Niet van de inhoud... VAN HET REEEEEHEEEEKJE!!!!!!
Gewoon platina plated met diamant ingelegd, zoals bij ieder
14 mei 2007 15:45
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4Cabrio
PF #18
Rob964Tip schreef:
Als je een inboedelwaardemeter hebt ingevuld dan ben je niet onder- of oververzekerd. Je hebt dan nooit discussies bij schade. Die inboedelwaardemeter moet je vervolgens wel elke 3 jaar opnieuw invullen.
Inderdaad niet onder- of oververzekerd, maar nooit discussie bij schade
Rob964Tip schreef:
WdePundert schreef:
Met die waardemeter kom je uit op behoorlijk hoge bedragen. Als ik de waarde van mijn inboedel op de polis zie dan ben ik rijker dan ik dacht.
Schrijf alles maar eens op, inclusief de nieuwwaaarde. Ben je inderdaad rijker dan je denkt
Behoorlijk hoge bedragen en rijker dan je dacht Terwijl ik vorig jaar met mijn verzekeringsagent en de schade-expert om de tafel zat (hoezo nooit discussie ) na woninginbraak merkte ik op dat eigenlijk slechts een relatief klein gedeelte van de inboedel was meegenomen (uiteraard wel vrijwel uitsluitend €-waardevolle spullen), maar dat het wel een zeer groot gedeelte van de waarde van de inboedel volgens de eerder ingevulde inboedelmeter betrof. Samen dus voor de zekerheid de inboedelmeter nogmaals ingevuld en daar kwam geen andere waarde uit. Gelukkig is het dus een garantie tegen onderverzekering, want bij totaalverlies van de inboedel (brand bijv.) weet ik héél zeker dat ik te kort kom met de waarde volgens de inboedelmeter.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum