Auteur |
Bericht |
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Ik ben m'n tijdschema alvast aan het verleggen
MoGgUh ....
|
12 mei 2007 1:43 |
|
|
RicardoP
ex '87 3.2 Carrera Targa, wit , ex rijkspolitieSint Anthonis
|
tja wilde ik ook graag maar de kids stonden alweer om 6:30 bright en shining te zijn.
Moguh !! Wordt een lekker nat dagje. Strakjes de P even verwennen.
(druppeltje zeep, drupje olie, tankie volgooien)
|
12 mei 2007 8:45 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Morgûûûûhhh!
En mannen? Alweer wakker?
Zo... Weer thuis na een enerverend nachtje!
Gisteren om kwart voor 7 's avonds aan de eerste etappe begonnen en vandaag om 6:00 's ochtends de finish gehaald; slechts 5 minuten over de vastgestelde finish-tijd.
De eerste etappe (routebeschrijving) redelijk tot goed gedaan -vonden we zelf- met 15 strafpunten. De tweede (kaartlezen) etappe ging op zich ook hartstikke goed, maar door een administratieve fout onzerzijds (je moet de controlepunten op de controle-kaart schrijven vóórdat je 'm laat afstempelen ) waarschijnlijk toch tegen wat strafpunten aangelopen, maar uiteindelijk hebben we die route tóch beter gedaan dan de eerste: 14 strafpunten...
De Porsche-equipes zijn we onderweg nog een paar keer tegengekomen.
Om 6:15 uur naar huis en om 8:00 uur toch maar even naar bed.
Na een powernap van zo'n twee uur zit ik alweer achter de computer om dit neer te kalken...
Lijkt het ergens op?
Hopelijk blijf ik verschoond van een jetlag...
Vanavond om 20:00 is de prijsuitreiking. Daar gaan we ook maar even naartoe om te zien hoe we het 'over all' gedaan hebben!
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
13 mei 2007 12:31 |
|
|
Olaf
|
Ookal zijn Gerhard en Ik heel benieuwd hoe wij (en de rest van de PF'ers) het hebben volbracht - zijn wij niet van plan om vanavond weer die kant op te rijden ... maar gaan er van uit, dat jij Speedy, zo aardig zult zijn om onze beker in ontvangst te nemen ......
Helaas duurde het voor G en mijzelf tot de derde route aleer we begrepen hoe het nu eigenlijk zat met de RC's en het (soms) daaronder geplaatste nummer maar ja, dat krijg je er van als je niet (of half) naar de instructie avond gaat
De eerste route hadden wij 17 strafpunten - maar waren bijna 'n uur voor ETA aanwezig - tweede route hadden wij 'nog' maar 15 strafpunten (meen ik) - en ook hier ruim voor ETA aanwezig (wat er op neer kwam dat we de normale tijd PLUS de gewonnen tijd moesten wachten voordat we met de de 3de route verder mochten (anderhalf uur)
Van de laatste 3 ritten hebben wij nog niet het resultaat gezien ...
|
13 mei 2007 14:41 |
|
|
PaulSlotemaker
muiden
|
zo rallykannonen,
Zo ik ben ook weer uitgeslapen 6.30 erin en 13.30 eruit. Valt wel mee maar 12 uur lang navigeren is wel intensief, maar niet minder leuk.
Wij Robin Timmer en ik zijn met de witte 924 redelijk goed gegaan. Wel lagen we na twee etappes, 5 kwartier (serieus) achter. Vannaf traject 3 (bolletje-pijltje) moesten we dus behoorlijk gas geven om weer wat in te lopen. Er waren 5 etappes. We schoten er dan ook vele voorbij en hebben denk (hoop) ik niet te veel gemist door de snelheid. Helaas moesten we bij de laatste etappe wel even een short-cut nemen om nog wat tijd te winnen. We zijn wel op tijd aan gekomen.
Ik vond het een super ervaring en erg leuk om met meerdere teams van het forum op te trekken.
Nog bedankt voor de stikkers Jeroen914!!
Misschien zie ik een aantal straks nog bij de prijsuitreiking.
_________________________________________ Porsche 924 Targa 2.0L, Alpine wit. Porsche 944 S2 Targa 3.0L, Tuërkish blauw metallic.
|
13 mei 2007 15:29 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
netjes geplakt Olaf
|
13 mei 2007 15:29 |
|
|
Black Betty
|
Ja... Die stickers werden er midden op straat vóór de technische keuring opgeplakt, zodat niemand kon missen dat het Porscheforum ook aanwezig was
Aan die technische keuring kon trouwens geen apk tippen! De auto's werden echt binnenstebuiten gekeerd en als er ook maar íets aan mankeerde afgekeurd... (not)
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
13 mei 2007 15:37 |
|
|
RicardoP
|
Mogguh !!!
Nou we hebben ff een lekker dagje getukt hoor. !! Wat een leuke avond en nacht hebben we gehad zeg maar wel erg vermoeiend. Gelukkig hebben we het een beetje kunnen volhouden op de koffie, cola en de door de organisatie verstrekte energie drankjes.
Voor ons gevoel hebben we het super slecht gedaan maar we hebben wel een hoop lol gehad. Mede ook dankzij de mede forummers ! (thanks !!)
De organisatie was super strak en heel erg netjes geregeld, petje af voor die dames en heren. Bij elke tussenstop had iedereen weer een vaste starttijd zodat alle auto's gedoseerd de weg weer op gaan en niet iedereen tegelijk aan het eten is.
We moesten 5 verschillende trajecten rijden waarin diverse navigatie systemen werden gebruikt (incl die in de auto's ) dit waren:
1: Route beschrijving (links, rechts, rotonde rechtdoor etc).
2: Kaartlezen, hierbij moesten we verschillende punten en pijlen op de kaart langsrijden en zelf de kortste of 1 na kortste route bepalen tussen deze pijlen en punten.
3: Bol pijl, die kennen we allemaal.
4: Foto route, op het traject enkhuizen/lelystad moesten we punten herkennen en opschrijven.
5: Ingetekende lijn, op een stafkaart is een weg getekend en die moet je volgen. Lekker makkelijk (NOT !!!!!!)
In grote lijnen hebben we Weesp/Zeeburg/Waterland/beemster/purmerend/Marken/enkhuizen/lelystad/almere/weesp aangedaan (en nog tig dorpjes er tussen).
Onze foto bijdrage staat op: http://www.pijlgroms.nl/nachtvanweesp/
|
13 mei 2007 15:43 |
|
|
Rene914
914 2.2T '70Beuningen (gld)
|
Jawel, ik ook weer wakker!
Eerst ff F1 kijken natuurlijk.
Wel, de 1ste rit 14 fouten, de rest nog niet gezien, maar het viel zeker niet mee om dat zomaar foutloos te doen. Ik snap van etape 1 nog steeds neit wat je nouw op dat parkeerterein halverwege met die "DLW" moest doen?! Wie wel, want alles reed daar dwars door elkaar.
De rest van de ritten leek eenvoudiger, maar dat zal straks me tde uitleg wel weer heel anders blijken te zijn.
Wie haalt het nou in z'n hoofd om snachts fotos te gaan lopen zoeken?
Afijn, met de tijd zat het wel snor. Aleen etape 2 14 minuten te lang.
Tot 20 uur
|
13 mei 2007 15:59 |
|
|
Olaf
|
Maar dan zonder "instinkers"
Leuke foto's heeft Martine gemaakt
|
13 mei 2007 16:12 |
|
|
EvR
ex 911 TargaDordrecht
|
Was inderdaad erg gezellig! Ook hier vanuit het forum alles goed geregeld! bedankt Gerhard Gave foto's Echt supergaaf!!
Zekers
De eerste 2 ritten konden we (gemiddeld) meekomen (15-15) liepen wat vertraging op bij rit 2, omdat we een half uur op de eindbestemming van rit 1 ten onrechte bleven wachten...... , maar die was snel daarna weer ingelopen. Rit 3 tot en met 5 ging super, dus ik hoop dat SPEEDY944 die beker voor ons in ontvangst neemt
|
13 mei 2007 20:50 |
|
|
EvR
ex 911 TargaDordrecht
|
De uitslag
PORSCHE
Nr. Bestuurder Navigator Punten
1. O 021 Wim van Vonderen Rene Heijsen 1244
2. T 192 Andre Leeuwendal Jaap van Gameren 1410
3. O 070 Eric van Rooijen Martijn Bogaard 1453
4. T 162 Richard Pijlgroms Martine Pijlgroms 1752
5. O 170 Eric Goedemans Don Verdel 1895
6. T 163 Marco Kersbergen Patrick Kuijk 1968
7. S 022 Paul Slotemaker Robin Timmer 1995
8. T 161 Gerhard van der Veen Olaf van Geene 2040
*incl. niet forummers...
|
13 mei 2007 21:11 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
stoer die stickers, ziet er naar uit dat jullie je prima vermaakt hebben
_________________________________________ Got coffee?
|
13 mei 2007 21:43 |
|
|
Gerhard
991.2 Carrera 4 GTS
Hendrik-ido-Ambacht
|
|
13 mei 2007 21:55 |
|
|
Olaf
|
Draaien we de rollen om - zien of je dan nog van die praatjes hebt ...
|
13 mei 2007 22:12 |
|
|
Gerhard
991.2 Carrera 4 GTS
Hendrik-ido-Ambacht
|
|
13 mei 2007 22:14 |
|
|
Black Betty
|
| | | | EvR schreef: De uitslag PORSCHE Nr. Bestuurder Navigator Punten 1. O 021 Wim van Vonderen Rene Heijsen 1244 2. T 192 Andre Leeuwendal Jaap van Gameren 1410 3. O 070 Eric van Rooijen Martijn Bogaard 1453 4. T 162 Richard Pijlgroms Martine Pijlgroms 1752 5. O 170 Eric Goedemans Don Verdel 1895 6. T 163 Marco Kersbergen Patrick Kuijk 1968 7. S 022 Paul Slotemaker Robin Timmer 1995 8. T 161 Gerhard van der Veen Olaf van Geene 2040 *incl. niet forummers... | | | | |
Wij zijn 11de in de Classic Toerklasse geworden met 1205 strafpunten...
|
14 mei 2007 0:27 |
|
|
EvR
ex 911 TargaDordrecht
|
Was het genoeg om een prijs in ontvangst te mogen nemen?
|
14 mei 2007 9:49 |
|
|
Black Betty
|
Nee... Helaas niet...
Maar ach: meedoen is toch belangrijker dan winnen, nietwaar?
Het was voor ons de eerste keer en we waren niet op de hoogte van al die vallen en instinkers die ze in de etappes hadden ingebouwd, maar we hebben het heel erg naar onze zin gehad!
We hebben gisteren tijdens de prijsuitreiking wel nog wat 'gewonnen'...
Ik heb een douche/bad-set gekregen met douche-gel, shampoo, een handdoek enzo...
'Mijn rijder' heeft een Kart-arrangement bij Bleekemolen 'gewonnen'...
|
14 mei 2007 10:37 |
|
|
Olaf
|
Met andere woorden
... de navigator heeft flink zitten zweten en de piloot moet nog 'n beetje aan z'n rijvaardigheid gaan schaven
|
14 mei 2007 10:52 |
|
|
EvR
ex 911 TargaDordrecht
|
|
14 mei 2007 11:00 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Dat lijkt weer een super belevenis te zijn geweest.
En die zonnebandstickers zijn echt leuk gemaakt
Zijn er misschien nog te verkrijgen
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
14 mei 2007 12:36 |
|
|
RicardoP
|
Eén van de belangrijkste mannen hier vergat ik nog. Jeroen (914) heel erg bedankt voor het maken van de gave stickers !! (maar ik weet nog niet of ik um laat zitten hoor)
En natuurlijk Gerhard, super tof geregeld allemaal !! Volgend jaar weer !!! En dan gaan we voor de punten !!
|
14 mei 2007 23:28 |
|
|
Olaf
|
Ik weet niet of je 'm er uberhaupt nog wel vanaf krijgt
|
14 mei 2007 23:37 |
|
|