Auteur |
Bericht |
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Uitslag Porsche Supercup race: 1. Jeroen Bleekemolen, 2. Patrick Huisman We doen het zo slecht niet
Ik verheug me op de F1 race van vanmiddag EN op de Indy 500 vanavond vanaf 18.00uur
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
27 mei 2007 10:35 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Heb het ook net gezien, spectaculair gezicht die Porsches door de straten van Monaco.
Knap van Jeroen om al zijn in zijn 2de race in de Porsche Supercup te winnen.
Straks om half twaalf ook nog een hoop autosport op SBS6.
_________________________________________ Racefun events
|
27 mei 2007 10:40 |
|
|
cabrio wim
|
Ben zeer benieuwd naar de strart vanmiddag, of er stalorders afgesproken zijn bij Mercedes, en Massa, denk dat die voor een stopper gaat
Altijd mooi Monaco een foutje en bingo.
|
27 mei 2007 10:41 |
|
|
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
|
Lydia schreef
Met zijn 4e plaats vandaag moet Renault er eens over denken om Nelson een keer in het stoeltje van Kovalainen te plaatsen .
Over de races vandaag : porsche super cup 1 Jeroen Bleekermolen , 2 Patrick Huisman , 5 Sabastiaan Bleekermolen
Formule 1 : 1 Allonso , 2 Hammelton , 3 Massa .
Ik heb mij met name verbaast over het verschil in rondetijden tussen een F1 en een porsche cup , als ik het goed gezien heb ongeveer 15 sec .
Nu is een cup een behoorlijk stuk sneller dan een straatversie waar wij mee rijden , dus kan je een inschatting maken hoe verrekte snel zo'n F1 is.
Voorbeeld : Bocht voor de tunnel ongeveer 70 p/u en tunnel uit ong 270 p/u
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
|
27 mei 2007 17:25 |
|
|
Lydia
|
@ jeroenoop: wat betreft dat stoeltje; helemaal mee eens. Giancarlo heeft zich vandaag van z'n goeie kant laten zien.
Zat er met m'n top 3 niet ver naast, alleen een andere volgorde.
Gosh, kan die Hamilton rijden ... Wanneer zou hij eens eerste worden ???
|
27 mei 2007 18:24 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Ik moet zeggen dat Alonso vandaag echt een superrace gereden heeft. Geen foutjes gemaakt en niet bezweken onder de druk van zijn teamgenootje Lewis!
Leuk weer van Lewis dat hij bij de prijsuitreiking de beker aan zijn broer Nicolas gaf De familie Hamilton is echt supersympathiek en zeer hecht (heb ze van zeer dichtbij 2 aar mogen meemaken tijdens de Marlboro Masters op Zandvoort; wat een mooie herinneringen )
|
27 mei 2007 19:31 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Heb ik niet eens gehoord dat de heer JV een zegmaar "klant"van je is??Jij weet dus meer.Nou wordt ik wel heel nieuwsgierig....
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
28 mei 2007 20:46 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
|
28 mei 2007 20:58 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Mooi antwoord Ik kan me bijna niet voorstellen dat Jos de auto ingaat om te racen ipv Christijan, tenzij hij een hele pak sponsoring meebrengt...
|
28 mei 2007 20:59 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Enige wat ik kan zeggen is dat JV benaderd is door MM.
En JV zal zeker een flink aantal rondjes nodig hebben om aan de wagen te wennen en CA rondetijden te kunnen benaderen.
Ik heb iig. dan vrij dat betreffende weekend.
Ik zie hem as. woensdag weer.
Met een spuit in de hand vertelt iedereen alles.
|
28 mei 2007 21:07 |
|
|
Gert
|
Gaat never nooit gebeuren, hooguit een keertje (zwaar betaald) testen. Bovendien was het een idee van M. Perridon van Trust, waarbij alle partijen MM/JV en CA positief reageerden.
|
29 mei 2007 0:05 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Mijn voorspelling voor Canada;
1. Alonso
2. Hamilton (door "teamorders")
3. Massa
Ik heb er weer zin in Eindelijk weer eens een seizoen dat leuk is om naar te kijken En wat was het jammer dat Hamilton nit mocht aanvallen bij Alonso op Monaco zeg
|
06 jun 2007 15:41 |
|
|
Lydia
|
Vind ik altijd zo'n slappe hap dat ze niet mogen aanvallen vanwege "eerste rijder". Wie sneller is die wint hoor, in my opinion, maarja, wie ben ik ...
Jullie zijn me al weer voor:
10 juni
Grand Prix Canada
Montréal
Circuit: Gilles Villeneuve
Lengte circuit: 4,361 km
Race-afstand: 305,270 km
Aantal ronde": 70
Winnaar vorig jaar: Alonso
Let the fastest man win ... zou ik zeggen
|
06 jun 2007 17:12 |
|
|
Gert
|
Ik gok op een Ferrari weekend:
1- Massa
2- Alonso
3- Raikonen
Hamilton gaat (eindelijk) zijn eerstje foutje maken....
|
06 jun 2007 17:41 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
Nope | | | | Citaat: Spyker: no plans to test Verstappen
By Pablo Elizalde and Marcel Borsboom Friday, June 1st 2007, 10:24 GMT
The Spyker team have no plans to test former Formula One driver Jos Verstappen, despite the Dutchman admitting he is looking for an opportunity to return to the wheel of a Grand Prix car.
Verstappen, who has not driven a Formula One car since the 2003 season, wrote in his column in De Telegraaf that he was in talks with Spyker boss Michiel Mol about the possibility of a test with the Dutch team.
“I’m looking forward to the test but there needs to be a plan, it’s only useful when all parties benefit from it,” Verstappen, 35, wrote. “I sincerely believe that I, with my years of F1 experience, can help Spyker with the development of their car, but I’ll need to get a fair chance. I want to test a minimum of two days but three would be better.
“Spyker CEO Michiel Mol and I have talked on the phone about this plan. I know him from my time at Arrows when his former company Lost Boys sponsored the team. We agreed to have a serious talk about the plans soon, until then I’m waiting patiently.”
Spyker, however, said they currently have no plans to give the veteran racer a chance to test.
“As a team we are committed to our race and test drivers,” a team spokesperson told autosport.com. “They are an integral part of our planned testing programme.
“While we appreciate his experience in F1 several years ago, Jos is not part of our current development plans and we remain dedicated to the drivers we have this year.”
Spyker currently have four test drivers: Markus Winkelhock, Giedo van der Garde, Adrian Valles and Fairuz Fauzy.
| | | | |
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
06 jun 2007 18:10 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Ach daar gaan we weer.
Hij begint nu langzaamaan een beetje als Vader Abraham te klinken. Altijd verongelijkt en miskend.
Jonge ga toch iets zinnigs doen man!
|
06 jun 2007 18:13 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Jos is momenteel lekker aan het karten en hij is met zijn zoontje bezig. Wat mij betreft blijft hij dit doen... Hij moet eens ophouden met te zeggen dat hij alleen wil rijden als hij een goede kans krijgt; Ga eerst maar eens bewijzen dat je inderdaad nog kunt rijden Als dat echt zo super gaat, dan willen betere teams je misschien wel hebben...
De Champcar deal is oa niet doorgegaan naar mijn weten, vanwege te weinig sponsoren (Verstappen is nog ZO populair )
Begrijp me niet verkeerd; Jos is een HELE snelle coureur, maar zijn houding (en manager Huub R.) liggen mij niet
|
06 jun 2007 19:02 |
|
|
Lydia
|
HALLELUJA AND AMEN !!!
Oftewel: helemaal mee eens!
|
06 jun 2007 22:02 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Ik zie het ook niet gebeuren.
Hoop eerder op een kans voor Doornbos.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
06 jun 2007 22:12 |
|
|
Gert
|
Niks meer dan gebakken lucht en ongefundeerde one-liners van RS-R.
|
06 jun 2007 23:30 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Of die Jos Verkappen heeft een beetje lopen pochen in de stoel...
Maar als je je carriere voor 50.000,= (A1) om zeep hebt geholpen vraag je om problemen.
Ik was bij de eerste A1 race van het seizoen (Zandvoort) en daar was de menigte het erover eens!!! Wat een loser.
En toen dat stukje in de Telegraaf over de champcar race op Assen binnenkort. "Als ik er niet bij ben, betaal ik hoogstpersoonlijk de prijs van de toegangskaartjes terug"
Opeens was het enorm stil......
Ik ben blij dat ik 10 jaar van de man heb mogen genieten. (al was dat meestal niet erg positief) maar het wordt tijd dat ie lekker in de luwte blijft zitten.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
07 jun 2007 8:43 |
|
|
S2
Ex. 2000 Boxster 2.7,Ex. 2002 996C2 Cabrio (Mk2), ex 2007 Cayman 2.7, 2008 Cayman S Design Edition 1Lochristi, België
|
Maandag en dinsdag een bezoek gebracht aan Honda F1 Headquarters in Silverstone.
Ik moet zeggen dat het indrukwekkend is wat die mannen daar presteren / fabriceren.
Al komen de motoren in krat van Japan, de hele opbouw van het chassis gebeurt ter plekke. Van machineren tot testen.
Meest indrukwekkend voor mij persoonlijk: het carbonlabo. Ongelooflijk wat die mannen daar maken met carbon. Oa. versnellingsbakken.
Spijtig genoeg geen foto's Strictly forbidden.
Maar het toppunt van de dag: Proefzitten in de Honda F1 2006 van JB Zalig gevoel. (En dit was niet een flauwe replica, maar the real stuff )
Spijtig genoeg geen 2007 Earth cars te bespeuren (wel veel vleugels en anders carrosseriedelen) want de wagens waren al onderweg naar Canada.
|
07 jun 2007 9:07 |
|
|
cabrio wim
|
Juist even terug to the point. F1, ik denk dat weekend Hamilton zijn eerste overwining gaat pakken, zit al een heel tijdje op het vinketouw, en denk dat dit circuit voor hem het beste uitpakt.
verder Massa en dan Ice man op het podium.
|
07 jun 2007 9:16 |
|
|
S2
Ex. 2000 Boxster 2.7,Ex. 2002 996C2 Cabrio (Mk2), ex 2007 Cayman 2.7, 2008 Cayman S Design Edition 1Lochristi, België
|
Ik dacht dat dit in een F1 topic wel even thuis hoorde, al presteert Honda niet bijster goed dit seizoen, het blijft een merk dat in de F1-history niet weg te denken is. En ik blijf trouw Honda F1 supporter (ook als het wat minder gaat : Wat niet van iedereen kan gezegd worden, de McLaren boys schieten als paddestoelen uit de grond )
|
07 jun 2007 9:23 |
|
|
cabrio wim
|
Nee, ik bedoelde dat gezeik over JV.
Dat van jou past i.d.d. hier.
Vandaar mijn opmerking (Juist,to the point.F1)
|
07 jun 2007 9:40 |
|
|