Auteur |
Bericht |
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
achter HOGER
dan moek hem weer laten uitlijnen en uitlaten wegen
kvind hem wel leuk staan zo
grtjs mikey
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
27 apr 2007 13:26 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Ook wetende dat je op hoge snelheid nu veel lift hebt vóór?
|
27 apr 2007 13:45 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
leg uit ik ben een leek wat lift betreft . ik vind de looks vet. ik rijd hooguit en paar keer per jaar hard vd rest ben ik meer een cruiser.
grtjs mike
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
27 apr 2007 13:51 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Mike, kan je de resultaten van het uitwegen (gewichten per wiel - dus links voor, links achter, etc.) eens posten...
|
27 apr 2007 14:27 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Het ziet er mooi uit, maar het maakt hem nog geen TURBO.....
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
27 apr 2007 15:45 |
|
|
V-8
997 GT3RS, 964RS, 911R, 934 (project ?), 73RS (op zoek)Den Haag
|
Hi Mikey - ik had 'm vorige week al live gezien - hij ziet er top uit !
|
27 apr 2007 16:40 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Naar mate je harder gaat rijden zal de rijwind invloed hebben op de wegligging. Indien het een kracht is die de wielen naar de grond drukt dan spreek je van downforce (een zeer belangrijk onderdeel in de F1: zonder downforce is een F1 veel minder snel). Indien het een kracht is die de auto "omhoog trekt", dan noem je het lift.
De 964 heeft van nature op topsnelheid als ik mij niet vergis vóór ong. 35 kg lift en achter ongeveer 10 kg lift (maar dit komt diep uit het geheugen, dus ik kan goed mis zitten). Dat zijn voor straatauto's prima waarden.
Door de auto vóór iets te laten zakken ten opzichte van achter zal je de lift reduceren. Maar: laat je de auto achter zakken ten opzichte van vóór, dan zal de lift toenemen.
Het gevolg is dat de auto lichter aan gaat voelen vóór. Er zijn mensen die een standaard 911 al niet meer prettig vinden op topsnelheid als de tank bijna leeg is.
Nog wat in cijfers: zo te zien heb je een Carrera 2. Bij een volle tank en één inzittende heb je ong. 500 kg op de vooras. Indien de lift twee keer zo groot wordt en de tank richting reserve gaat hou je op topsnelheid 360 kg over. Dat is iets meer dan 70% van de druk die je hebt bij lage snelheid met een volle tank.
Als je volgens Spee normen rijdt zal het natuurlijk wel goedkomen.
|
27 apr 2007 17:27 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
thnx voor de les!
jeroenimo als ik de data terug vind dan mail ik ff een pbtje kheb hem ergens neer gegooid maar kweet ff niet zo snel waar?
ik rijd het liefste altijd met volle tank omdattie dan lager staat optisch en vd rest rijd ik als een bejaarde!!
grtjs mikey
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
27 apr 2007 19:54 |
|
|
horn
PF #57
|
dat je hem uberhaupt nog hebt laten uitwegen...
hij ziet er strak uit, velgen blinken/blingen iets teveel naar mijn smaak, maar dat is persoonlijk. ben wel benieuwd hoe het er in het echt uitziet.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
27 apr 2007 20:03 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
hey horn ik heb gouwuh tanduh hoar dus bereid je maar voor
grtsje mikey
bling bling yo
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
27 apr 2007 20:36 |
|
|
horn
PF #57
|
gouden tanden in combinatie met chromen velgen. jammer doe dan chromen tanden...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
27 apr 2007 21:27 |
|
|
cabrio wim
|
Jullie bedoelen dus dit, achter iets hoger dan voor.
|
27 apr 2007 21:36 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
1
ja vink iets minder fraai optische zeg maar
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
Laatst bijgewerkt door drknauf op 28 apr 2007 0:43, in totaal 2 keer bewerkt.
|
28 apr 2007 0:41 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
laak m,n tanden ook wel ff polijsten voor dinslaken
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
28 apr 2007 0:41 |
|
|
D.D.
Op zoek naar...Noordwijk aan zee
|
Dat klopt wel aardig...maar daar heb je de leeftijd ook voor, grijze postduif..
zie je dinsdag....
_________________________________________ HOOTERS.....;)
|
28 apr 2007 14:35 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Hee Mike,
Ziet er goed uit.
Ik zie 'm dinsdag wel "in die heimat".
Heb van Bromsnor (Hans) nog niets gehoord, maar Peter komt ook mee met z'n 996 cab. Schijnt weer een hele mooie te zijn en Peter kennende zal dat zeker zo zijn.
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
28 apr 2007 16:22 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Dat is weer het andere uiterste...
Kijk eens in mijn album, daar zie je wat m.i. zowel optisch werkt als ten aanzien van de wegligging. En dat houdt in voor iets meer laten zakken, waarbij overigens de auto voor en achter even hoog komt te staan (vanaf wielkast gemeten). Voor zover mij bekend ook de hoogte van de RS.
|
28 apr 2007 17:04 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
28 apr 2007 18:00 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
oja devils son deze ouwe grijze postduif is wel een copycat zie pic stuur:
alleen m,n logo moek,r nog op plakken hij staat wel vet hoor en hij stuurt als de BOMSTE zo lekker dik man s=dat stuur
enja zo heb ik m,n auto een beetje schuin neergezet zoals een rs op z,n pootjes staat ook zo een beetje het uiterlijk gecopycat
grtjs mikey see you all on dinslaken gezellig
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
28 apr 2007 22:46 |
|
|
ruud964
Hoeksche Waard
|
@stucado : ziet er goed uit hoor, je vertelde tijdens de meeting op de a13 en slalom in lelystad al over je plannen. Vind een verlaging bij een 964 altijd erg fraai.
Stuurt hij nu ook (voelbaar) strakker door de bochten heen. Ik vind dat in ieder geval een plus. Het "overhellen" zal in ieder geval minder zijn.
O ja, Mike af en toe wel even flink gassen hé, is tie voor gemaakt en is (bij warme motor) ook nog eens goed voor het motortje
|
30 apr 2007 22:19 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Ik vind de wagen zo verlaagd wel mooi.
Had ikzelf ook laten doen met de 911
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
30 apr 2007 22:23 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
hij stuurt als een scheermes nu verlaagd niet dattie niet goed stuurde voorheen maar nu vele malen voelbaar beter
en ja hoor ik heb flink gas gegeven in duitsland wij reden rond 7 uur smorgens in dl helemaal leeg de weg heb ik m,n kind op de teller op 285km/u gehad met drie man aan boord en volle bepakking! (fotoos komen nog!!) al zou die 30 km/u afwijken is nog 255 km/u vink nog hard voor een 16 jarige
grtjs mikey die het vandaag zwaar naar z,n zin heeft gehad
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
01 mei 2007 21:45 |
|
|
John
Cayenne
|
|
02 mei 2007 9:21 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Ha,
ik zie dat jullie Pablo en Mike inmiddels ook al goed kennen.
Ik ken de 2 onafscheidelijke kameraden al vele jaren uit de VW (GTI) scene, vanuit mijn toenmalige functie als voorzitter, en ik moet zeggen er bestaan absloluut chagerijniger mannen dan die twee.
Jongens worden groot en inmiddels hebben een flink aantal van toen zich een stap hoger begeven.
Heel veel lol gehad en het Porsche feest gaat gewoon door.
cu guys
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
03 mei 2007 20:16 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
yo marcel nine eleven ouwe rakker, hoe is het nou jajaja pablo en ik zijn al heel lang gabbers idd .
deze vrijdag nacht vertrekken wij reeds naar de volgende grote happening namelijk worthersee, voorheen altijd trouw met m,n 800kg wegende gti mk1 met een 240 pk pompende g60 motor erin:
nog steeds in mijn bezit.
dit jaar gaan pablo en ik voorde 17de keer niet met onze golfjes maar met onzer porsche kinderen
met nog 30 andere gezellige kornuiten naar deze gigantische grootse
meeting.
grtjs mikey
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
03 mei 2007 21:25 |
|
|