Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 nov 2024 16:52

Antwoord op onderwerp  [ 208 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Porsche dagen 2007 francorchamps 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Foto iets teveel naar links getrokken:lol:
Afbeelding

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

26 mei 2007 22:55
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Ex 986 S '01, 981 PDK '12
PF# 1732
Bericht 
Is dat je nieuwe speeltje PPP :?: ..........WAUW :shock:

26 mei 2007 22:59
Profiel WWW
Porsche 914 2.7 1970 Porsche Panamera GTS 2016 Porsche Boxster Cup
Urmond
Bericht 
Paar foto's van afgelopen vrijdag, met wat blikschade.

http://jos-iske.magix.net/

26 mei 2007 23:03
Profiel WWW Facebook 
Urmond
Bericht 
iemand toevallig de crash in mijn album gefilmd??

26 mei 2007 23:12
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
356 924 944 944 cupracer(s) 968CS Boxster S Cayman S
Aalsmeer
Bericht 
rufie schreef:
Hey Porsche356sc,

ik heb als passagier een hele tijd achter jullie gereden in een zilveren GT3 MK1 (één van de velen :D ). Het viel me idd op hoe hoog jullie tempo lag. Zelf moesten we het iets rustiger aan doen omdat we door de remblokjes zaten :shock: .

de 968 waar ik mn rondjes mee heb gereden is een wolfje in schaapskleren, aangepast onderstel, wat 'tupperware' hier en daar (nog niet genoeg) sjippie, rolkooi, big red's, semi slicks van dat soort zaken

en ik moet zeggen dat ik het nog rustig aan deed, ik wilde het feestje van mijn klant niet verknallen in de eerste sessie.....

27 mei 2007 0:00
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
P O R S C H E
NUTH
Bericht 
Jurrian schreef:

ja ben ik ook wel beniuwd na jurrian.. ps was die man die de crash maakte met de 924 eene van het forum of een klant..

NIEMAND IS SLIM GENOEG OM ZIJN EIGEN DOMHEID TE BEVATTEN.

27 mei 2007 0:33
Profiel Facebook 
Urmond
Bericht 
He Marco, was een klant, weet niet of hij ook actief is op het forum.

gr,

Jos.

27 mei 2007 8:31
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Dr. Ir. werktuigbouw
86 944, 83 928S
Bericht 
Jurrian schreef:

Bedoel je die grijze 930??? :shock: DIE was me een potje naar de kloten zeg, weet iemand uberhaupt hoe hij eraf is gegaan?
Voor de rest: vooraan 50cm korter, rondom ALLES kapot, ingedeukt, gebarsten, geschaafd, etc. Geen onderdeel wat van buiten zichtbaar is, was nog heel.
Zijn er nog mensen die die Aston Martin DB9 coupe hadden gespot, die achterop doodleuk met blauwe plakletters 'porsche' erop had geplakt? :D Zo'n grap kan ik wel waarderen!

27 mei 2007 10:55
Profiel Facebook  ICQ  Twitter 
PF #911
België
Bericht 
944 guy schreef:
Jurrian schreef:

Bedoel je die grijze 930??? :shock: DIE was me een potje naar de kloten zeg, weet iemand uberhaupt hoe hij eraf is gegaan?
Voor de rest: vooraan 50cm korter, rondom ALLES kapot, ingedeukt, gebarsten, geschaafd, etc. Geen onderdeel wat van buiten zichtbaar is, was nog heel.
Zijn er nog mensen die die Aston Martin DB9 coupe hadden gespot, die achterop doodleuk met blauwe plakletters 'porsche' erop had geplakt? :D Zo'n grap kan ik wel waarderen!

Ja, heb foto's van de 930 (maar crash niet gezien), weet iemand of alles trouwens owkey is met de bestuurder? Want das toch nog het belangrijkste, want de wagen zag er idd niet goed uit.
En heb ook een foto genomen van de AM V8 Vantage met Porsche over het logo geplakt. Zal al mijn foto's wel een van de volgende dagen uploaden!

Bij mij blijven vooral de 356 speedster van Paul en de 964 RS van Mich me bij, wat een prachtwagens :!:

27 mei 2007 11:00
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
2.7 Boxster 987.1
Hoogeveen
Bericht 
Yep ik was er ook het was een geweldig dagje wat al gelijk bij ons over de grens begon namelijk via Duitsland in 1 keer doorknallen naar Belgie 8)

http://capravacca.hyves.nl/fotos/ :drive:

27 mei 2007 15:14
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 997 Carrera S, ex 3,2 ex 993 C2 PF#233
Limburg
Bericht 
Ik ben zaterdagmiddag ook nog ff naar Francorchamps gereden, blijft een heel leuk evenement met een zeer hoog RS en GT3 gehalte. Ook het nieuwe gebouw is indrukwekkend. Geen forummers gezien wel een paar "forum" auto's zoals de speedster van Paul waar ik vlakbij geparkeerd stond.

Op de terugweg lekker via duitsland naar nederland, voelde goed zeker als de 911 al een maand heeft stil gestaan.

27 mei 2007 16:22
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
Zaterdag schiterende dag gehad...tot vrij laat 's avonds gebleven. Zelf ni kunnen rijden wegens overvol en niemand die forfait gaf, maar dat kon ik wel denken...heb toch een paar rondjes mogen meemaken in andere wagens en veel lol gehad. Ben langs de openbare weges meegereden in een GT3 RS en dat was ook ni mis...die sound!!! 8) :wink:

Vandaag zijn we nog es richting Spa gereden, maar door het slechte weer en de parade die me niet echt interesseert, waren we om 14u al terug thuis.

Groeten aan allen die we gezien/gesproken hebben..merci voor het leuke weekend en afspraak zeker en vast weer volgend jaar!!! En dit keer wel met deelnemersticket voor het circuit! :wink:

27 mei 2007 19:41
Profiel
PorscheForum Junkie
Aalsmeer
Bericht 
vrijdag waren er nog plaatsen voor zondag beschikbaar in de toer klasse....

27 mei 2007 19:45
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
Klopt, zondag waren er meerdere plaatsen vrij omwille van deelnemers die zich terugtrokken door het slechte weer...maar om gelijk de eerste keer met die bak de baan op te gaan in de regen...nee dank je :wink: ...ik had tijdens het natte ritje richting Spa al gevoeld dat de Pirelli Corsa Cups een droge baan verkiezen

Laatst bijgewerkt door MichM3 op 27 mei 2007 20:41, in totaal 1 keer bewerkt.

27 mei 2007 19:50
Profiel
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Verstandige beslissing Mich!

27 mei 2007 20:35
Profiel
PorscheForum Junkie
Aalsmeer
Bericht 
MichM3 schreef:
Klopt, zondag waren er meerdere plaatsen vrij omwille van deelnemers die zich terugtrokken door het slechte weer...maar om gelijk de eerste keer met die bak de baan op te gaan in de regen...nee dank je :wink: ...ik had tijdens het natte ritje richting Spa al gevoeld dat de Pirelli Corsa Cups een droge baan verkiezen

daar kan ik me wat bij voorstellen, voor mij geeft het juist een extra uitdaging :wink:

27 mei 2007 21:20
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
997 GT3
Kempen, Belgie
Bericht 
Het was me een dagje vandaag. Meegereden in de Fun klasse... de dag begon zeiknat, evolueerde over nat naar droog en mooi (in de namiddag). Op de natte baan was ik relatief sterker dan op het droge, maar mijn Conti's zijn er dan ook op de rand volledig door. Tijdens de droge sessie gaven de banden wel goede info, maar de info 'geen grip' kwam veel te vroeg :cry: .

Heel wat crashes gezien: een 993 Cup eraf, een oranje 997 GT3RS, vlak voor mijn neus een 964 cabrio rondgegaan, een 911 begin jaren '80 diep in 't grind, nog een paar 996 GT3's eraf, een Martini RSR replica...

Ik heb denk ik 911-lover gespot in de parade met zijn 968.

Al bij al de moeite waard, wat jammer van het weer (heel de dag natte voeten gehad) maar daardoor was het ook wel iets rustiger rond het circuit.

edited to add

PICS

Laatst bijgewerkt door rafv op 30 mei 2007 18:38, in totaal 2 keer bewerkt.

27 mei 2007 21:55
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
de ganse voormiddag kwamen er wagens binnen met links en rechts blikschade...jammer, maar dat kan je wel verwachten in dit soort omstandigheden. De Martini-replica heb ik ook zien binnenkomen..rechts achter stond ie toch wel wat krom :? , maar het viel gelukkig nog wel mee!

27 mei 2007 21:59
Profiel
PorscheForum Rakker
P O R S C H E
NUTH
Bericht 
rafv schreef:

Ik heb denk ik 911-lover gespot in de parade met zijn 968.

.

heb je niet ook een blauwe 964 gespot met open uitlaten die reed er volgens mij achter..

NIEMAND IS SLIM GENOEG OM ZIJN EIGEN DOMHEID TE BEVATTEN.

27 mei 2007 22:05
Profiel Facebook 
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Joost Houben schreef:
Ik ben zaterdagmiddag ook nog ff naar Francorchamps gereden, blijft een heel leuk evenement met een zeer hoog RS en GT3 gehalte. Ook het nieuwe gebouw is indrukwekkend. Geen forummers gezien wel een paar "forum" auto's zoals de speedster van Paul waar ik vlakbij geparkeerd stond.

Op de terugweg lekker via duitsland naar nederland, voelde goed zeker als de 911 al een maand heeft stil gestaan.

Breng maar even langs als je 'm weer een maandje wilt stallen. :wink:
Doetie 'tnog?

27 mei 2007 22:08
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 997 Carrera S, ex 3,2 ex 993 C2 PF#233
Limburg
Bericht 
Spijt? :wink: Zal wel niet met een S4 voor de deur. Heb het de laatste tijd erg druk en als ik in het weekend dan ff niks hoef wil ik ook helemaal niks zelfs niet in een Porsche rijden. Auto doet het verder perfect heb er nog nooit 1 sec spijt van gehad.

27 mei 2007 22:58
Profiel
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
Een selectie van mijn foto's staat online HIER

Greets,
Rufie.

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be

27 mei 2007 23:32
Profiel WWW Facebook 
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
wat zit er nou op de achterkant van die cgt?

28 mei 2007 10:00
Profiel WWW Facebook 
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
Is dat niet om de cgt omhoog te krikken ?

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be

28 mei 2007 10:34
Profiel WWW Facebook 
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
dat zou idd kunnen

28 mei 2007 10:47
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 208 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende