Auteur |
Bericht |
Lydia
|
Maak ik vanavond ook nog wat mee.
Twee jochies van een jaar of 12 bellen de hele avond bij me aan en lopen hard weg. Errug leuk, maar bij de 5e keer lach ik al wat minder hard. Om 20.30 uur loop ik een rondje met de hond en als ik bij mijn huis sta, zie ik de 2 achter een auto verstopt staan. Dus ik zeg: jongens, het was hartstikke lachen, maar zoek nu maar even een andere deurbel, waarna ze hevig scheldend wegrennen.
Nog geen kwartier later staan ze er wéér, maar dan met 2 grotere knapen er bij, van ik schat zo'n jaar of 16. Gaan ze met z'n vieren vlak voor m'n huis staan en dan maar naar binnen kijken.
Dus ik ga aan de andere kant van het glas voor hun staan en blijf hen strak aan kijken. Ze staan te schreeuwen en gebaren te maken. Een buurman tegenover me sommert ze te vertrekken. En nog geen half uur later staan ze er weer. Niet alleen op de bel drukken maar ook op de deur bonzen. En natuurlijk weer schreeuwen en schelden.
Ik vind dat nu niet echt leuk meer ... 
|
05 mei 2007 23:18 |
|
 |
hackbox
964 C2 Cabrio
|
Erg vervelend voor je.
Voor dit soort vrede / rustverstorend gedrag kan je toch wel de politie bellen? Je hebt een getuige. Aanpakken moeten ze dat soort gajus.
_________________________________________ hgttg
|
05 mei 2007 23:23 |
|
 |
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Ik zou zeggen gewoon negeren verder Lydia.
Is niet makkelijk maar werkt vaak wel.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
05 mei 2007 23:24 |
|
 |
Lydia
|
Sinds afgelopen week wordt er een hardhouten terras bij me aangelegd in de tuin, ze zaten al met die afvalstukken te gooien.
Ik heb er ook maar niet meer op gereageerd. Het zijn natuurlijk ook gastjes die hier helemaal niet wonen.
Nou, ik ga op 2 oortjes. Hopelijk blijft het rustig vannacht.
Selamat tidoer !
|
05 mei 2007 23:38 |
|
 |
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Selamat tidur dan mimpi enak. 
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
06 mei 2007 0:03 |
|
 |
yohanv
911 3.2 Cabrio 1986Het hoge noorden
|
Hopenlijk een Salamat Tidur ja....
Wat een gajes loopt er toch rond... Pure verveling.
En on-Topic, pure afgunst.
Zo ik nu eerst een Salamat Makkan....  (Hoop ik)
_________________________________________ Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe
|
06 mei 2007 4:13 |
|
 |
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
... op twee oortjes.... hoe doe je dat?
On-topic, vervelend van die rotjochies. Ik zou ook de politie bellen denk ik, hoewel, dan wordt het misschien alleen maar erger met "wraakacties".
Hoop voor jou dat ze snel ander vertier vinden.
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
06 mei 2007 11:30 |
|
 |
sebastian
911SC Targa 1980 en Carrera cabrio 1994
Hiervoor: 968 en 944bij Eindhoven
|
Sluit me aan bij Maurice...gewoon negeren.
Zij halen toch hun 'plezier' uit jouw reacties. Dus zou niet voor het raam gaan staan als zij daar staan en zo min mogelijk tgen ze zeggen.
|
06 mei 2007 11:44 |
|
 |
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Makkelijker gezegd dan gedaan, maar de brutaalste een gigantische riante hengst verkopen  en hem net zover de grond in stampen als hij er bovenuit stak.
De volgzame lafbekjes haken dan wel af.
En anders op de bluf: "Opzouten jullie, ik heb vrienden die jullie niet willen leren kennen, etc."
Er zijn vast wel wat stevige forummers in de buurt die even hun gezicht willen laten zien.
Suc6
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
06 mei 2007 11:57 |
|
 |
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Goed gedrag belonen en fout gedrag negeren! 
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
06 mei 2007 12:24 |
|
 |
ECT
|
Als je niks doet gaan ze door en als er wat van zegt, mollen ze jouw auto.
Gewoon een pak slaag geven en jouw hond erop af sturen (weet niet hoe groot en gemeen jouw hond is). Leren ze direct af!
|
06 mei 2007 12:24 |
|
 |
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Heel gemeen 
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
06 mei 2007 12:27 |
|
 |
ECT
|
|
06 mei 2007 12:37 |
|
 |
Meneer aard
924 `77Wijchen
|
Je wordt er niet goed van, hier is ook al tuig aan de gang, afgelopen zondag nacht (vorige week) heeft mijn auto 1 nacht buiten gestaan, in een wijk waar normaal nooit wat gebeurd (neej geen kouwe kak  ), hebben een stel gabbers (of wat het ook mag wezen) de porsche badge van me auto gesloopt..
Ik denk dat ik er maar bij ga zitten met een stoel met een dikke honkbal knuppel en dan mochten ze weer toeslaan mooi de hersens in slaan.
|
06 mei 2007 13:06 |
|
 |
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Goed zo, en dan net zo als die autohandelaar uit Enschede lekker een paar weken de bak in! het is vervelend maar het lijkt erop alsof je als slachtoffer verdomd weinig echt goede opties hebt...
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
06 mei 2007 13:12 |
|
 |
Meneer aard
924 `77Wijchen
|
Ja klopt ook wel, als je aangifte gaat doen bij oom agent op het politie bureau zullen we misschien een keer zeggen, als ze de dader hebben Foei of iets in die trand en dan vinden ze het wel weer welletjes, dan draai ik liever maar de bak in maar ik heb die gasten wel een les geleerd, ook voor anderen zeg maar.
Vind het al erg genoeg dat ze bij mijn dat ding eraf hebben gesloopt maar ook vervelender vind ik het als ze bij andere (zoals hier @ PF ) de zooi vernielen. Dan denk ik echt van niet goed schiks dan maar kwaad schiks.
|
06 mei 2007 13:16 |
|
 |
Lydia
|
Pfff ... ongelofelijk allemaal toch, hè? Zijn wij dan anders opgevoed?
Tja, dan mis ik toch wel een 2 x 1 (lengte x breedte in meters) die voor mij de deur even open doet en die gastjes toe spreekt (grapje).
Nogmaals tja: de volgende hond die ik koop is een dobermann (en dat is géén grapje).
Op zich was het ook geen gevaarlijke situatie, maar de sfeer werd wél wat dreigend, zeker als ze roepen dat ik een 'smerige zwartjoekel' ben. De populatie is voornamelijk blank hier, op de Italiaan van de pizzeria en de chinees na 
|
06 mei 2007 15:00 |
|
 |
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
En ook nog eens de mooie dingen in het leven niet op waarde kunnen schatten!
Moet niet gekker worden.... en ik maar denken dat de jochies juist probeerde op een speelse/puberale/kinderachtige manier een glimp van jou op te vangen.. "Was sich liebt das neckt sich..."
Sterkte ermee, hoop dat het bij een eenmalige ervaring blijft.
The size of their toys!
|
06 mei 2007 15:43 |
|
 |
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Goede keuze mits correcte opvoeding 
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
07 mei 2007 14:58 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
|
07 mei 2007 18:52 |
|
 |
Lydia
|
Brrrrr ... Ollie toch!
Dan toch maar liever mijn Shih-Tzu 
|
07 mei 2007 19:33 |
|
 |
944 guy
Dr. Ir. werktuigbouw86 944, 83 928S
|
Tsja, wij hebben bij mijn ouders in het dorp ook ****** (mod by horn - het is hier niet het grote-alle-buitenlanders-eruit forum) wonen. Sinds zij er zaten werd er flink uit huizen gestolen en de politie maar niks doen. Ja aangiftes verwerken. Het hele dorp weet wie de daders zijn maar er gebeurt 0,0.
Gelukkig vloog bij hun de boel in de fik en de agenten stoven naar binnen, hopelijk om te kijken of ze gestolen spullen konden vinden. Maar naar mijn weten niet dus.
Van mij had hun hele toko af mogen fikken...
Grappig detail: hun huis vloog in de fik vanwege een omgevallen olielamp: ze hadden geen stroom aansluiting...
|
08 mei 2007 0:16 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Deze post imho te ver...  Mods, vegen?
|
08 mei 2007 0:19 |
|
 |
944 guy
Dr. Ir. werktuigbouw86 944, 83 928S
|
Hmm, omdat ik het type persoon bij de afkomst noem? Toch is het zo.
|
08 mei 2007 0:23 |
|
 |
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
je woordkeuze is - zachtst gezegd - vrij ongelukkig 944 guy 
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
08 mei 2007 0:30 |
|
|