Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 23 apr 2025 0:36

Antwoord op onderwerp  [ 193 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
close encounter met voetje 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
924 `77
Wijchen
Bericht 
944 guy schreef:
Tsja, wij hebben bij mijn ouders in het dorp ook ****** (mod by horn - het is hier niet het grote-alle-buitenlanders-eruit forum) wonen. Sinds zij er zaten werd er flink uit huizen gestolen en de politie maar niks doen. Ja aangiftes verwerken. Het hele dorp weet wie de daders zijn maar er gebeurt 0,0.
Gelukkig vloog bij hun de boel in de fik en de agenten stoven naar binnen, hopelijk om te kijken of ze gestolen spullen konden vinden. Maar naar mijn weten niet dus.
Van mij had hun hele toko af mogen fikken...
Grappig detail: hun huis vloog in de fik vanwege een omgevallen olielamp: ze hadden geen stroom aansluiting...

Dat doen ze toch tegenwoordig niet meer? Zelfde met gas aansluiting afsluiten..In het kader van niet menselijk ofsow..Meen zoiets een keer gelezen te hebben.

08 mei 2007 0:46
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Dr. Ir. werktuigbouw
86 944, 83 928S
Bericht 
Meneer aard schreef:
Dat doen ze toch tegenwoordig niet meer? Zelfde met gas aansluiting afsluiten..In het kader van niet menselijk ofsow..Meen zoiets een keer gelezen te hebben.

Doordat mijn huisgenoot faalde is mij dat driekwart jaar geleden overkomen. Er is naar mijn weten geen wet die dat verbiedt, maar je moet het wel erg bont maken om afgesloten te worden (die kerel bleek al 8 maanden niet te hebben betaald, die (administratieve) boetes hebben hem goed pijn gedaan...).
Trouwens: die lui waren nooit afgesloten: ze waren om te beginnen nooit aangesloten.

08 mei 2007 5:38
Profiel Facebook  ICQ  Twitter 
PorscheForum Rakker
924 `77
Wijchen
Bericht 
944 guy schreef:
Meneer aard schreef:

Doordat mijn huisgenoot faalde is mij dat driekwart jaar geleden overkomen. Er is naar mijn weten geen wet die dat verbiedt, maar je moet het wel erg bont maken om afgesloten te worden (die kerel bleek al 8 maanden niet te hebben betaald, die (administratieve) boetes hebben hem goed pijn gedaan...).
Trouwens: die lui waren nooit afgesloten: ze waren om te beginnen nooit aangesloten.

Dan valt er weinig af te sluiten als ze niet eens aangesloten waren :D Mjah ik meen dat toch ergens een keer gehoord te hebben, maar goed kan aan mijn liggen. Als ze niet betalen mogen ze van mijn de kraan ook dicht draaien :P

08 mei 2007 9:53
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
HELAAS, ook bij mij vandalisme van het weekend geconstateerd :!: :evil: :?
rechterscherm voor en deur met 'mooie' handtekening versierd en ruitenwisser achter verbogen van mijn andere auto.
had hem op een pleintje naast mijn huis gezet, normaal staat hij in een parkeervak voor mijn huis, en zaterdagnacht is het gebeurd :!:
de krassen zijn natuurlijk net diep genoeg om het zaakje over te moeten spuiten, polijsten helpt niet.
ging de volgende dag in Twente Fuchs velgen kopen (schitterend spul onder de 3.2 :P ), wij zetten de velgen eronder en toen zag ik het pas :!:
was een vette domper op de feestvreugde, klotezooi is het.
mijn handen jeuken zo, kost me weer een hoop geregel en geld en waarvoor :?: :roll:
welke kleur die vandalen ook hebben, als ik klaar met ze ben zijn ze rood :!: :evil: (mag niet maar zo reageer je als je het voor het eerst ziet).
vandaag maar eens een paar spuitbedrijven bellen, wil het toch netjes hebben en hopen dat dit een 1-malige actie was (die angst heb ik dan ook, zal het vaker gebeuren aangezien de 911 buiten staat, helaas geen garage).

ga ff aan zelfmedelijden doen.....................

08 mei 2007 12:17
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Allemaal zwaar kl*te natuurlijk. Je kunt tegenwoordig je P echt niet meer onbeheerd buiten laten staan. De enigste oplossing is toch een garage, want dit gebeurt er als je voor eigen rechter gaat spelen,

http://www.hbvl.be/nieuws/in_de_rand/default.asp?art={5A4CB22B-1140-4A53-A9E9-A7BD7862CAFB}

Te gek voor woorden.

Heb het maar even zo gedaan,

Citaat:
08/05 Man vliegt cel in na oppakken inbreker
Henk J. (41) uit het Nederlandse Enschede had een pluim verwacht. Hij had immers de onverbeterlijke veelpleger Davy van der P. overmeesterd. In plaats daarvan werd de man in de boeien geslagen. "En ik dacht dat ik iets goeds had gedaan."

Het was de vierde maal dat Henk J. hardhandig met criminaliteit werd geconfronteerd. "Tweemaal is er bij me thuis ingebroken en eenmaal bij mijn bedrijf." Daarop schafte hij zich een honkbalknuppel aan. Hij bedacht zich dan ook geen moment toen hij 's nachts werd opgeschrikt door gestommel.

De man doorzocht zijn huis en kwam oog in oog te staan met de inbreker. "Het eerste wat er vervolgens gebeurde, was dat ik een schop en klap kreeg. Daarop riep hij: 'Ik steek je dood'. Ik zag iets glinsteren, waarvan pas achteraf bleek dat het een tentharing was. Daarop ging hij er meteen vandoor. Toen hij over een hekje wilde klimmen, viel hij op de grond. Ik kreeg nog een trap, maar zag toch kans hem te overmeesteren."

De politie had weinig lovende woorden voor J.'s doortastende optreden. Ruim twee weken bracht hij achter slot en grendel door.

Eind vorige week werd hij op vrije voeten gesteld. De honkbalknuppel, waarmee J. twee tot drie tikken zou hebben uitgedeeld, is in beslag genomen. Of hij een nieuwe aanschaft? "Ik denk er niet aan. Het enige wat ik heb gedaan, is optreden tegen iemand die mijn spullen wilde stelen en me aanviel en met de dood bedreigde. Dat is echter kennelijk uit den boze. Ik had volgens justitie eerst tot tien moeten tellen. Maar in zo'n situatie heb je niet eens zoveel tijd."

De man moet nu voor de rechter verschijnen wegens zware mishandeling: "Ik hoop dat het recht alsnog z'n beloop krijg en ik niet opnieuw in de cel beland."

mhaschreurs.hyves.nl

08 mei 2007 12:34
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Dat is toch helemaal gestoord :shock:

Laatste update 22/10/2013

08 mei 2007 12:47
Profiel WWW Facebook 
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Nou, er staat niet bij hoe vaak en hoe hard Henkie 'm te grazen heeft genomen. Als ie echt goed in elkaar geslagen is met een honkbalknuppel, dan heet dat inderdaad mishandeling.

Ik kan me voorstellen dat 't een (dunne) lijn is tussen iemand grijpen (totdat de politie komt) en 'm helemaal verrot slaan, en dat vooral bij zoveel adrenaline het moeilijk is je in te houden.

Ik hoop dan ook dat ik nooit in die situatie kom...

08 mei 2007 12:59
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Ex. 2000 Boxster 2.7,Ex. 2002 996C2 Cabrio (Mk2), ex 2007 Cayman 2.7, 2008 Cayman S Design Edition 1
Lochristi, België
Bericht 
Dit zou in België ook nog kunnen, misschien daarom dat het in een Belgische krant staat.
Als idee voor ...

(Heb er geen woorden voor :( )

08 mei 2007 13:01
Profiel
PorscheForum Rakker
997 Cabrio 4S. voorheen 996 cabrio
Bericht 
craze schreef:
HELAAS, ook bij mij vandalisme van het weekend geconstateerd :!: :evil: :?
rechterscherm voor en deur met 'mooie' handtekening versierd en ruitenwisser achter verbogen van mijn andere auto.
had hem op een pleintje naast mijn huis gezet, normaal staat hij in een parkeervak voor mijn huis, en zaterdagnacht is het gebeurd :!:
de krassen zijn natuurlijk net diep genoeg om het zaakje over te moeten spuiten, polijsten helpt niet...

Wat een klotestreek :? En waarom... vraag ik mezelf altijd af. Wie heeft hier nu plezier van. ... en zelf om het hardst schreeuwen als hen iets wordt aangedaan. Harder aanpakken die vandalistjes :puker:

Heb afgelopen weekend mijn auto weer opgehaald (na encounter met voetje) en kon bijna 700 euro afrekenen (eigen risico = 750 euro :x ). Viel me overigens gezien de schade nog mee...

Sterkte met irritaties

Laatst bijgewerkt door Steffie op 08 mei 2007 13:22, in totaal 1 keer bewerkt.

08 mei 2007 13:22
Profiel
PorscheForum Rakker
924 `77
Wijchen
Bericht 
Ik zou toch echt een plank hebben gepakt met een hele dikke spijker en dan naar zn hoofd rossen. Iemand ongevraagd je hut binnen krijgen zit ik ook niet op te wachten..Zeker niet als ie mijn nog eens een trap en een schop gaat verkopen..Dan maar 2 weken in de bajes..

Vind het triest, waarom zou je in je eigen huis geen eigen rechter mogen spelen ? Ik heb het er graag voor over die 2 weken bajesklant spelen :P

@ steffie: Ze kunnen tegen woordig een hoop doen met uitdeuken zonder spuiten, misschien dat het bij jou mee viel dat het netjes eruit geklopt kon worden zonder dat de lak gebarsten is??

08 mei 2007 13:22
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Noop, spatscherm is overgespoten en met spuiten hebben ze uitgewaaid over motorkap en rechter portier. Het schijnt dat zilver een moeilijke kleur is om te spuiten (hoe lichter de kleur des te lastiger te spuiten). Zelfs de spoiler voorzijde laten polijsten en ook nieuwe nummerplaten (met oplegnummers) en beschermkapjes laten plaatsen.
.... wilde hem natuurlijk wel mooier terugkrijgen dan voor incident :lol:

08 mei 2007 13:32
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Valt dit ook onder iemand helemaal verrot slaan?
http://www.break.com/index/wicked-sucker-punch.html

Hij slaat maar 1X en das ruim voldoende :lol: .

mhaschreurs.hyves.nl

08 mei 2007 13:36
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
924 `77
Wijchen
Bericht 
Steffie schreef:
Noop, spatscherm is overgespoten en met spuiten hebben ze uitgewaaid over motorkap en rechter portier. Het schijnt dat zilver een moeilijke kleur is om te spuiten (hoe lichter de kleur des te lastiger te spuiten). Zelfs de spoiler voorzijde laten polijsten en ook nieuwe nummerplaten (met oplegnummers) en beschermkapjes laten plaatsen.
.... wilde hem natuurlijk wel mooier terugkrijgen dan voor incident :lol:

Das altijd wel de bedoeling he :) dat ie steeds beter en mooier wordt!

@ michael: Jah een goeie kopstoot of wat het ook was zou ook goed kunnen, dan kun je zeggen dat je maar een keer heb uitgehaald :twisted:

08 mei 2007 14:13
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Meneer aard schreef:

...denk niet dat je de context helemaal door hebt :idea: :wink:
Auto was voor 'voetje' (zie eerst geposte bericht) in nieuwstaat.

08 mei 2007 14:32
Profiel
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Meneer aard schreef:
Ik zou toch echt een plank hebben gepakt met een hele dikke spijker en dan naar zn hoofd rossen.

Sorry hoor, maar als er hier wordt ingebroken (wat ik natuurlijk niet echt hoop mee te maken..) , dan heb ik hier echt niet een plank met een spijker voor het grijpen liggen... :roll:

Is vroeger in mijn studentenhuis bij mij thuis wel eens ingebroken, maar toen was ik gelukkig niet thuis. Schade: TV, video, laptop en wat CD's. Gelukkig denkte de verzekering de schade en was alles redelijk eenvoudig te vervangen.

Later werd er nog eens ingebroken, weet natuurlijk niet of het dezelfde daders zijn geweest. Toen door een oplettende, let op beste lezers, Turkse jongen die bij zijn ouders/mijn buren op bezoek was, betrapt. Jongen zat bij de politie en kende de daders zoals hij later zelf tegen mij zij "van zijn werk" :lol:

Zag de autochtone veelplegers zich verdacht rond mijn huis ophouden, heeft de boel in de gaten gehouden en toen ze met gestolen buit naar buiten kwamen de achtervolging ingezet en ze kunnen pakken.

Kijk, zo kan het ook! :thumleft:

Soms zijn de allochtone de bad guys, soms de good guys.

08 mei 2007 23:39
Profiel
PorscheForum Rakker
Dr. Ir. werktuigbouw
86 944, 83 928S
Bericht 
michael schreef:
}

Te gek voor woorden.

Heb het maar even zo gedaan,

Citaat:
verhaaltje

Nederland is het spoor volledig bijster wat betreft het behandelen van criminelen. Alhoewel het in de VS misschien wat ver gaat (in principe mag je iemand neerschieten als hij zonder toestemming op je terrein rondloopt), is het beter dan in NL.
Wie in de VS de wet overtreedt is altijd in de verdediging, hij/zij heeft de rechten van anderen geschonden en heeft daardoor zijn eigen opgegeven. Als je dan klappen krijgt, het ziekenhuis in wordt gemept met een knuppel (of een plank met een dikke spijker erin ;) ), dan krijg je slechts 'eigen schuld, dikke bult' te horen. Zo hoort het!

09 mei 2007 5:26
Profiel Facebook  ICQ  Twitter 
Moderator
PF #57
Bericht 
ach, in de us worden ook mensen doodgeschoten omdat ze een pakje komen bezorgen en voor trespasser worden aangezien...
als jij met een honkbalknuppel een inbreker halfdood slaat, herken ik toch echt wel wat in excessief geweld... :?
begrijp het gevoel van onrechtvaardigheid, denk ook dat nederland naar de andere kant doorslaat, maar om nou maar het deksel van de pot te gooien... :shock:

09 mei 2007 6:57
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
allemaal rechtse borrelpraat hier :rabbit:

09 mei 2007 10:18
Profiel
PorscheForum Rakker
924 `77
Wijchen
Bericht 
Jeroen C3.0 schreef:
Meneer aard schreef:
Ik zou toch echt een plank hebben gepakt met een hele dikke spijker en dan naar zn hoofd rossen.

Sorry hoor, maar als er hier wordt ingebroken (wat ik natuurlijk niet echt hoop mee te maken..) , dan heb ik hier echt niet een plank met een spijker voor het grijpen liggen... :roll:

Is vroeger in mijn studentenhuis bij mij thuis wel eens ingebroken, maar toen was ik gelukkig niet thuis. Schade: TV, video, laptop en wat CD's. Gelukkig denkte de verzekering de schade en was alles redelijk eenvoudig te vervangen.

Later werd er nog eens ingebroken, weet natuurlijk niet of het dezelfde daders zijn geweest. Toen door een oplettende, let op beste lezers, Turkse jongen die bij zijn ouders/mijn buren op bezoek was, betrapt. Jongen zat bij de politie en kende de daders zoals hij later zelf tegen mij zij "van zijn werk" :lol:

Zag de autochtone veelplegers zich verdacht rond mijn huis ophouden, heeft de boel in de gaten gehouden en toen ze met gestolen buit naar buiten kwamen de achtervolging ingezet en ze kunnen pakken.

Kijk, zo kan het ook! :thumleft:

Soms zijn de allochtone de bad guys, soms de good guys.

Ik heb ook gene plank met een spijker voor het grijpen liggen maar wel zat andere dingen wat soort gelijk iets is, daarmee zou ik hem toch echt vriendelijk het huis uit schoppen.

Steffie schreef:
Meneer aard schreef:

...denk niet dat je de context helemaal door hebt :idea: :wink:
Auto was voor 'voetje' (zie eerst geposte bericht) in nieuwstaat.

Jah sorry, niet echt door gehad maar goed.

09 mei 2007 10:32
Profiel Facebook 
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Het lijkt wel het LPF-Forum hier. :shock:

09 mei 2007 15:24
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
horn schreef:
...
als jij met een honkbalknuppel ..

't is in zo'n geval ook te hopen dat je er 'n handschoen en 'n bal bij hebt liggen - anders kan het nog weleens "voorbedachte rade" worden ....

Roeien met de riemen die je hebt :idea: staat hier niet voor niets 'n peddel naast de voordeur sinds ik ooit op eigen terrein bedreigt ben (waar ik voor 'the record' ook aangifte van gedaan heb) ....

.... sleutels van de Porsche liggen overigens nog steeds en (bijna) altijd op de trap :wink:

09 mei 2007 15:43
Profiel WWW Facebook 
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Olaf schreef:
horn schreef:
...
als jij met een honkbalknuppel ..

't is in zo'n geval ook te hopen dat je er 'n handschoen en 'n bal bij hebt liggen - anders kan het nog weleens "voorbedachte rade" worden ....

Aanwezig :twisted: :wink:

Laatste update 22/10/2013

09 mei 2007 15:54
Profiel WWW Facebook 
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Ach, je weet toch dat je een sleuteltje aan je baseball-bat dient te maken; iemand met je sleutelhanger slaan mag nl wel.... :wink:

09 mei 2007 16:10
Profiel WWW
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
Al die schade gevallen door kleine en middelgrote t*%&^*leiers..... ik wordt er maar triest van. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Ik kan me heel goed voorstellen dat als iemand jouw spullen mold en sterker nog jouw bedreigd je dit niet over je kant laat gaan. Ik denk ook dat ik zelf een rode lap voor mijn ogen krijg en met 1,94 M en net geen 100 kg (voor mijn rugproblemen bijna vetvrij) best voor wat te veel lichamelijke schade kan zorgen bij "de tegenpartij". Wanneer ik hiervoor een boete krijg of moet brommen so be it! Toch hoop ik dat mcoht het bij mij gebeuren dat ze gewoon oprotten van een enorm hufter proof alarmsysteem en of mijn stampen op de vloer.
Het risico van invalide slaan of erger loop je wanneer je in de aanval gaat. Sla je niet hard genoeg staat de indringer een aantal dagen met zijn vriendjes van gelijk moreel op je stoep om nog eens bij je te komen huishouden. Dan ben jezelf wellicht invalide. (Zul je zien dat je het met je geweld van eerste kennismaking hebt uitgelokt en dat je dan nog steeds schuldig bent)

Hoe dan ook hoop ik gewoon dat het nooit bij ons gebeurt.

Ik wens iedereen met schade en of overlast (Lydia) veel succes en hoop van ganse harte dat het bij allen rustig en onbeschadigd blijft.

09 mei 2007 16:40
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Olaf schreef:
.... sleutels van de Porsche liggen overigens nog steeds en (bijna) altijd op de trap :wink:

Tja, zolang de bijbehorende auto hier op de oprit staat... :mrgreen:

09 mei 2007 19:23
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 193 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende