Auteur |
Bericht |
ECT
|
Nu op dicovery: de am DB9 Volante
Nu op dicovery: de am DB9 Volante
|
26 mei 2007 16:23 |
|
|
Jay911
'03 996 4S/ '86 Toyota Supra (race)Amsterdam
|
sjees dat zo'n auto verkocht wordt.. kun je je toch niet voorstellen
(kiddin...coole kar )
_________________________________________ Mooiste bloem? Het klaverblad
|
26 mei 2007 20:09 |
|
|
Lydia
|
Is dat hetzelfde model als in de laatse James Bond Film ?
Die was erg lekker. De auto trouwens ook
|
26 mei 2007 21:16 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Iemand op de DVD gezet? Hier in Schoten geen discovery
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
26 mei 2007 21:22 |
|
|
ECT
|
Helaas niet op DVD opgenomen. Maar er komt regelmatig een herhaling. Dan zal ik het opnemen en op het net zetten.
Maandagochtend om 8.00 uur een herhaling.
Dan lig ik nog op een oor. Zal het voor je opnemen.
De AM DB9 Volante is verkozen tot The Ultimate Convertible ooit. Was ook een prachtige kleur . Ik dacht Tungsten, is dat niet iets voor jou?
Gisteren was er op Top Gear ook de AM DB9 Volante aan bod geweest. Kunnen jullie dit ontvangen in Schoten?
|
26 mei 2007 21:31 |
|
|
ECT
|
Ben je nog vrijgezel Lydia?
|
26 mei 2007 22:09 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Misschien heb ik die aflevering nog wel ergens staan hier. In dat geval kan ik hem wel op een DVD zetten.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
26 mei 2007 22:30 |
|
|
Lydia
|
Ik ga er maar vanuit dat dit een retorische vraag is
Vind het supermooie karretjes, al vanaf de 1e keer dat ze te zien was in de Bond-film.
Zéker ook in de Bond-film met Pierce Brosnan (hoe heet die ook alweer?), waar hij met de DB over het ijs racet... Spectaculair lekker!
|
26 mei 2007 22:44 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Heb ik gezien, maar ze waren niet zo gecharmeerd van die Volante, vonden hem een stuk minder dan de coupe.
Vond dat driften met die Wiesmann ook erg
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
26 mei 2007 22:52 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
De coupé is bijna altijd mooier dan de cabrio, A-M is daar zeker geen uitzondering op, hoewel ik vind dat het bij de A-M nog heel goed meevalt.
Dat is de grootste toegeving die je in mijn ogen moet doen voor cabriorijden.
De grote uitzondering is de 356 Speedster
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
26 mei 2007 23:00 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
Heeft ie zijn AM nog geeneens en probeert hij er al direct mee te scoren
En trouwens die James Bond film met het racen op het ijs was met een Vanquish, en de laatste was met een DBS (een nog sportievere versie van de DB9)...
|
27 mei 2007 12:32 |
|
|
Hansv
1:43IJmuiden
|
Ha, die Godspeed;
Doe mij maar liever een oude DBS; die nieuwe gaat me veel te makkelijk op zijn dak....
_________________________________________ Luft natürlich; weil es weder kocht oder friert!
|
27 mei 2007 12:48 |
|
|
ECT
|
Je kijkt teveel James Bond.
|
27 mei 2007 12:53 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
Das een feit, heb ook nog nooit een wagen na een uitwijkmanoeuvre zo zien omflippen, zeker geen sportwagen. Vind dat dit fragement dan ook niet echt goede reclame voor AM is .
Enja denk zelfs dat de prijzen van de oude DBS'en hogere toppen scheren dan die van de nieuwe, als je al ziet hoeveel een DB5 of DB6 moet kosten...
|
27 mei 2007 12:55 |
|
|
Lydia
|
Ah, dat is waar ook, dat was een Vanquish ... Zat effe niet op te letten ...
Tja, wel zonde dat die auto een keer of wat over de kop sloeg. Niet zo'n beste wegligging Hij moest dat meisje natuurlijk redden, staat zo slordig als hij er overheen rijdt
Het blijven mooie auto's, that's for sure!
|
27 mei 2007 18:12 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
29 mei 2007 1:50 |
|
|
Lydia
|
Óf aan de klassieker: dat spotje van I'm too sexy for mij car ...
|
29 mei 2007 6:11 |
|
|