Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 21:25

Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Airco 964 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
928S4 '88 - ex Cayenne 3.0D '11, ex 996TT '02, ex 964 C2 Tip '92, ex 911 2.7 Targa '76
België
Bericht 
Roi schreef:
Je kunt h'm ook gewoon laten zitten of deruit slopen...

Kan inderdaad, maar is geen optie "meer"... ik hunker niet echt naar die koude lucht (schuifdakje doet wonderen), maar om de echtheid en degelijkheid van deze wagen met 115.000km te behouden heb ik deze kosten er voor over!

23 apr 2007 22:12
Profiel
PorscheForum Rakker
928S4 '88 - ex Cayenne 3.0D '11, ex 996TT '02, ex 964 C2 Tip '92, ex 911 2.7 Targa '76
België
Bericht 
Zo, verdamper is vervangen, airco gevuld... en als je de wagen ophaalt met een weer zoals vandaag, kan het toch wel echt prettig zijn. Ik moet wel zeggen dat de blazer op 4 moet staan vooraleer je echt de binnenruimte koud krijgt... maar nu toch nog een vraagje. De 2 schuifregelaars voor luchtverdeling, hoe zit het daar eigenlijk mee. Is de bovenste voor raam en onderste voor de voeten of... klinkt misschien stomme vraag, maar ik ontdek het niet met het gebruik ervan.. Ook de knop hercirculatie, wanneer deze ingeschakeld wordt, is de lucht warmer, dit is toch niet het geval met mijn andere wagens???

Groeten
Skwajee

27 apr 2007 18:58
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Afbeelding

bovenste schuifje naar rechts - lucht blaast aan bovenzijde (raam en roosters)
onderste schuifje naar rechts - lucht blaast aan onderzijde (voeten)
beide schuifjes naar rechts - lucht komt overal uit

meeste roosters kan je open of dicht zetten.
knopje met sneeuwvlokje indrukken voor koude lucht
luchtcirculatie knopje in, zou de boel volgens mijn herinnering koud moeten blijven (als sneeuwvlokje in is).
temp op blauw en standje 2 zou genoeg moeten zijn voor koude lucht. zo was het bij mij iig wel. helaas op het eind piepte de koelingvan (?) wel de hele tijd op stand 2, op stand 3 niet maar dan blies hij weer een beetje te hard...

27 apr 2007 19:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
997.2 4s pdk
tholen
Bericht 
als je hem in het begin even koel wil maken binnen zet hem dan op luchtcirculatie.dan pakt hij geen lucht van buiten en is het zo koel.
ik moet zeggen dat die van mij op het moment wel heel goed werk.
hebben ze bij jou het filter nog vervangen?

anton964

27 apr 2007 21:06
Profiel
PorscheForum Rakker
België
Bericht 
anton964 schreef:
als je hem in het begin even koel wil maken binnen zet hem dan op luchtcirculatie.dan pakt hij geen lucht van buiten en is het zo koel.
ik moet zeggen dat die van mij op het moment wel heel goed werk.
hebben ze bij jou het filter nog vervangen?

anton964

Filter? Waar zit dat... enkel verdamper dacht ik
Grtz
Skwajee

27 apr 2007 21:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
997.2 4s pdk
tholen
Bericht 
het droog filter zit in de linker wielkast.als je airco lekwas heeft deze telang open gestaan aan lucht en teveel vocht opgenomen.
jou airco kan nu dus nooit goed werken.
vreemd dat jou airco boer daar niets over heeft gemeld.
haalt de airco wel vocht uit de auto?kijk naar een rit eens onder de auto of er naar een paar minuten een plasje water ligt.

gr anton

28 apr 2007 0:24
Profiel
PorscheForum Rakker
België
Bericht 
horn schreef:
Afbeelding

Azo...
Gisteren een 20min ritje gedaan en wat met airco gespeeld. Beide schuifjes naar links en ventilator op 2.. dit is wel echt koud, op 4 deed het zelfs pijn :)
Ik vermoed dat alles gewoon in orde is, maar net wat anders dan een Climatronic van VW :D

30 apr 2007 11:31
Profiel
PorscheForum Rakker
"Porsche's zijn om op te vreten..."
Bericht 
skwajee schreef:
horn schreef:
Afbeelding

Azo...
Gisteren een 20min ritje gedaan en wat met airco gespeeld. Beide schuifjes naar links en ventilator op 2.. dit is wel echt koud, op 4 deed het zelfs pijn :)
Ik vermoed dat alles gewoon in orde is, maar net wat anders dan een Climatronic van VW :D

Schuifjes naar links...... :?: :roll: :roll:

02 mei 2007 21:13
Profiel
PorscheForum Rakker
België
Bericht 
[/quote]

Azo...
Ik vermoed dat alles gewoon in orde is, maar net wat anders dan een Climatronic van VW :D[/quote]

Schuifjes naar links...... :?: :roll: :roll:[/quote]

Jazeker..
Raam & voeten worden dan afgesloten, en de koude lucht komt recht op je lijf af via het front-rooster.. gevoelsmatig geeft dit de koudste lucht 8)

02 mei 2007 21:31
Profiel
PorscheForum Rakker
"Porsche's zijn om op te vreten..."
Bericht 
skwajee schreef:

Azo...
Ik vermoed dat alles gewoon in orde is, maar net wat anders dan een Climatronic van VW :D[/quote]

Schuifjes naar links...... :?: :roll: :roll:[/quote]

Jazeker..
Raam & voeten worden dan afgesloten, en de koude lucht komt recht op je lijf af via het front-rooster.. gevoelsmatig geeft dit de koudste lucht 8)[/quote]

Koude voeten is "gevoelsmatig" ook erg koud........ :wink: :wink: :wink:

03 mei 2007 20:30
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2