Auteur |
Bericht |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Ik heb al lang een velo gekocht en in de schuur gezet, maar het helpt niets. Het verbruik is gelijk gebleven...
|
25 apr 2007 22:57 |
|
|
944 guy
Dr. Ir. werktuigbouw86 944, 83 928S
|
De zuinigheids lobby is hier anders al redelijk aan de gang. Men zegt dat zelfs in texas sommigen al 2x nadenken bij een nieuwe auto. En als het ZELFS in texas merkbaar is (FYI: als ik op een willekeurige parkeerplek kijk is de helft van het aantal voertuigen een pickup, nog eens een kwart SUV en wel de amerikaanse type, waar een cayenne dus bij in het niet valt), dan begint het bij de gemiddelde amerikaan ook wel door te dringen.
Ik denk zelfs eerder dat als amerika eenmaal zuinige autos gaan rijden vanwege de kosten, dat ze net als in NL snappen dat je dan niet weer ongestraft slurpers kan gaan rijden.
|
25 apr 2007 23:48 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
De prijzen zijn idd de laatste week erg gestegen.
Begin vorige week betaalde ik nog 1.21€ per liter .
Ze zullen d everliezen met het lage vervruik aan brandstofprijzen willen compenseren zeker
En weten dat je in de states voor bijna dezelfde prijs één gallon hebt
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
25 apr 2007 23:49 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Stijgende prijzen, dalende prijzen, maakt mij geen moer uit, ik tank altijd voor € 25,=
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
26 apr 2007 0:09 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
er zijn er die werken aan een oplossing : 500PK vermogen en een normverbruik van 10L per 100 km
zelfs ik ben hierover vrij sceptisch en het is niet dat ik vooringenomen ben tegen het merk in kwestie
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
26 apr 2007 0:25 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Kun je niet "nemen" , de zwarte Centurion is alleen op uitnodiging, net als vroeger de platinum... Tenzij AMEX je heeft uitgenodigd natuurlijk, dan kun je hem wel "nemen" ...
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
26 apr 2007 1:12 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
De Platinum is volgens mij nog steeds op uitnodiging... Eigenlijk van de gekke, uitnodiging om meer te mogen betalen, maar indertijd ben ik erin getrapt, dus ik zal niets zeggen.
Maar: zowel voor de Platinum als de Centurion geldt dat je een uitnodiging kan aanvragen. Ik zie alleen niet de meerwaarde van de Centurion en voor 2.000 euro per jaar (= verschil Centurion - Platinum) kun je altijd wel weer een onzinnige modificatie voor de 964 verzinnen.
|
26 apr 2007 10:24 |
|
|
Jort
Groningen
|
Knopje "vraag nú aan" doet vermoeden dat het ook anders kan...
_________________________________________ Tjolk.
|
26 apr 2007 11:34 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
klopt, alleen de bijpassende loonstrook moet je inleveren geloof ik
_________________________________________ Got coffee?
|
26 apr 2007 11:49 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Ik herhaal...
Het is een kwestie van woorden kiezen. Als (om even een duidelijk voorbeeld te geven) iemand uit de Quote 500 belt dat hij een Centurion wil, dan krijgt deze niet te horen dat hij op een uitnodiging moet wachten. En zo is dat met de Platinum ook altijd geweest.
|
26 apr 2007 11:53 |
|
|
Jort
Groningen
|
Precies, een uitnodiging voor het theater kun je ook aanvragen door kaartjes te bestellen. Het is maar net hoe belangwekkend je het wilt laten klinken.
_________________________________________ Tjolk.
|
26 apr 2007 12:04 |
|
|