Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 23 apr 2025 1:00

Antwoord op onderwerp  [ 193 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
close encounter met voetje 
Auteur Bericht
Bericht 
Maak ik vanavond ook nog wat mee.

Twee jochies van een jaar of 12 bellen de hele avond bij me aan en lopen hard weg. Errug leuk, maar bij de 5e keer lach ik al wat minder hard. Om 20.30 uur loop ik een rondje met de hond en als ik bij mijn huis sta, zie ik de 2 achter een auto verstopt staan. Dus ik zeg: jongens, het was hartstikke lachen, maar zoek nu maar even een andere deurbel, waarna ze hevig scheldend wegrennen.

Nog geen kwartier later staan ze er wéér, maar dan met 2 grotere knapen er bij, van ik schat zo'n jaar of 16. Gaan ze met z'n vieren vlak voor m'n huis staan en dan maar naar binnen kijken.

Dus ik ga aan de andere kant van het glas voor hun staan en blijf hen strak aan kijken. Ze staan te schreeuwen en gebaren te maken. Een buurman tegenover me sommert ze te vertrekken. En nog geen half uur later staan ze er weer. Niet alleen op de bel drukken maar ook op de deur bonzen. En natuurlijk weer schreeuwen en schelden.

Ik vind dat nu niet echt leuk meer ... :(

05 mei 2007 23:18
PorscheForum Rakker
964 C2 Cabrio
Bericht 
Lydia schreef:

Erg vervelend voor je.
Voor dit soort vrede / rustverstorend gedrag kan je toch wel de politie bellen? Je hebt een getuige. Aanpakken moeten ze dat soort gajus.

05 mei 2007 23:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Ik zou zeggen gewoon negeren verder Lydia.
Is niet makkelijk maar werkt vaak wel.

05 mei 2007 23:24
Profiel WWW
Bericht 
Sinds afgelopen week wordt er een hardhouten terras bij me aangelegd in de tuin, ze zaten al met die afvalstukken te gooien.

Ik heb er ook maar niet meer op gereageerd. Het zijn natuurlijk ook gastjes die hier helemaal niet wonen.

Nou, ik ga op 2 oortjes. Hopelijk blijft het rustig vannacht.

Selamat tidoer !

05 mei 2007 23:38
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Selamat tidur dan mimpi enak. :wink:

06 mei 2007 0:03
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht 
Hopenlijk een Salamat Tidur ja....

Wat een gajes loopt er toch rond... Pure verveling.
En on-Topic, pure afgunst.

Zo ik nu eerst een Salamat Makkan.... :wink: (Hoop ik)

06 mei 2007 4:13
Profiel
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
... op twee oortjes.... hoe doe je dat? :wink:

On-topic, vervelend van die rotjochies. Ik zou ook de politie bellen denk ik, hoewel, dan wordt het misschien alleen maar erger met "wraakacties".

Hoop voor jou dat ze snel ander vertier vinden.

06 mei 2007 11:30
Profiel
PorscheForum Rakker
911SC Targa 1980 en Carrera cabrio 1994 Hiervoor: 968 en 944
bij Eindhoven
Bericht 
Sluit me aan bij Maurice...gewoon negeren.

Zij halen toch hun 'plezier' uit jouw reacties. Dus zou niet voor het raam gaan staan als zij daar staan en zo min mogelijk tgen ze zeggen.

06 mei 2007 11:44
Profiel ICQ 
981 Boxster GTS
Bericht 
Makkelijker gezegd dan gedaan, maar de brutaalste een gigantische riante hengst verkopen :evil: en hem net zover de grond in stampen als hij er bovenuit stak.

De volgzame lafbekjes haken dan wel af.

En anders op de bluf: "Opzouten jullie, ik heb vrienden die jullie niet willen leren kennen, etc."

Er zijn vast wel wat stevige forummers in de buurt die even hun gezicht willen laten zien.

Suc6

06 mei 2007 11:57
Profiel
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
sebastian schreef:
Sluit me aan bij Maurice...gewoon negeren.

Zij halen toch hun 'plezier' uit jouw reacties. Dus zou niet voor het raam gaan staan als zij daar staan en zo min mogelijk tgen ze zeggen.

Goed gedrag belonen en fout gedrag negeren! :wink:

06 mei 2007 12:24
Profiel WWW
Bericht 
Lydia schreef:
Dus ik ga aan de andere kant van het glas voor hun staan en blijf hen strak aan kijken. Ze staan te schreeuwen en gebaren te maken. Een buurman tegenover me sommert ze te vertrekken. En nog geen half uur later staan ze er weer. Niet alleen op de bel drukken maar ook op de deur bonzen. En natuurlijk weer schreeuwen en schelden.

Als je niks doet gaan ze door en als er wat van zegt, mollen ze jouw auto.
Gewoon een pak slaag geven en jouw hond erop af sturen (weet niet hoe groot en gemeen jouw hond is). Leren ze direct af!

06 mei 2007 12:24
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Heel gemeen :wink: Afbeelding

06 mei 2007 12:27
Profiel
Bericht 
Tsja,

http://www.porscheforum.nl/album_page.php?pic_id=20686

Dat wordt toch versterking inhuren.

06 mei 2007 12:37
PorscheForum Rakker
924 `77
Wijchen
Bericht 
Je wordt er niet goed van, hier is ook al tuig aan de gang, afgelopen zondag nacht (vorige week) heeft mijn auto 1 nacht buiten gestaan, in een wijk waar normaal nooit wat gebeurd (neej geen kouwe kak :P ), hebben een stel gabbers (of wat het ook mag wezen) de porsche badge van me auto gesloopt..

Ik denk dat ik er maar bij ga zitten met een stoel met een dikke honkbal knuppel en dan mochten ze weer toeslaan mooi de hersens in slaan.

06 mei 2007 13:06
Profiel Facebook 
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Goed zo, en dan net zo als die autohandelaar uit Enschede lekker een paar weken de bak in! het is vervelend maar het lijkt erop alsof je als slachtoffer verdomd weinig echt goede opties hebt...

06 mei 2007 13:12
Profiel
PorscheForum Rakker
924 `77
Wijchen
Bericht 
Ja klopt ook wel, als je aangifte gaat doen bij oom agent op het politie bureau zullen we misschien een keer zeggen, als ze de dader hebben Foei of iets in die trand en dan vinden ze het wel weer welletjes, dan draai ik liever maar de bak in maar ik heb die gasten wel een les geleerd, ook voor anderen zeg maar.

Vind het al erg genoeg dat ze bij mijn dat ding eraf hebben gesloopt maar ook vervelender vind ik het als ze bij andere (zoals hier @ PF ) de zooi vernielen. Dan denk ik echt van niet goed schiks dan maar kwaad schiks.

06 mei 2007 13:16
Profiel Facebook 
Bericht 
Pfff ... ongelofelijk allemaal toch, hè? Zijn wij dan anders opgevoed?

Tja, dan mis ik toch wel een 2 x 1 (lengte x breedte in meters) die voor mij de deur even open doet en die gastjes toe spreekt (grapje).

Nogmaals tja: de volgende hond die ik koop is een dobermann (en dat is géén grapje).

Op zich was het ook geen gevaarlijke situatie, maar de sfeer werd wél wat dreigend, zeker als ze roepen dat ik een 'smerige zwartjoekel' ben. De populatie is voornamelijk blank hier, op de Italiaan van de pizzeria en de chinees na :D

06 mei 2007 15:00
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
En ook nog eens de mooie dingen in het leven niet op waarde kunnen schatten! :bang:

Moet niet gekker worden.... en ik maar denken dat de jochies juist probeerde op een speelse/puberale/kinderachtige manier een glimp van jou op te vangen.. "Was sich liebt das neckt sich..."

Sterkte ermee, hoop dat het bij een eenmalige ervaring blijft.

06 mei 2007 15:43
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Lydia schreef:
Nogmaals tja: de volgende hond die ik koop is een dobermann (en dat is géén grapje).

Goede keuze mits correcte opvoeding :wink:

Laatste update 22/10/2013

07 mei 2007 14:58
Profiel WWW Facebook 
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
911-lover schreef:
Goede keuze mits correcte opvoeding :wink:

:lol: klikkerdeklik :lol: en ff refreshen ..

07 mei 2007 18:52
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Brrrrr ... Ollie toch!

Dan toch maar liever mijn Shih-Tzu :D

07 mei 2007 19:33
PorscheForum Rakker
Dr. Ir. werktuigbouw
86 944, 83 928S
Bericht 
Tsja, wij hebben bij mijn ouders in het dorp ook ****** (mod by horn - het is hier niet het grote-alle-buitenlanders-eruit forum) wonen. Sinds zij er zaten werd er flink uit huizen gestolen en de politie maar niks doen. Ja aangiftes verwerken. Het hele dorp weet wie de daders zijn maar er gebeurt 0,0.
Gelukkig vloog bij hun de boel in de fik en de agenten stoven naar binnen, hopelijk om te kijken of ze gestolen spullen konden vinden. Maar naar mijn weten niet dus.
Van mij had hun hele toko af mogen fikken...
Grappig detail: hun huis vloog in de fik vanwege een omgevallen olielamp: ze hadden geen stroom aansluiting...

08 mei 2007 0:16
Profiel Facebook  ICQ  Twitter 
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Deze post imho te ver... :? Mods, vegen?

08 mei 2007 0:19
Profiel
PorscheForum Rakker
Dr. Ir. werktuigbouw
86 944, 83 928S
Bericht 
Hmm, omdat ik het type persoon bij de afkomst noem? Toch is het zo.

08 mei 2007 0:23
Profiel Facebook  ICQ  Twitter 
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
944 guy schreef:
Hmm, omdat ik het type persoon bij de afkomst noem? Toch is het zo.

je woordkeuze is - zachtst gezegd - vrij ongelukkig 944 guy :roll:

08 mei 2007 0:30
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 193 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende