Auteur |
Bericht |
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
En 356'n
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
07 mei 2007 8:55 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Bij de NPC? Dan moet je meer richting de klassieker-club gok ik
Wie weet... Over een paar jaar
(enne Tom: Thanks!)
|
07 mei 2007 9:45 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Op het jubileumfeest waren al 3 356'er aanwezig + de mijne is al zeker 4
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
07 mei 2007 11:01 |
|
|
3 liter-man
911 SCAlkmaar
|
Nog net even een staartje mooi weer meegepikt.
Ik heb lekker staan kijken gisteren (geen lid he). Aantal toeschouwers viel me een beetje tegen. Was immers wel de moeite waard gisteren.
(Toch jammer weer van zo`n schade btw)
_________________________________________ Verwen uzelf, rijdt negen-elf
|
07 mei 2007 20:55 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Het publiek is inderdaad altijd onderbezet... Terwijl er (zeker op een mooie dag) toch genoeg te zien en doen is (meerijden bijvoorbeeld )...
Schade is overigens een hoge uitzondering bij de Slalom en zeker zo'n grote zoals gisteren... Maar het risico hoort er natuurlijk helaas wel een beetje bij...
|
07 mei 2007 22:21 |
|
|
Speedy1980
964 TL Limited Edition
|
Dat was ook gewoon een auto om schade mee te rijden, het was niet voor niets een racewagen, daar neem je gewoon meer risico mee, shit happens, niet leuk natuurlijk, maar goed je neemt niet voor niets een semi raceauto mee.
Jaja voordat iemand erover begint, ik kan schade rijden zonder dat ik achter het stuur zit , insiders joke only
|
07 mei 2007 22:31 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Ik heb al aardig wat schades zien ontstaan op het Midland-circuit, de snelheden kunnen er net hoog genoeg zijn om te ontdekken dat de uitloopstukken te kort zijn. Het kan goed gaan, maar één klein foutje en een minder vergevingsgezinde auto (veel vermogen en weinig drieletterige afkortingen in de specs) en je ziet het resultaat.
|
07 mei 2007 23:23 |
|
|
Taatjen
lelystad
|
Zijn meestal weinig toeschouwers bij de slalom. Ik ga als het even kan kijken,is echt de moeite waard. Zowel open als overdekte tribune.Afgelopen zondag nog lekker in het zonnetje zitten kijken.Eigen P netjes buiten het binnen hek geparkeerd
_________________________________________ zet je mond niet in de derde versnelling indien je hersens nog in de tweede staan
|
08 mei 2007 13:38 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Daar stonden er op een moment drie, waarvan een de mijne...
|
08 mei 2007 13:43 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
08 mei 2007 13:55 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
altijd gezellig bent je, Paul !! de hele dag op de toren..........en ik kwam de hele weg om met jouw te babbelen.....
_________________________________________ crazy italian........
|
08 mei 2007 15:27 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
11 mei 2007 11:49 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Owh, over dat parkeren, ik sprak puffmax erop aan, dat ie rechts niet mocht staan. Besefte me achteraf dat het wellicht wat "hard" overkwam, maar zo was het zeker niet bedoelt
(Enne, links parkeren hebben we netjes toestemming voor gevraagd en mocht van JP )
|
11 mei 2007 12:01 |
|
|