Inderdaad
Mijn 964 (bij dealer gekocht met garantie) is niet gemodificeerd en in die 2 jaar dat ik hem heb nog geen druppel in de garage. Het blok aan de onderzijde is "zweterig" maar lig daar niet wakker van, zeker omdat ik om de 5.000 km. hoogstens een half litertje hoef bij te vullen. Mijn nieuwe diesel verbruikt meer
Vorige week nog met een aantal porschevrienden een weekje buitenland gedaan, waarbij we af en toe moesten bijkomen na alle bochten en snelheid, waarbij de toerenteller zelden onder de 4.000 kwam en regelmatig boven de 6.000
Zeker in heuvelachtig terrein is de porsche daar op zijn best.
En geen druppel lekkage of iets dergelijks. De sleutel blijft: rustig warmrijden en daarna knallen met dat ding.
Elk jaar het onderhoud uitvoeren en niet beknibbelen op het onderhoud. Het kost wat maar je houd er langer plezier van.
Het is waarschijnlijk bij de meeste inmiddels wel bekend dat het zogenaamd voorzichtig rijden met lage toeren echt schadelijk is voor het blok.