Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 nov 2024 9:31

Antwoord op onderwerp  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Opa in de P, Wat is een mens toch simpel gelukkig te maken 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
ex Midnight blue 928 GTS 1995
Heerenveen
Bericht 
Prachtig Johannes!!

08 mei 2007 23:37
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht 
@ Bert...

Zoals Horn al zegt. Wat een stralende foto... Prachtig!

@Horn: Let the games begin :wink:

09 mei 2007 4:52
Profiel
PorscheForum Junkie
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
Bericht 
op de eerste dag dat mijn porsche afwas, (had hem wel al reeds uren laten indraaien) voor het eerst de weg op. Met mijn opa, ondanks dat de verzekering alleen nog wa in dekking wilde nemen ivm met controle taxatie raport ed.

was echt een feest, hij had vroeger zelf bij de politie gezeten, en de porsches van de KLPD waren alleen voor de elite.

uiteraard van de ouwe wel een opmerking gehad over de wegligging, zoals

bij het stoplicht, "zeg jonge dat dit ding heeft wel een erg goede wegligging"

waar op ik antwoorde, Je bedoeld of we door de volgende bocht wat harder kunnen?

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh was het antwoord

Die dag 1e echte rit, na restauratie was beide voor ons genieten

helaas is mijn opa niet meer zelf instaat te rijden maar hij genoot er zichtbaar van.

09 mei 2007 8:15
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
Aangezien ze me al vanaf 8 jarige leeftijd altijd al over Porsche's heeft horen leuteren, vind ze het prachtig alleen al dat ik dit ook heb bereikt.

Oh jee dan mag ik wel uitkijken als moeder van een (bijna) 8 jarige porsche gek.
Ik heb in een ander topic gevraagt of er porsche rijders zijn die mijn zoon op zijn 8ste verjaardag willen verassen ( en volgens mij was daar wel animo voor) om voor die permagrim te zorgen maar als ik dat zo van jou lees dan zal die verassing wel eens een straartje kunnen krijgen. :lol:

09 mei 2007 13:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
(off topic) ik zou er 'verrassing' (met twee r'en) van maken, met 1 r is niet zo prettig... (/off topic)

Sorry, tic van me. :)

09 mei 2007 13:44
Profiel
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
Tom80 schreef:
(off topic) ik zou er 'verrassing' (met twee r'en) van maken, met 1 r is niet zo prettig... (/off topic)

Sorry, tic van me. :)

bijdehandje :!: :roll: :wink:

09 mei 2007 13:52
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Tom heeft zich hier al goed aangepast precies :lol: :lol: :lol:

Laatste update 22/10/2013

09 mei 2007 14:08
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
2.7 Boxster 987.1
Hoogeveen
Bericht 
Citaat:
Zoals Horn al zegt. Wat een stralende foto... Prachtig!

Nou straalt mijn zusje bijna altijd dus wat dat betreft is het niet moeilijk om haar gelukkig op de foto te krijgen. :D

09 mei 2007 18:49
Profiel
PorscheForum Rakker
2.7 Boxster 987.1
Hoogeveen
Bericht 
En nu mijn vader (80) nog een keer, ik had hem natuurlijk gelijk de eerste dag al meegenomen maar door alle opwinding :bounce: natuurlijk toen geen fototoestel bij me. :(

Ook ging het toen toch nog niet zo hard de eerste dag wat dus ook een goede reden is om hem nog eens mee te nemen, zal ik hem eens flink trakteren. :drive:

09 mei 2007 18:57
Profiel
PorscheForum Rakker
911 3.2 uit 1988
Heerlen
Bericht 
Mooi initiatief! Zo iets blifjt je altijd bij. Ik heb het mijn opa destijds ook beloofd alleen heeft hij het niet meer mee mogen maken. Dus NU doen en niet uitstellen!

09 mei 2007 23:05
Profiel
PorscheForum Rakker
964C2 '91
Hilversum
Bericht 
Probleem, afgelopen zaterdag oma van 97 in de zetel van mijn 964 gezet. Helaas, zoals door sommigen al voorspeld, het uitstappen blijkt iets lastiger te zijn, ze zit er nog steeds.

TIPS??

ps fotos volgen..

10 mei 2007 0:01
Profiel
PorscheForum Junkie
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht 
john's Porsches schreef:
bij het stoplicht, "zeg jonge dat dit ding heeft wel een erg goede wegligging"

waar op ik antwoorde, Je bedoeld of we door de volgende bocht wat harder kunnen?

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh was het antwoord

Die dag 1e echte rit, na restauratie was beide voor ons genieten
.

:thumleft:

Je hoeft inderdaad niet zo voorzichtig met de oudjes.... :wink:

marike schreef:
Oh jee dan mag ik wel uitkijken als moeder van een (bijna) 8 jarige porsche gek.
Ik heb in een ander topic gevraagt of er porsche rijders zijn die mijn zoon op zijn 8ste verjaardag willen verassen ( en volgens mij was daar wel animo voor) om voor die permagrim te zorgen maar als ik dat zo van jou lees dan zal die verassing wel eens een straartje kunnen krijgen. :lol:

Het is verslavend ja, het gaat van generatie op generatie... (Hoewel mijn vader mij altijd van de verslaving af wou helpen, helaas heeft hij mijn eerste P nooit mee kunnen maken :cry: )
De zoon van mijn vrouw zat in het begin steeds te zeuren als we ook maar een paar kilometer te hard reden (Toen geen Porsche). Ik neem hem tegenwoordig best vaak mee met een ritje in de Porsche. Het viel me op dat hij er nooit meer over begon dat we te snel reden. Ik zei dit een tijdje geleden eens tegen hem, waarop hij antwoorde... Met een Porsche moet je toch snel rijden ... :thumleft: Hij wordt zolangzamerhand ook al Porschegek en ik zie hem ook nog wel een aanmelden hierzo.

Wat betreft je zoon een verjaardags verassing geven, stuur maar een PB'tje, mits je een beetje in de buurd zit :wink:

Bert986 schreef:
Nou straalt mijn zusje bijna altijd dus wat dat betreft is het niet moeilijk om haar gelukkig op de foto te krijgen. :D

Ik ken het. Waren we allemaal altijd maar zo vrolijk :wink:

wolfraider schreef:
Mooi initiatief! Zo iets blifjt je altijd bij. Ik heb het mijn opa destijds ook beloofd alleen heeft hij het niet meer mee mogen maken. Dus NU doen en niet uitstellen!

Niet uitstellen zoiets simpels. Voor je het weet is het te laat. :wink:

clemens schreef:
TIPS??

ps fotos volgen..

Zagen en takelen??? :wink:

Ik ben benieuwd naar de foto's van je oma in Nood...

10 mei 2007 6:02
Profiel
PorscheForum Rakker
2.7 Boxster 987.1
Hoogeveen
Bericht 
Citaat:
Het is verslavend ja

Jep maar hebben jullie dat nou ook dat het alleen maar erger wordt, ik kan er gewoon geen genoeg van krijgen om naar al die Porsche's te kijken, jong, oud het maakt allemaal niks uit., iedere Porsche heb z'n eigen charme en schitterend lijnen spel. :drunken:

10 mei 2007 17:14
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
Deze al gezien, ook niet verkeerd voor de dame in kwestie!!

http://www.car-care-porsche.nl/Nieuws/nieuws.html

:lol:

10 mei 2007 22:49
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C4 nachtblau '92
Bericht 
Herkenbare en mooie verhalen.

Mijn mooiste beleving is met mijn opa (Pake), deze was autofreak en is inmiddels overleden. Net daarvoor met hem gereden in de 964. Inderdaad eerst rolator ding achterin gedaan en toen Pake laten zakken. Er uit halen was een nog grotere klus, maar met veel liefde de dagen erna met spierpijn in mijn rug gelopen van het omhoog halen bij het uitstappen. Mooie was dat we samen onderweg waren naar mijn oma (Beppe) in het ziekenhuis en met zijn invalide kaart op een invalideparkeerplek stonden :D In zijn kamer stonden foto's van de familieleden en één van hem naast de Porsche, prominet vooraan. Hij was zelf de eerste bezitter van een T ford in het dorp. Sommige moment zijn inderdaad niet te koop!!

"Racing is life, everything else is just waiting" Steve Mcqueen

http://www.wgbracing.nl
http://www.vrijrijdendagen.nl

11 mei 2007 0:54
Profiel WWW
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
clemens schreef:
TIPS??

ps fotos volgen..

Afbeelding

11 mei 2007 14:33
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
ex 914, nu Ferrari 208 GTB
Haacht
Bericht 
Nynke schreef:
Herkenbare en mooie verhalen.

Mijn mooiste beleving is met mijn opa (Pake), deze was autofreak en is inmiddels overleden. Net daarvoor met hem gereden in de 964. Sommige moment zijn inderdaad niet te koop!!

inderdaad, sommige momenten zijn inderdaad niet te koop, toen ik bijna 8 jaar getrouwd was is m'n schoonvader eens een ritje gaan doen met m'n 914. Na afloop zij hij , tof bakske, maar ge mist ne radio'. de dag erachter stond hij bij mij met een radio. Een week erachter is hij plots overleden (hartstilstand) Nu mogen ze 2000 euro geven, ik verkoop die autoradio ( stom ding van den ALDI, MEDION) niet !!!
groetjes Ironpatje

15 mei 2007 18:32
Profiel
PorscheForum Rakker
997.2 4S / 993 TT
Bericht Re: Opa in de P, Wat is een mens toch simpel gelukkig te maken
Verschrikkelijk nieuws, sterkte!

24 aug 2009 23:40
Profiel
Moderator
PF #57
Heel veel sterkte marcel!!!! Gebruik de resterende tijd goed. I know, I've been there :cry:

24 aug 2009 23:42
Profiel
gast schreef:
soms is het leven mooi maar soms is het veschrikkelijk RUK.

weet er alles van..geniet nog van je pa....sterkte.......

24 aug 2009 23:44
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Marcel, sterkte, dat zijn nare berichten.

Ik heb er hier ook nog een van oma, 87 jaar oud. Ze wilde persé thuisgebracht worden in de Porsche omdat ze in haar leven nog nooit in een sportwagen had gereden. Ik heb de kap eerst open moeten doen om de rollator op de achterbank te wurmen. Er zit nog steeds een klein scheurtje in de bekleding. Destijds vond ik het zonde, nu zie ik het als aandenken.
Een paar weken na het nemen van deze foto is ze overleden.
Afbeelding

25 aug 2009 0:42
Profiel
PorscheForum Junkie
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal grau
genemuiden
heel veel sterkte marcel dat zijn nare berichten, :(

ik heb 2jaar geleden mijn oma ook een keer mee genomen :drive: , ze heeft het er nog steeds over en dat ging ook zeker niet rustig :thumleft:

25 aug 2009 6:18
Profiel
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Uiteraard destijds de P gekocht vanwege de liefde voor het merk. Maar ook zeker om samen iets te doen met "der Alte" wat we allebij leuk vinden. En soms kan het dan erg snel gaan......... ben erg blij dat ik de P heb gekocht destijds en nog enkele tripjes samen met mijn pa heb kunnen doen.

@Marcel=> Genieten is 1 van de belangrijkste dingen in het leven (en dat kan al ooit met/van hele simpele dingen), sterkte!

25 aug 2009 6:37
Profiel
Veghel
Dat heb je mooi toch nog kunnen doen met Pa :ba:

mijn Pa (85) werd vorig jaar dement en besefte dat nog net :cry: ik kwam met BEPPIE op bezoek en hij wilde er wel ff in zitten ...
een dag later was een zusje bij hem op bezoek waar hij rond vertelde : scheuren dat Eric deed... hij vond het heel leuk maar wel eng :roll: Iedereen geloofde dat tot mijn zusje mijn belde en ik het verhaal kon vertellen :thumleft: :wink:

De goede man heeft geen mtr gereden :mrgreen: en toch genoten :wink:

25 aug 2009 7:10
Profiel
718 Cayman S
Loosdrecht
Mooie verhalen, ondanks de trieste kant.
Sterkte de komende tijd, Marcel :!: En probeer er vooral van te genieten, zodat je er later toch nog met plezier op terug kan kijken. Erg gaaf, wat je afgelopen zaterdag gedaan hebt :thumleft:

25 aug 2009 7:42
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende