey die Paul,
Tja wie had dat verwacht heh....MOI als veilige 4wd voorstander ooit in een GT3..........moet bij jouw als hardcore 2wd man als muziek in je oren klinken.
Zelf vond ik het weggedrag op hoge snelheid (sssttttt Koos leest mee) idd anders als de 4s welke het trein/rails gevoel heeft, maar wel goed, zeker tov mijn hogesnellheids ervaringen in de good old 964 turbo.
Ook het achter je wringen in de bochten is weer een andere ervaring en een uitdaging, het gemakkelijk knallen is er niet meer bij, juist dat tegenovergestelde trok mij aan.
Wat ik wel vind tegenvallen in een gt3 is het wringende geluid van de sper bij zeer lagesnelheids krappe bochten, hebben ze allemaal de een wat luider als de ander.
Enfin na een lang gesprek met de huidige eigenaar (Paul van Splunteren succesvol GT3cup racerer) kan je deze auto helemaal trimmen naar jouw eigen wens, nu staat ie op zijn gevoel, ik laat hem maar zo, denk niet dat ik ooit dat gaat voelen.
En ja "De ring", daar ben ik eerlijk in, daar ben ik bang van......
|
25 apr 2007 11:30 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
.... niks om je voor te schamen
|
25 apr 2007 11:33 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Gelijk heb je John.
Het is snel gebeurd en het lot hoeft nog niet in jouw handen te liggen.
Zelf met een enorm rspect voor dat circuit kan het fout gaan.
Maar een Zolder , Francorchamps of Zandvoort moet toch wel een keertje lukken met je nieuwe aanwinst.
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
25 apr 2007 11:50 |
|
|
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
Ga je de 4S in Oirschot inruilen John?
|
25 apr 2007 11:54 |
|
|
Joannes
Boxster 2.5Vaals
|
Goeiemiddag zeg, WAT een mooie auto zeg ! Gefeliciteerd !!
Dit is nou echt zo'n auto waar iedereen over droomt ..........en jij hebt hem gekocht (klein beetje jaloers)
Je zult er veeeeeel bekijks mee hebben, vrees ik
|
25 apr 2007 11:56 |
|
|
John
Cayenne
|
Yep Erwin,
Vanaf komende zaterdag staat ie bij Huib van Renes in de showroom, ik heb er echt alles aangedaan om mijn 4s picobello achter te laten, zelfs de kleintste mini details heb ik nog even laten verhelpen, welke voor mij zichtbaar storend waren en waarschijnlijk door een aspirant koper nooit waren opgevallen.
En ik hoop ook de nieuwe eigenaar hier is aan te treffen, ik kan uren met die geluksvogel praten over mijn vertrouwde 4s........een heerllijke kar met behoorlijk wat extra (pk) tov een standaard dikbil.
|
25 apr 2007 12:36 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
geen kooi??
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
25 apr 2007 12:44 |
|
|
John
Cayenne
|
Nope is een basic GT3 geen RS of clubsport...tis de straatversie
Ben der bij 1 wezen kijken met kooi, maar kon ons (jaja ook mijn vrouw heeft er wat over te zeggen gelukkig) niet bekoren.
Bij deze ben ik voor de originele standaard uitvoering gevallen..
|
25 apr 2007 12:47 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
Ik dacht toch dat de Nomex kuipzetels een (leuke) optie waren...normaal heeft een comfort-GT3 toch de normale sportstoelen??? Jij hebt de met leder beklede Nomex-en zoals de Club Sport die in brandvrij stoffen bekleding heeft
...in een GT3 "horen" Nomexen te zitten...mijn visie
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
25 apr 2007 12:51 |
|
|
Sanhi
997.2 4S / 993 TT
|
Gaaf man, gefeliciteerd!
Is toch wel een stap van een 'luxe' 4S naar een 'spartaanse?' GT3. Ben benieuwd naar je ervaringsberichten op de lange termijn!
gr.
Sander
|
25 apr 2007 13:21 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
ONGELOOFELIJK WAT GAAF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd.
(nu kan ik straks nog makkelijker zien of je op de zaak bent... )
TOP KAR.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
25 apr 2007 13:39 |
|
|
Bert986
2.7 Boxster 987.1Hoogeveen
|
woorden schieten tekort gewoon te gaaf man mooi dat er nog dromen blijven
|
25 apr 2007 18:43 |
|
|
Bert986
2.7 Boxster 987.1Hoogeveen
|
Morgen naar Theo Jansen om Ipod in te bouwen waar ik toch een beetje time on my hands heb misschien is kijken of er nog een proefritje in zit
|
25 apr 2007 18:58 |
|
|
Jan 986
Zuid Holland
|
Felicitaties (van een collega bakker) met die mooie GT3*.
Als dit soort bolides de norm worden van onze beroepsgroep ( zie ook Jurgen - Ruf) , dan heb ik** nog een lange weg te gaan.
* Hoe remt dat PCCB nou ?
**Jan 986 , tevreden Boxsterrijder.
|
25 apr 2007 20:32 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
PCCB hapt ongelooflijk strak
Dat merkte ik al binnen 10 sec. Jan, nog in de garage, bij de cursus ijsrijden
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
25 apr 2007 21:00 |
|
|
Henk965
Maserati QP 4.7S0591
|
Van harte John, schitterende auto. Ook een van mijn favoriete kleuren.
Zie je hoop ik in Dinslaken. Probeer iig er ook naar toe te gaan.
En een proefritje in Lelystad zeg ik geen nee tegen
Gr Henk
_________________________________________ Another one bites the dust !
|
25 apr 2007 22:06 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
Pas hierna viel echt kwartje
Die nieuwe GT3 John, is gewoon John 4S
Wat een avatar en 4S al niet een gewoonte kunnen worden.
Gefeliciteerd
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
25 apr 2007 22:19 |
|
|
GR
|
Ik mag je nu officieel feliciteren?! In deze topic is het geen vervuiling...toch.
Mooie auto, mijn uitdaging staat nog steeds, jij mag kiezen tegen welke!
|
25 apr 2007 22:41 |
|
|
mafke
Opglabbeek, België
|
John, wat een geil transportmiddel
Geniet ervan...
|
25 apr 2007 23:08 |
|