|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
Auteur |
Bericht |
plh
Voorlopig niet !Friesland
|
Mijn werkgever heeft er vorige week reeds mee gereden (dealerdirectieintro). "S5: fantastisch, A5 3.0TDI: SUPER", vlgs. zijn zeggen.
_________________________________________ Steel niet !, onze overheid duldt géén concurrentie !
|
17 mei 2007 12:13 |
|
|
horn
PF #57
|
tja, maar die is niks gewend
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 mei 2007 12:29 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Nee, die kent alleen wat tamme audi's (dussssssssssss )
|
17 mei 2007 12:32 |
|
|
plh
|
Tóch in een ver verleden (ruim 25 jaar geleden) ook P. dealer geweest . . . . , de heren hebben tevens de nwe. A4 (li. en av.), A3 cabrio en de Q5 bekeken.
_________________________________________ Steel niet !, onze overheid duldt géén concurrentie !
|
17 mei 2007 13:15 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Echt... Ik ga omscholen... Wat moet je doen om autoverkoper te worden? (IVA? )
|
17 mei 2007 14:06 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Da's even een investering, paar jaartjes IVA.
|
17 mei 2007 14:13 |
|
|
plh
|
Een FATSOENLIJKE `grote bek` hebben en vooral geinteresseerd zijn in de klant (man-vrouw-bedrijf) die achter het produkt "schuilt" die hij-zij-het wil kopen. Bovendien zo nu en dan wat brandstof snuiven en héél veel incasseringsvermogen hebben. IVA is prachtig, maar de praktijk zal moeten uitwijzen of je geschikt bent. (Ik heb het IVA niet gedaan).
|
17 mei 2007 18:01 |
|
|
horn
PF #57
|
onzin, gewoon arrogant zijn. werkt bij bmw ook.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 mei 2007 18:15 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Of eerst (zoete) broodjes bakken. Werkt bij Mazda.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
17 mei 2007 18:56 |
|
|
plh
|
Vandaag met A5 TDI en S5, 330d en 330i coupe, 320 CDI en 280 CLK uitgebreid kunnen rijden. Moet zeggen dat de A5 en de 3-serie in alle opzichten erg aan elkaar gewaagd zijn . . . Desalniettemin vielen de CLK's mij absoluut niet tegen ! (het is ook maar net met wat voor verwachting je in een auto stapt).
Advies aan degene die twijfelt: wacht even tot 29-06 . . .
( De twijfel zou dan wel eens over kunnen zijn . . . )
|
31 mei 2007 23:43 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Hmmm, dan breiden ze het gamma uit met een A5-Advance? (of een 2.0TDI!)... *glimlach*....
Spannend hoor, vertel vertel! (of zit er een NDA op?)
|
31 mei 2007 23:58 |
|
|