Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 1:34

Antwoord op onderwerp  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
2.4S of een 964RS?? 
Auteur Bericht
Bericht 
Herman S schreef:
.i. trickier rijden, auto recht hebben staan, remmen, rem los, insturen, neus naar binnen laten komen, rustig op gas de bocht uitsturen. Met name insturen vond ik slecht bij die oude autos, in beginsel zijn ze zwaar onderstuurd, als je te bruusk instuurt, moet je je voet weer heel dicht bij het gas houden, omdat dan in 1keer de zwiep van het gewicht achter komt. Al met al vond ik het rijden in een oudje zweverig en vaag. Misschien met jou onderstel, heb je wat daarvan eruit gekregen.

das nu net de charme van die oudjes, je moet wel kunnen rijden om er snel mee te gaan, als je puur handling en power wil, dan kun je evengoed richting 993 gaan , en nog wat gewicht er uit halen, interieur wat versoberen , kooi, racekuipjes of misschien zelfs richting 996/7 kijken als je niet perse luchtgekoeld wil

het valt allemaal in dezelfde prijsklasse

de oude Sjes reden vroeger vooraan in Le Mans,in hun klasse, nog voor de RS bestond
dus zo vaag kunnen ze nu ook niet geweest zijn

24 mei 2007 9:13
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht 
hgo schreef:
marknineoneone schreef:
Ik ken jouw auto.....
NOOIT VERKOPEN DAT DING!!!!!!!!!! :twisted: :lol: :lol:

nu ben ik nieuwsgierig.
wie kent mijn auto, en hoe??????

Sorry hgo. Nu ik de foto's zie is het toch een andere auto dan ik dacht.
Ik dacht dat jij de eigenaar was van een andere prachtige 2,4S die door
Lammertink voor een vermogen gerestaureerd en Rally klaar gemaakt was.
Deze was ook zilvergrijs maar heeft een NL kenteken. Bij die auto waren
de velgharten ook zilvergrijs gespoten. Anders dan de jouwe dus...
Desalnietemin is het een waanzinnige auto en zou ik hem niet zo snel verkopen en ook gaan sparen voor een 964RS erbij...

24 mei 2007 9:14
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
mayonaise schreef:
de oude Sjes reden vroeger vooraan in Le Mans,in hun klasse, nog voor de RS bestond
dus zo vaag kunnen ze nu ook niet geweest zijn

dat een wagen vaag is betekent niet perse dat ie traag de bocht omgaat...het talent van de piloot (en bij die Le Mans jongens zullen er wel een paar tussenzitten :wink: ) wordt gewoon wat meer op de proef gesteld en het rijdt een pak vermoeiender.

De 964RS is echt heel strak en ligt als een plank op de weg...overhellen doet ie niet...ik vind het net een grote kart :lol: ...maar omdat ie zo hard is, kan hij ook listig (om) uit de hoek komen en je onaangenaam verrassen. Een wagen die wat zachter afgeveerd is, laat geleidelijk de grens voelen. Volgens mij zijn het echt 2 verschillende auto's en zal je veel lol beleven op circuit met de RS...zeker als je de 2.4S aardig onder de knie hebt, zal de RS als " up to the next level" aanvoelen.

24 mei 2007 9:30
Profiel
PorscheForum Rakker
'03 996 4S/ '86 Toyota Supra (race)
Amsterdam
Bericht 
RS wordt misschien de 2.7Carrera RS van de toekomst?...en RS staat voor Rennsport ...dus circuit rijden? RS kopen.... :mrgreen:

Heb zelf een geprepareerde circuitwagen...racen is toch het leukst met een race-auto..of iig iets dat in de buurt komt.

24 mei 2007 11:59
Profiel
PorscheForum Junkie
Cayman R - 924 turbo project
zandhoven - belgie
Bericht 
ja,ja, al die meningen hier : de keuze wordt denk ik alleen maar moeilijker......see you vanavond Hans :wink: !

24 mei 2007 12:03
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3