Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 6:45

Antwoord op onderwerp  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
jet cars iemand bekend 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Ik begrijp de opmerking van Piet wel. Als je er binnenstapt krijg je er geen best gevoel bij... Je hebt oplichters die minder goed herkenbaar zijn zal ik maar zeggen.

Wat niet wegneemt dat ik ook Horn wel begrijp: je moet de opgelichte niet de schuld gaan geven van wat de oplichter doet. En auto's verkopen die regelrecht levensgevaarlijk zijn... :evil:

03 jun 2007 18:30
Profiel
PorscheForum Junkie
991.2 Carrera 4 GTS Hendrik-ido-Ambacht
Bericht 
Even wat Autoweek topics bij elkaar gezocht.

03 jun 2007 20:40
Profiel
M140i
Bericht 
Het ligt niet alleen aan de koper natuurlijk dat hij wordt opgelicht. Goedgelovigheid is geen zonde. Maar dat neemt niet weg dat ik bij een autobedrijf waar de verkopers rondlopen met een staart van een halve meter lang en een rottweiler bij de ingang direct denk "wegwezen hier". Dan denk ik bij mezelf: de onbetrouwbaarheid stráált ervan af...Ik noem dat mensenkennis. Wat je vaak ziet bij het kopen van een auto is het verschijnsel "soort zoekt soort". Het type mensen dat bij louche handelaren koopt is vaak van hetzelfde slag als de handelaar zelf...

03 jun 2007 20:46
Profiel
PorscheForum Rakker
Utrechtse Heuvelrug
Bericht 
Ben al een tijdje zoekende naar een 993 cabrio. Verschillende auto's inmiddels gezien, of er mankeert e.e.a. aan of zojuist net verkocht of een prijs die niet in verhouding staat tot het gebodene.

Nu staat er eentje al een tijdje in de verkoop bij carrera-exclusivecars. Als ik de site bekijk denk ik tsja tjsa en heb zo mijn bedenkingen bij het bedrijf. Op internet al gespeurd naar ervaringen, alleen kan ik niets vinden over dit bedrijf.

Valt dit bedrijf ook onder de categorie Jet Cars ? of toch niet ? Als er forumleden zijn die wat meer weten dan hoor ik dat graag. Bedankt alvast voor de input.

03 jun 2007 21:12
Profiel
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht 
Piet schreef:
Wat je vaak ziet bij het kopen van een auto is het verschijnsel "soort zoekt soort". Het type mensen dat bij louche handelaren koopt is vaak van hetzelfde slag als de handelaar zelf...

Voor Jetcars kan ik dit bevestigen. De meeste klanten daar waren ongeveer van het zelfde slag als de verkopers.

03 jun 2007 21:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Audi V8 Mercedes SL 280 Discovery 3 HSE V8 2005
Heemskerk
Bericht 
Een trekhaak is het meest verkochte accessoire dus.

03 jun 2007 21:28
Profiel
PorscheForum Rakker
Carrera 2 Cabrio
Bericht 
Maar stel nou dat je daar echt wat leuks ziet staan voor een goede prijs.

A][ Negeer je dan de auto en ga je niet eens kijken vanwege de reputatie. :?:

B][ Of ga je toch naar binnen met de wetenschap dat je nooit iets zal kopen zonder onafhankelijke AKK, dus een miskoop kan het niet worden. :?:

03 jun 2007 22:24
Profiel
PorscheForum Rakker
Audi V8 Mercedes SL 280 Discovery 3 HSE V8 2005
Heemskerk
Bericht 
Absoluut A. Waarom dat risico bewust nemen? Er staan honderdduizenden auto's te koop in Nederland. Kies gewoon een andere.

03 jun 2007 22:44
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
TD (zonder I) schreef:
Nu staat er eentje al een tijdje in de verkoop bij carrera-exclusivecars. Als ik de site bekijk denk ik tsja tjsa en heb zo mijn bedenkingen bij het bedrijf. Op internet al gespeurd naar ervaringen, alleen kan ik niets vinden over dit bedrijf.

Valt dit bedrijf ook onder de categorie Jet Cars ? of toch niet ? Als er forumleden zijn die wat meer weten dan hoor ik dat graag. Bedankt alvast voor de input.

eigenaar Carrera Exclusive heeft wel een staart van een halve meter. rottweiler niet gezien :wink:
ben daarheen gereden voor die rode cabrio WTL met 64K km's. Meerdere malen vooraf gemaild en gebeld of die km-stand klopte en uit de historie traceerbaar was. Ja meneer, uiteraard. Zit ook nog eens een kloppende NAP bij.
Ikke erheen - km teller op 64K. Originele onderhoudsboekje erbij, laatste grote beurt in 2000 afgestempeld door Carreric bij een km stand van 67K. Dus in 7 jaar -3000 km gereden... :shock:

"Ach, dan heeft die Carreric gewoon de verkeerde km stand ingevoerd." In de papieren zat overigens een aankoopkeuring van ruim een half jaar eerder dan die Carreric beurt bij een km stand van 65nogwat. Ook fout ingevoerd zeker.

Had veel leuke auto's staan, maar ik had er geen lekker gevoel bij. Zou erover teruggebeld worden, nooit meer wat gehoord. Was toch niet meer geinteresseerd, behalve dan naar de uitleg...

03 jun 2007 22:53
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Ik kan Horn zijn denkwijze volledig begrijpen en volgen.

Ook hier omde hoek is zo'n bedrijf waar zowel herstellingen worden gedaan als auto's verkocht.
Iedereen weet dat je hier zowel bij de herstelling als bij aankoop van een wagen genaatd bent , maar toch blijven/bleven de mensen daar gaan.
Nu begint er blijkbaar eindelijk een einde aan te komen (begreep al niet waarom het zo lang duurde) en nu is het dar behoorlijk dood. De helft van zijn stuk verhuurt hij aan een andere autoverkoper en nu verkoopt hij naast zijn garage wirlpools aan de zaak en op de "Zwarte Markt" in Tessenderlo.
Zeker niet van de luxe want voor de rest is de buisiness dood en zie je geen kentekenplaathouders meer rondrijden met zijn naam op .

Laatste update 22/10/2013

03 jun 2007 22:55
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Utrechtse Heuvelrug
Bericht 
@Horn, dank voor de info :salut:

04 jun 2007 8:25
Profiel
PorscheForum Rakker
'03 996 4S/ '86 Toyota Supra (race)
Amsterdam
Bericht 
Lees net dat verhaal op garagetest.nl....sneu voor al die mensen, maar sommigen zijn gewoon niet te redden

04 jun 2007 10:06
Profiel
PorscheForum Rookie
nog geen :(
eindhoven
Bericht 
Ben je ook niet gewoon enorm naief als je daar een wagen gaat halen?
Als je die verhalen leest zijn het vaak mensen die niks van auto's weten en zoals zoveel mensen voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten. Als je die verhalen van rotte ophangingen, doorgeroeste uitlaat, etc. leest weet je gewoon dat die mensen er nog niet eens onder hebben gelegen of een keer een goede proefrit van een half uurtje mee gemaakt hebben.
Op die garagetest site staan ook een paar mensen die een wagen voor 500 tot 1000 euro hebben gekocht, wat verwacht je voor dat geld dan? Een auto kost nu eenmaal geld, een beetje scooter kost als 1000 euro en sommige mensen verwachten voor dat geld een goede auto te kopen....

04 jun 2007 12:00
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Mantra schreef:
en sommige mensen verwachten voor dat geld een goede auto te kopen....

Dat kan allemaal wel zo zijn, maar van een auto met een nieuwe APK mag je verwachten dat de auto op zijn minst veilig is.

BTW: veel auto's van Jet zijn meer dan 1.000 euro...

04 jun 2007 13:05
Profiel
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
Jet cars :?: :?: :?: :?:

klinkt als MythBusters 8) :wink:

04 jun 2007 14:25
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Nee hoor: Oerhollands. Kwaliteit kost geld. En niet willen dokken en toch kwaliteit willen is dus gewoon: dom........

04 jun 2007 15:45
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Dhr Andre vd Toorn heeft ooit eens een leuk item gemaakt; Andre's Autopalace. Hij had een autozaak geopend en daar allemaal barrels ingezet (krom, lek, etc etc). Je wilt niet weten hoeveel mensen daar een auto gekocht hebben, zonder proefrit oid :shock:

04 jun 2007 19:26
Profiel
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Ook voor weinig geld kun je kwaliteit kopen, als je het in de minder populaire of oude auto's zoekt (de vraagprijs van mijn 924 was nog geen 1500 euro en dat heb ik er lang niet voor betaald. Toch een goede auto*- na wat dingen vervangen te hebben, vanzelfsprekend). Maar daar geldt zeker voor dat je moet weten wat je koopt- niet vertrouwen op de blauwe ogen van de verkoper maar zelf onderzoeken of erkennen dat je geen verstand van zaken hebt en iemand anders laten kijken.

Een uitlaat die tijdens de rit naar huis onder de auto uitl@zert, moet al redelijk beroerd hebben geklonken.

En iemand die constateert dat het er dubieus uitziet en dan toch een auto koopt, verdient het blijkbaar om belazerd te worden.

*Waar is dat ongeverfde hout gebleven?

Laatst bijgewerkt door Tom80 op 04 jun 2007 20:08, in totaal 1 keer bewerkt.

04 jun 2007 19:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911/996 cabrio, Porsche BoxsterS, Ex-968 Cabrio, ex-944 I, Porsche 928,
Haaften
Bericht 
(Horn, na je google advies :?) Jet Cars nagekeken.

Als je meer lol wilt voor je geld kan je er beter een BBQ mee aansteken dan er die 928 van kopen. Dan weet je tenminste waar je het aan uit gegeven hebt en is het je eigen keuze om je centen in vlammen te zien op gaan.

04 jun 2007 19:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Maasmechelen
Bericht 
Piet schreef:
Het type mensen dat bij louche handelaren koopt is vaak van hetzelfde slag als de handelaar zelf...

Dat heeft ook vaak iets te maken met een bepaalde kleur geld en het
M(elden van) O(ngebruikelijke) T(ransacties)...

04 jun 2007 22:53
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Piet schreef:
Het type mensen dat bij louche handelaren koopt is vaak van hetzelfde slag als de handelaar zelf...

:bang: :bang: :bang: :bang: lijken ook allemaal hele louche mensen die hun mening op forums over jetcars achterlaten... :roll: :?

04 jun 2007 23:08
Profiel
PorscheForum Rakker
P O R S C H E
NUTH
Bericht 
het is toch niet normaal hoeveel negativiteit erop internet staat over de autohandelaar jetcars..
en de politie kan hun niks maken dat is toch ongelooflijk he..
nou hoop dat ze ooit een auto aan de verkeerde verkopen..

NIEMAND IS SLIM GENOEG OM ZIJN EIGEN DOMHEID TE BEVATTEN.

04 jun 2007 23:42
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Maasmechelen
Bericht 
don_carrera schreef:

Als jij er nu eens een auto koopt???

04 jun 2007 23:43
Profiel
PorscheForum Rakker
P O R S C H E
NUTH
Bericht 
TurboBjorn schreef:
don_carrera schreef:

Als jij er nu eens een auto koopt???

Niemand is slim genoeg om zijn eigen domheid te bevatten haha

NIEMAND IS SLIM GENOEG OM ZIJN EIGEN DOMHEID TE BEVATTEN.

04 jun 2007 23:47
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht 
horn schreef:
Piet schreef:

:bang: :bang: :bang: :bang: lijken ook allemaal hele louche mensen die hun mening op forums over jetcars achterlaten... :roll: :?

Harald, reken maar dat veel mensen die daar kopen van het zelfde slag zijn als de verkopers. Deze groep hecht meer waarde aan frituurpannen als velgen, meerdere spelcomputers in hun auto en dikke dvd-schermen in de achterste hooftsteunen van hun cabrio (liefst nog met een gouden randje eromheen), dan aan internetfora. Ze zijn niet op zoek naar en goede M5, maar een echte M5 die ze kunnen betalen.

De mensen die wel hun ervaring op een forum posten zijn het bovenste topje van de ijsberg, deze groep wijkt af van het gemiddelde.

05 jun 2007 0:08
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende