|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Rechtsgeldigheid aanpassen maximum snelheid binnen bebouwde
Auteur |
Bericht |
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
Rechtsgeldigheid aanpassen maximum snelheid binnen bebouwde
Weet iemand hoe dit nu juridisch in in elkaar zit?
Stel er word ergens gewerkt aan/op de weg of langs de weg.
Steeds vaker zie je dat de uitvoerder van de werkzaamheden 30kmh borden plaatst op een weg waar normaal gesproken 50kmh het maximum is binnen bebouwde kom.
Mag dit zomaar, worden hiervoor vergunningen afgegeven?
Stel dat de lokale platte pet hier gaat staan laseren of flitsen, bekeuring terecht of niet?
De reden voor mijn vraag is omdat het me opvalt dat deze snelheidsbeperkingen in 9 van de 10 gevallen nu niet echt professioneel overkomen.
Meer zo van "we hangen ergens effe snel een bordje met 30 schots en scheef erop en klaar is kees" en we laten dat ding gewoon hangen totdat de klus geklaard is, ook al wordt er niet gewerkt.
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
|
29 mei 2007 0:39 |
|
|
cabrio wim
|
Heb dit meegemaakt, reed 's morgens om 6.30 naar Oostburg en zat op een 100 km/h weg. In de berm stonden borden schuin weg met de tekst maaien !!! en een bord 70km/h. Wat denk je ik ben geflitst, met 87 km/h 13 te hard dus, niks van gemerkt maar bekeuring kwam na 2 weken thuis.
Heb dan info opgevraagd en kreeg de mededeling: maar meneer ze waren daar aan het maaien, en voor de mensen die langs de weg werken willen we zo veiligheid creéren, dus u heeft te snel gereden. gaf nog verweer zo van, maar om die tijd dan werken ze toch nog niet, haar antwoord was: meneer ik ga hier niet met u over in dicussie en legde de hoorn erop.
Dit was dus van gem.Terneuzen weer zo'n actie van snel geld in het laatje brengen.
Heb dus via alle wegen geprobeert, maar kon toch betalen.
Dus hoe dit juridisch in elkaar zit weet ik niet, maar ik trok dus aan het korste eindje.
|
29 mei 2007 13:59 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Re: Rechtsgeldigheid aanpassen maximum snelheid binnen bebou
Uitstappen, en bord meenemen, werkt prima.
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
29 mei 2007 14:56 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
En waar ga je die in je 911 coupé steken
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
29 mei 2007 15:21 |
|
|
Bartje968
Porsche 911/996 cabrio, Porsche BoxsterS, Ex-968 Cabrio, ex-944 I, Porsche 928,Haaften
|
Je kan er wel wat mee, alleen moet je een foto van de situatie hebben. Vaak lukt je dat niet omdat je niet weet dat je te grazen genomen bent. Merk je dat of vermoed je dat, maak dan met je mobieltje foto's van het bord en de situatie. Je moet het dan wel voor laten komen want de officier heeft genoeg van geintjes van de oude "tuftufclub".
Dit is makkelijker te doen bij parkeerbonnen. Zo eens meegemaakt dat er een stuk weg met een kruis was gemarkeerd omdat je daar niet mocht parkeren terwijl er een parkeerverbod goldt. Dit was reden om af te zien van bekeuren, de situatie werd daarna wel aangepast
_________________________________________ Right here, right now!
|
29 mei 2007 15:22 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Alleen het bord, niet de paal .
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
29 mei 2007 15:52 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|