Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 5:36

Antwoord op onderwerp  [ 619 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Zandvoort Circuit Experience 24 mei 2007 & 22 maart 2007 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
993 2S
Lelystad
Bericht 
Jammer dat ik die aktie niet heb gezien van Dillon in je auto.
Dat moet er echt wel waanzinnig uit hebben gezien.

Echt wel schitterend hoe die jongens een auto onder controle hebben..
En mij zien ze zeker weten terug!

25 mei 2007 11:50
Profiel
PorscheForum Rakker
RS4
Gelderland
Bericht 
Ik had twee achterbanden gescoord voor weinig.
Zeg ik tegen DK: "Ik hoef er alleen maar vanavond mee naar huis te rijden". Dit was niet tegen dovemansoren gezegd.

Overigens hebben mijn voorbanden ook flink geleden.

25 mei 2007 13:00
Profiel
PorscheForum Rakker
971 Panamera gts 991 Turbo S /ex 930 Turbo (ex) / 970 Panamera (ex)
Zwolle
Bericht 
Het was inderdaad helemaal top. Ook het eten was uitstekend! In het begin ben je nog voorzichtig maar hoe meer rondjes je gereden hebt hoe harder het gaat. Ik had flink m'n best gedaan met als gevolg dat mijn remmen het niet meer deden. Na 2 rondjes rustig rijden zonder te remmen om de boel weer wat te koelen, deed de rem het gelukkig weer. Ik begon me al zorgen te maken dat ik niet meer naar huis kon rijden. Mijn banden waren helemaal aan gort, het leek wel een stuk kauwgom, ik vroeg aan dillen of ik nog wel door kon rijden, "oh je kunt nog wel 2 rondjes" :lol: Op de terugweg vlogen de stukken rubber er bij Zwolle nog af! Ik had het idee dat ze vierkant waren zo stuiteren. :shock:

Kortom het was een zeer geslaagde dag. :wink:

Er was ook nog iemand die achter mij reed en die gefilmd had, ben allleen vergeten wie dat was. Ik zou graag die film zien en of hebben.

25 mei 2007 14:34
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht 
Moet je de handrem er ook maar afdoen :mrgreen:

25 mei 2007 14:38
Profiel
Bericht 
Jeroen C3.0 schreef:

Lydia, thanks voor de vele goede tips en rust tijdens instrueren van deze " rookie" ,man wat is dat circuit rijden totaal anders dan op de openbare weg! Constant nadenken bij wat je doet anders verknal je gewoon de ene bocht naar de andere :roll:

En als je de volgende keer weer aanbied om met jouw mooie auto te mogen rijden (ssttt, Mark) dan doe ik het zéker!

Graag gedaan, ik vond het ook erg leuk om een keer met jou mee te mogen rijden. Ach ja, mooi groen ... :D

Ging toch ook goed? Afgezien van die paar keer dat ik je stuur vast gehouden heb omdat je te snel instuurde :wink:

Beter maar voorzichtig beginnen en je grenzen weten als de contrôle over je auto verliezen. Deze jongens breken nu eenmaal snel uit!

Oké, Mark, stuur de rekening maar voor de bandjes :D maar dat driften kon ik écht niet laten ... :D :D :D Zó lekker.

25 mei 2007 16:27
PorscheForum Super Junkie
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Henk schreef:
Waanzinnig hoe hij de auto dwars zet en zo bijna het gehele circuit rond rijd.
Vraag even aan Gert in zijn cabrio hoe we langs kwamen!!

Ik heb al regelmatig als toeschouwer tijdens een raceweekend auto's zien driften maar dit overtrof alles.
Zag na de Gerlachbocht in mijn achteruitkijkspiegel een grijs gevaarte met alarmlichten aan.... dacht nog "vreemd die gaat niet langzaam maar is wat anders van plan".
Vervolgens een hoop lawaai en de Porsche kwam driftend op me af de hele Hugenholtzbocht door; geen voorruit te zien, echt alleen de zijkant van de auto kwam zwaar rokend voorbij gevolgd door een flinke burnout snel door naar het scheivlak.
Kortom zoveel spektakel nog nooit van zo dicht bij mogen beleven!
:ba: :lol: :ba:
:res: voor Dillon (die in mijn auto ook al 2x had laten zien wat driften is)

25 mei 2007 17:46
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
964 C2 Coupe 91 zwart BMW 528i 97 Soewart EX 964 C4 Cabrio 91 Nachtblauw
Utrecht
Bericht 
Stephan,

Bedankt voor het organiseren van deze geweldige dag, ik heb iedere seconde genoten. Van het moment van de briefing van Dillon (wat een lekkere droge humor) t/m het het naar huis rijden na het lekker eten. Leuke groep met forumleden en ook de instructeurs waren top. Les 1 zit er op...hoop dat er nog een aantal gaan volgen. Les 1 nog een aantal keertjes overdoen is ook al goed, je merkt toch dat je kwa circuit ervaring echt onderaan moet beginnen.

Ik schrijf me bij deze direct blanco in voor een volgende keer. Zoals Dillon als zei, hierna ben je besmet met het virus en er is nog geen medicatie voor.

CU in Hoendeloo (waar ik me dit jaar toch maar eens weer moet laten zien)

25 mei 2007 18:07
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht 
Lydia schreef:
Oké, Mark, stuur de rekening maar voor de bandjes :D maar dat driften kon ik écht niet laten ... :D :D :D Zó lekker.

Zonde van de postzegel.... :lol:

25 mei 2007 20:06
Profiel
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Lydia schreef:
En als je de volgende keer weer aanbied om met jouw mooie auto te mogen rijden (ssttt, Mark) dan doe ik het zéker!

Graag gedaan, ik vond het ook erg leuk om een keer met jou mee te mogen rijden. Ach ja, mooi groen ... :D

Ging toch ook goed? Afgezien van die paar keer dat ik je stuur vast gehouden heb omdat je te snel instuurde :wink:

Beter maar voorzichtig beginnen en je grenzen weten als de contrôle over je auto verliezen. Deze jongens breken nu eenmaal snel uit!

Volgende keer zul je ook echt moeten rijden, kom je er niet meer onderuit! :wink:

Dat insturen was inderdaad erg wennen, voor mijn gevoel zo laat/hoog in de bocht, dat ik het idee was als je eindelijk zei:" Nu insturen!" , dat ik echt moest hoeken om de bocht nog te halen. Onzin natuurlijk, maar ja, zit tussen de oortjes! :roll: :lol: Mag je volgende keer graag eens voordoen hoe het moet (mits je natuurlijk bij de pedalen kan... :lol: :wink: )

Rintje heeft me ook nog eens laten zien hoe het echt moet, man wat een feeling! En dat ging hard! :shock:

Kicken, en zeker niet de laatste keer. (Wil ook nog een keer een driftcursusje doen, lijkt me ook geweldig! 8) )

25 mei 2007 20:40
Profiel
PorscheForum Rakker
PF #87
Heesch
Bericht 
Ook wij hebben weer vol genoten!
Ik was wel blij dat de baan niet nat was, want met die vangrails zo kort langs de baan ....

Madeleine kreeg daags van tevoren een beetje de zenuwen. Ze zou wel kijken of ze mee zou rijden enzovoorts. Heb haar een beetje gesust met Niets moet - alles mag.
Maar bij de allereerste wissel tijdens het instructierijden hoefde ik niet erg aan te dringen om haar achter het stuur te krijgen!
Weer een stukje zelfoverwinning!!!

Zelf kneep ik tijdens het vrij rijden mijn billen steeds bij elkaar op het stuk van Slotemakerbocht naar Scheivlak.
Als je daar op "volle" snelheid over die blinde heuveltop heen komt, brrrrrrrrrr
Dan komen toch nog steeds flitsen voorbij van een uitbrekende 911 op de afrit Soest van de A1:

Afbeelding

Gelukkig ging gisteren alles wél goed.

Volgende keer ben ik er zeker weer bij. En ik denk dat ik niet alleen ben!

Bedankt Stephan !!!

25 mei 2007 20:59
Profiel
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
Roel 964 C2 schreef:
Zelf kneep ik tijdens het vrij rijden mijn billen steeds bij elkaar op het stuk van Slotemakerbocht naar Scheivlak.
Als je daar op "volle" snelheid over die blinde heuveltop heen komt, brrrrrrrrrr
Ja mooi stuk is dat.Volgas naar die top trappen en dan maar weer kijken hoe de bandjes nu weer reageren.De straat Conti's worden dus steeds minder naarmate ze warmer worden.Ben wel eens benieuwd hoe een 993 het op de nieuwste michelin's doet.

25 mei 2007 21:16
Profiel
PorscheForum Junkie
911 3.2 cabrio
Haarlem PF # 2694
Bericht 
Was ook nog ff komen kijken met de kids, was voor hun de eerste keer dat ze het circuit zagen dus vonden ze best spannend! Patrick's gele 911 was favoriet! Ik vond zelf de auto van Jegroen erg mooi om te zien.
Zag er allemaal keurig georganiseerd uit overigens. Toppie dag dus :thumright:

25 mei 2007 21:37
Profiel
PorscheForum Rakker
cms
020
Bericht 
Stephan, Dillon en Co,
bedankt voor een fantastische ervaring, zeer goed geregeld, en het rijden mooi op laten bouwen, TOP. Volgende keer ben ik er weer!

en over de banden, tja, op de terugweg trilde de auto als een gek, ik heb net die wielen verwisseld voor m'n 2e set, de banden hadden leek wel 2x zoveel rubber op het loopvlak gekregen, hoe krijg je dat er weer af? veel trillende km's maken en driften op een klaverblad ofzo? het lijkt wel of die plakken zijn samengesmolten met de band zelf.

@ red devil
dat was ik van de film, ik moet zeggen in het echt was het veel spectaculairder, vooral dat geknetter van de uitlaten, bij gas los, en turbo fluitje, prachtig!
Volgende week zet ik het filmpje wel ergens online, hoor je nog.

25 mei 2007 21:58
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Waar blijven die foto's nou? :roll:

25 mei 2007 22:19
Profiel
PorscheForum Junkie
911 3.2 cabrio
Haarlem PF # 2694
Bericht 
Frank schreef:
de banden hadden leek wel 2x zoveel rubber op het loopvlak gekregen, hoe krijg je dat er weer af?

Verfstripper i.c.m. plamuurmes :idea:

25 mei 2007 22:23
Profiel
PorscheForum Rakker
nu even niet
apeldoorn
Bericht 
Leuk om te lezen dat jullie zo tevreden waren over de instructeurs.??

25 mei 2007 22:35
Profiel
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
MS964 schreef:
Waar blijven die foto's nou? :roll:

Oke, oke, even klooien met de Mac, blijkt het na raadplegen "help" toch makkelijker dan ik dacht! (zoals meestal met een Mac)

Komen ze!

Voor de eerste keer de baan op, opstellen in groepjes van 5:

AfbeeldingAfbeelding

Een of andere belg die "rijden op een circuit" wel heel letterlijk had opgenomen, had voor deze gelegenheid zijn hele auto van ruige race stickers voorzien en zelfs een rolkooi gemonteerd! :wink:

Afbeelding

"Treintje" rijden, ik was vijfde, wat de slechtste plek is, omdat je pas na 12 rondjes te zien en te horen krijgt hoe het echt moet van de instructeur!

:wink:

Voor de duidelijkheid, fotos genomen door mijn broer...

AfbeeldingAfbeelding

Instructeur in de auto van Andre, was ik wel blij om, snapte hij in ieder geval wat een 915 bak is op het moment dat ie in mijn auto stapte. C3.0 zijn nl. veel ouder dan de instructeur! :roll: :wink:

Afbeelding

Priveles van Rintje! 8)
Afbeelding

Na afloop:

De seventies elfjes hebben elkaar weer gevonden! Eerder dergelijke pics gezien tijdens de herfstrit! :lol:

Afbeelding

Groepsfoto vanaf de trap:

Afbeelding

Zo, tis even werk, maar dan heb je ook wat!
:wink:

25 mei 2007 23:12
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
mooi mooi mooi...kleurrijke fotootjes...dankzij (onder andere) Jeroen :wink:

25 mei 2007 23:28
Profiel
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Missen alleen nog een blauwe RS voor de leuke kleurrijke plaatjes....volgende keer? Is zo'n RS-je nl. wel voor gemaakt! 8) :wink:

25 mei 2007 23:40
Profiel
PorscheForum Rakker
993 2S
Lelystad
Bericht 
Er waten ook nog foto's van de porsche van Raymond dat ie lekker stond te roken, heeft iemand die ook?

En die filmpjes die zijn gemaakt?

25 mei 2007 23:45
Profiel
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Heb een paar leuke filmpjes, maar staan op mijn dig. foto toestel en ik weet niet hoe ik die op mijn apple moet krijgen.. :roll: Iphoto lukt niet, I movie ook niet, ben niet zo'n held me dat soort dingen. Iemand tips? Daarna moeten ze of naar youtube of Pascal voordat je ze hier kunt zien...

25 mei 2007 23:47
Profiel
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Red Cabriolet schreef:
Patrick's gele 911 was favoriet! Ik vond zelf de auto van Jegroen erg mooi om te zien.

Grappig is dat. :D
Zo waren er ook twee jongens (van ergens rond de twintig schat ik) die vanaf het strand waren gekomen nadat ze zoveel Porsches hadden gehoord en zien rijden. 8)
Ze vroegen mij en Katrijn uiteindelijk of ze een rondje mee mochten rijden en vonden het fantastisch!

Ik snap dat dan niet; ik zou zelf eerder bij een 993TT of 996 zijn ingestapt....dat gaat tenminste echt hard! :wink:

26 mei 2007 10:30
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
911 3.2 cabrio
Haarlem PF # 2694
Bericht 
Mijn jongens zijn pas 5, dus dan doet kleur nog een hoop :wink: Alhoewel de kleur van Jegroen mij toch ook erg aansprak en ik ben al wat ouder dan 5 :lol:

26 mei 2007 11:34
Profiel
PorscheForum Rakker
1:43
IJmuiden
Bericht 
Ha, die Red;

Ik ben toch ook al 'iets' ouder dan vijf, maar mij deden Patrick en Jeroen's auto's ook het meest....

26 mei 2007 11:38
Profiel
PorscheForum Rakker
ex911 ex964 ex996 ex 996 turbo nu 997 gt3
apeldoorn
Bericht 
het was een super leuke dag, voor mij was het de eerste keer met de auto op het circuit zoals de meeste weten rij ik wekelijks op het circuit maar dan met de motor mijn ervaring was dan ook dat het met de auto allemaal wat makkelijker gaat dan met een getunde 1000cc motor maar plezier heb ik zeker gehad verder was de verzorging toppie klasse harley en natuurlijk de instruteurs :P

26 mei 2007 12:48
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 619 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Volgende