Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 10:52

Antwoord op onderwerp  [ 74 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
De beste Porsche? 

de beste??
De 911 48%  48%  [ 42 ]
De 911 variaties 18%  18%  [ 16 ]
De 968 5%  5%  [ 4 ]
De 944 5%  5%  [ 4 ]
De 928 3%  3%  [ 3 ]
De 924 1%  1%  [ 1 ]
De 356 3%  3%  [ 3 ]
De Cayenne 2%  2%  [ 2 ]
De 959 7%  7%  [ 6 ]
De Carrera GT 8%  8%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 88

De beste Porsche? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
hmmm als je een poll maakt zorg dan dat ie compleet is.

901, 912, 914, 916, Boxster......

(Dat zijn enkel de productiemodellen voor de openbare weg)

Om nog maar te zwijgen over alle variaties binnen één modelserie.
Ik snap je enthousiasme maar dit forum is al vol geschreven met dit soort vergelijken :wink:

11 mei 2007 16:19
Profiel WWW
Bericht 
maurice schreef:
hmmm als je een poll maakt zorg dan dat ie compleet is.

901, 912, 914, 916, Boxster......

(Dat zijn enkel de productiemodellen voor de openbare weg)

904 Gts niet vergeten, die was ook als klant versie beschikbaar, al was dat heeel beperkt... zit iemand op Pelicanparts als 1e eigenaar, een rooie

11 mei 2007 16:39
Groningen
Bericht 
Beste?

De 962 voor op de openbare weg (Dauer).

11 mei 2007 17:03
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Jort schreef:
Beste?

Heb je wel eens in een 962 gezeten? Voor dagelijks gebruik niet de meest ideale Porsche... Eigenlijk ook niet voor de openbare weg. Heel leuk voor het circuit, dat dan weer wel.

11 mei 2007 17:44
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Wat is de beste Porsche? Dit hangt helemaal af van de criteria die je hanteert... Pure prestaties (acceleratie, topsnelheid, vermogen etc), comfort, looks, verkoopcijfers, winst per geproduceerde auto :roll:
De huidige poll in deze vorm is dus onzinnig en discussie zul je altijd houden :wink:

11 mei 2007 17:58
Profiel
Bericht 
Devils son schreef:
Jort schreef:
Beste?

Heb je wel eens in een 962 gezeten? Voor dagelijks gebruik niet de meest ideale Porsche... Eigenlijk ook niet voor de openbare weg. Heel leuk voor het circuit, dat dan weer wel.

hangt er nu net van af volgens welke parameters je "beste Porsche" wil gaan evalueren...

als je Beste Porsche in de woestijn wil gaan bespreken dan heb je 3 echte kandidaten of beste op om wat te gaan circuit racen, ook maar een stuk of 4 ... of het beste boodschappen wagentje... of de beste luxe cruiser, of de beste om je land te bewerken , enzovoorts.. zijn allemaal ergens wel de beste Porsche op hun eigen gebied...

11 mei 2007 18:00
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
mayonaise schreef:

hangt er nu net van af volgens welke parameters je "beste Porsche" wil gaan evalueren...

Jort koppelde de 962 aan gebruik op de openbare weg en dat vond ik wat vreemd.

11 mei 2007 19:32
Profiel
Bericht 
Devils son schreef:
mayonaise schreef:

Jort koppelde de 962 aan gebruik op de openbare weg en dat vond ik wat vreemd.

hij bedoelde het model 962 dat Dauer heeft gebouwd voor de weg, met Tuv goedkeuring en dergelijke

Afbeelding Afbeelding

11 mei 2007 19:38
PorscheForum Rakker
prov. Utrecht
Bericht 
Waarom staat de 986 Boxster er niet bij???

11 mei 2007 20:00
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
The Boxster schreef:
Waarom staat de 986 Boxster er niet bij???

omdat je na 2 dagen en 2 pagina's de eerste bent die daar naar vraagt :cheesy: :wink:

11 mei 2007 20:53
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
horn \";)\" schreef:
omdat je na 2 dagen en 2 pagina's de eerste bent die daar naar vraagt :cheesy: :wink:

S2 schreef:
En gezien er toch wel wat Boxster eigenaars aanwezig zijn, willen die misschien ook wel op hun eigen wagen stemmen :)
En de Cayman eigenaar(s)

D.D. schreef:
hebben wij met onze kappers P's niets te vertellen...?

De 3e (in)direct dus. :mrgreen:

11 mei 2007 21:07
Profiel
981 Boxster GTS
Bericht 
Alle Porsches

Vrijwel iedere Porsche is op de een of andere manier uniek, bijzonder of heeft een wezenlijke bijdrage geleverd aan de ontwikkeling van ons geliefde merk.

Wat een flut poll :pukel:

11 mei 2007 21:39
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht Re: De beste Porsche?
Jelle-924 schreef:
Om me ook een beetje in een gesprek te voeren kwam ik op dit idee :roll:
ik vraag me af wat de meeste posters op dit forum de beste vinden en daar misschien over willen disscusieren

Onmogelijk om hier een juist antwoord op te geven, maar om deze vraag/poll van een newbee nou zo af te branden als sommigen hier doen. :roll:

11 mei 2007 21:46
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Ook als newbee mag je best kritisch zijn toch? :wink:

Ik vind dat je dan of alle types moet noemen of de 924/944/968/928 serie moet noemen in de pol.

En ik denk men hier reuze gelijk heeft door aan te geven dat het heel erg persoons gebonden is. Als ik een stoere auto voor 3 kindertjes en 2 honden zoek die ook nog eens lekker sportief op de weg ligt dan zou ik ongetwijfeld zeggen dat de Cayenne S de perfecte keus zou zijn.

Wil ik de beste sportauto voor dagelijks gebruik dan gaat er niks boven een 911.

11 mei 2007 22:26
Profiel WWW
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
maurice schreef:
Ook als newbee mag je best kritisch zijn toch? :wink:

Tuurlijk Maurice, al was de vraagstelling misschien beter iets neutraler geweest à la "Welk is uw favoriete Porsche-model" :?:

Alhoewel, bij nader inzien - zou evenveel (zoniet nog meer) discussie opgeleverd hebben :wink:

11 mei 2007 22:32
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Zo bedoelde ik het ook eigenlijk VTEC.

Ik reageerde op EriC en vind dat ook al ben je newbee dat niet betekend dat je niet kritisch hoeft te zijn in je vraagstelling.
Ik heb ook wel eens een veeg uit de pan gekregen en daar leer je best wat van hoor. :wink:

11 mei 2007 22:38
Profiel WWW
vianen
Bericht 
917, 934, 934RSR, 935, 935 mobidick, 936, 936 longheck, 914, 914-6, of een 924, 924 turbo, 930, 965 turbo, 993 turbo, gt2, enzenz, beetje waazig dit.

Heeft te maken met je gevoel :!:
Voor mij is elke Porsche die gemaakt is uniek en anders en tegelijkertijd zeer speciaal.

Race Porsche's zijn andere Porsche's dan productie Porsche's, en alles is mooi en goed.

Dus vertel eerst maar eens even waar de ideale Porsche aan moet voldoen, en dan nog krijg je duizenden verschillende meningen :wink:

11 mei 2007 22:51
Profiel
PorscheForum Rookie
cayman / vroeger 993 targa
België
Bericht 
993 voor int weekend, cayman voor dagdagelijks gebruik!
En ik kan het weten, vroeger 993 targa gereden en nu elke dag in de cayman op pad (veel beter kan ik me niet voorstellen om naar het werk te pendelen)

11 mei 2007 23:19
Profiel
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
maurice schreef:
Ik heb ook wel eens een veeg uit de pan gekregen en daar leer je best wat van hoor. :wink:

Come on Maurice, je hebt hier als Super Junkie al > 2.500 posts op de teller, dus je kent het moderator-klappen van de zweep intussen al vast en goed :wink: :D

11 mei 2007 23:36
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
maurice schreef:
Ook als newbee mag je best kritisch zijn toch? ;)
maurice schreef:
Ik reageerde op EriC en vind dat ook al ben je newbee dat niet betekend dat je niet kritisch hoeft te zijn in je vraagstelling.
:shock: :scratch:

EriC4C schreef:
..... om deze vraag/poll van een newbee nou zo af te branden als sommigen hier doen. :roll:

911-lover schreef:
rufie schreef:
Stomme poll.

Mijn gedacht :roll: :wink:

Nine-eleven schreef:
Wat een flut poll :pukel:

:idea: :roll:

11 mei 2007 23:37
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
de eerste cayman op het forum :?:

11 mei 2007 23:38
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Tja, de poll heeft inderdaad niet zoveel zin, maar dat geldt wel voor meer draadjes (klaagtopics bijvoorbeeld :wink: ). Ik begrijp alleen ook het verschil tussen 911 en 911 variaties niet. :roll: Voor de zekerheid maar 911 gestemd, ik ken nl. geen model "911 variaties". :wink:

12 mei 2007 0:03
Profiel
PorscheForum Rakker
944
Sommelsdijk
Bericht 
[Off Topic]ik mag dan een newbie zijn maar, newbie is dacht ik gerelateerd aan het aantal post's en ik kon niet echt iets vinden waar ik me als nieuw komer in kon toe voegen vandaar dat dit idee bij me op sprong[on topic]

vandaag de porsche opgehaalt en ik vind het een geweldige auto om in te rijden mijn stem is voor mijn gevoel terrecht :wink:

12 mei 2007 0:04
Profiel WWW Facebook 
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
wolf schreef:
de eerste cayman op het forum :?:

Nee

12 mei 2007 0:05
Profiel
vianen
Bericht 
Jelle,
Nieuw of niet, dat maakt niets uit, je bent Porsche liefhebber net zoals wij allemaal hier.

Voor jou is de 924 op dit moment de ultime Porsche, voor mij is dat nu de 964. Waarom?
Omdat we er nu in rijden :!:
Ik heb ook in een 924 gereden, was echt geweldig, maar ook in een 914, vond ik helemaal super, m'n 3,2"s, ik vond ze het einde, de 944 was top destijds.

Het is maar net waar je in rijdt, of wat je beleving is op dat moment.
Fijt is dat je in een Porsche rijdt en ik zeker weet dat je netzoveel plezier beleeft als ik, ongeacht welk type.

Een Porsche is een Porsche en blijft een Porsche :!:
Maakt niet uit welk type of model :!: :lol: :wink:

12 mei 2007 0:15
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 74 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende