Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 22 apr 2025 21:46

Antwoord op onderwerp  [ 193 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
close encounter met voetje 
Auteur Bericht
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
horn schreef:
Tja, zolang de bijbehorende auto hier op de oprit staat... :mrgreen:

..... wordt er niet mee gereden. :wink: :lol:

09 mei 2007 19:25
Profiel
Bericht 
Nou ja, wat ik al zei: je weet pas hoe je reageert als je in zo'n situatie terecht komt.

Want geloof me (en ik weet het uit ervaring), als je in zo'n situatie komt, zit er niet op je rechter schouder een duiveltje en op je linker schouder een engeltje die met je in discussie gaan en afwegen wat je het beste kunt doen. Je handelt impulsief.

Je kunt alleen maar hopen dat je niet in zo'n situatie komt.

En ja, die etterbakjes zijn nog 2 avonden langs gekomen .....

09 mei 2007 19:25
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Lydia schreef:
En ja, die etterbakjes zijn nog 2 avonden langs gekomen .....

Getver ....

... of is de 'aanvoerder' met z'n staart tussen z'n benen vertrokken :?: :wink:

09 mei 2007 19:27
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Nee, niet echt. Ik blijf ze maar negeren, dan zal de lol er wel een keer af gaan.

Tóch?

Hoop ik?

09 mei 2007 19:45
PorscheForum Rakker
964C2 '91
Hilversum
Bericht 
Gisterochtend wou ik wegrijden met mijn BMW die in zeer rustige straat geparkeerd staat. Was over linkerzijde met iets scherps gekrast, :evil:. Kras van een kleine meter.

Inkerving lijkt mee te vallen dus hopelijk met alleen wat bijspuiten te verhelpen, maar wat mot je hier nou mee, zo kansloos.....

21 mei 2007 12:46
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
:evil: stenigen op het marktplein maar weer invoeren?

21 mei 2007 19:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
je zou diegene in z,n blote reet ergens in het buitenland neer moeten gooien zonder geld en gsm in the middle of verrek no where na een flinke afranseling, en dan hou ik het nu nog netjes :shock:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

21 mei 2007 21:24
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
964C2 '91
Hilversum
Bericht 
Ik stel voor een inkerving (schrijf je dat zo???) met mijn sleutel in zijn voorhoofd :oops: Dan es kijken of dat bevalt!

21 mei 2007 21:51
Profiel
PorscheForum Rakker
944
Sommelsdijk
Bericht 
dan heb ik er ook nog 1 voor je om te kijken of het bevalt mijn porsche is ook helemaal onder gekrast :cry: :cry: :cry: 3 hele diepe op de motorkap en nog een paar rondom triestelingen

21 mei 2007 23:29
Profiel WWW Facebook 
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
drknauf schreef:
je zou diegene in z'n blote reet ergens in het buitenland neer moeten gooien zonder geld en gsm in the middle of verrek no where

Hmmm, klinkt als mijn vrijgezellenfeest.... :lol:

21 mei 2007 23:41
Profiel WWW
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Laatste update 22/10/2013

21 mei 2007 23:46
Profiel WWW Facebook 
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
gaat weer lekker de laatste tijd als ik dat zo lees :?
dieptriest dat spul dat niet van andermans bezit af kan blijven

22 mei 2007 9:21
Profiel WWW Facebook 
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
.....the never ending story :cry: (maar ja jaloerse en domme mensen zullen wel altijd andermans spullenblijven mollen.....)

24 mei 2007 9:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Carrera 2 Cabrio
Bericht 
Hier wordt je echt ziek van :pale:

09 jul 2007 21:52
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Ik zou zeggen, de dader staat vol in beeld dus gelijk handjes afhakken. :twisted:

09 jul 2007 21:55
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
944
Sommelsdijk
Bericht 
Ik zou denk ik die bril van z'n kop af trekken glaasje breken en met dat glas ook even een krasje zetten alleen niet op de auto :twisted: :evil:

09 jul 2007 22:24
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
993_4S
Bericht 
hij mag een stukje meerijden.
met zijn handje tussen het raampje en de rest buiten.

09 jul 2007 22:29
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

09 jul 2007 23:04
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
joch heeft het al vervelend genoeg met zo'n rotkop

09 jul 2007 23:15
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Mijn hemel! Wat een kl***zak. En er dan ook nog bij staan lachen.
Ik weet wel wat ik zou doen. Maar als ik dat zeg, mag ik niet meer op het Forum komen ...

En dan ook nog gewoon een filmpje er van maken en op het internet plaatsen :(

09 jul 2007 23:44
vianen
Bericht 
tsja, gezien mijn militaire verleden en ervaringen zijn er "bepaalde zaken en handelingen die ik niet toe kan en mag passen".....................................................................maar zou het zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooograag willen doen, het joggie handeld wss in opdracht van z'n pa of zo, die zou dus behoorlijk aan de beurt zijn bij me :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

die camera stopte ik iig in z'n reet :evil:

10 jul 2007 0:25
Profiel
vianen
Bericht 
Ik heb het wel gewoon gezegd, maar in de kleine lettertjes, en die leest toch niemand :wink:

10 jul 2007 0:26
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
AAAAAHHHHHH :evil: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: Je zou zo'n joch toch wat aandoen :?
Hier word je dus echt niet vrolijk van zeg; en nog lachen ook :roll: :evil:

10 jul 2007 8:10
Profiel
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
bert964c4 schreef:
Ik heb het wel gewoon gezegd, maar in de kleine lettertjes, en die leest toch niemand :wink:

Ik heb het dus wel gelezen en vind het wel meevallen (behalve als het een prof. studio geval is!!)

Wat mij betreft mogen deze jochies dee zelfde behandeling als de Porsche ondergaan.....

10 jul 2007 8:56
Profiel
PorscheForum Rakker
911 2.2E targa
Goirle, NB
Bericht 
GGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :evil: :evil:
Wat een stelletje misselijke k#tventjes zeg :roll: :shock: :evil:
Al zouden ze het op een lada doen, ongelooflijk gewoon. Die hebben geluk dat ze op dat moment geen PF-lid zijn tegen gekomen :lol:

10 jul 2007 11:50
Profiel Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 193 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende