| | |
| Herman S schreef: .i. trickier rijden, auto recht hebben staan, remmen, rem los, insturen, neus naar binnen laten komen, rustig op gas de bocht uitsturen. Met name insturen vond ik slecht bij die oude autos, in beginsel zijn ze zwaar onderstuurd, als je te bruusk instuurt, moet je je voet weer heel dicht bij het gas houden, omdat dan in 1keer de zwiep van het gewicht achter komt. Al met al vond ik het rijden in een oudje zweverig en vaag. Misschien met jou onderstel, heb je wat daarvan eruit gekregen.
| |
| | |
das nu net de charme van die oudjes, je moet wel kunnen rijden om er snel mee te gaan, als je puur handling en power wil, dan kun je evengoed richting 993 gaan , en nog wat gewicht er uit halen, interieur wat versoberen , kooi, racekuipjes of misschien zelfs richting 996/7 kijken als je niet perse luchtgekoeld wil
het valt allemaal in dezelfde prijsklasse
de oude Sjes reden vroeger vooraan in Le Mans,in hun klasse, nog voor de RS bestond
dus zo vaag kunnen ze nu ook niet geweest zijn