Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 7:00

Antwoord op onderwerp  [ 616 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 25  Volgende
>>INSCHRIJVING FRIESE 11 STEDEN VOL<< 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
3.2S
010
Bericht 
Heb net Hotel Goeres te Akkrum geboekt voor 80 E met ontbijt, 2p, parkeerplaats en 15 km van Leeuwarden. Ennuh een 8.0 beoordeling. :wink:

23 mei 2007 9:12
Profiel WWW
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Joyman schreef:
Kijk alle toeschouwers van de 11 stedentocht hebben nu al alle hotels in de buurt vol geboekt :wink:
The Joyman.

Heb jij ook al thuis slaapplaatsen beschikbaar gesteld voor al die toeschouwers :mrgreen:

24 mei 2007 12:09
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
ex Midnight blue 928 GTS 1995
Heerenveen
Bericht 
Voor nood hier evt nog wel 2 logeerbedden en en 2 luchtbedden vrij :wink: :wink:

24 mei 2007 20:12
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Op zoek naar...
Noordwijk aan zee
Bericht 
Hotel Tjaarda in Oranjewoud geboekt. !!!

nog maar een paar kamers vrij...!! :!: :!: :!: :!: :!: :!:

27 mei 2007 10:28
Profiel
PorscheForum Rakker
911 Carrera '87
Steenwijk
Bericht 
ohjee

zie net op DE site dat je afstanden in de gaten moet houden :shock:

hahaha moet eerst dan maar eens een nieuwe teller kopen, anders ben ik starks de eneige die uitkomt in limburg :D

03 jun 2007 20:23
Profiel WWW Facebook 
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Oh maar wij als organisatie hebben overal wat op gevonden. Ook wanneer je afstanden niet kan meten of de weg onverhoopt mocht kwijt raken hebben wij voor een alternatief gezorgd waarmee je toch keurig de route nog kan volgen. Dat daar dan wel weer sancties op staan mag voor zich spreken :idea: :wink:

En als er 75 Porsches door Friesland rijden kun je het bijna niet missen hoor :mrgreen:

03 jun 2007 22:58
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
911 Carrera '87
Steenwijk
Bericht 
nouw ik heb net een andere km teller gekocht, dus ik kan weer op de normale manier meedoen 8)

03 jun 2007 23:01
Profiel WWW Facebook 
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Helemaal top dan kun jij niet meer verdwalen. (hoop alleen dat je een goede navigator aan boord hebt :lol: )

Overigens maakt het routeboek naast kilometers ook gebruik van miles voor de auto's die zijn komen overzwemmen :wink:

03 jun 2007 23:05
Profiel WWW
Bericht 
Ik merkte dat ik gister bij de Waterlandrit dat ik bij 134 km rijden een afwijking van bijna 6 km heb. Dat is toch niet normaal??? En elke keer als ik mijn contact uitzette en daarna weer aan, stond de boordcomputer weer op 31,1 km.

En néé, we zijn nergens fout gereden ... :wink:

04 jun 2007 9:28
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Lydia schreef:
Ik merkte dat ik gister bij de Waterlandrit dat ik bij 134 km rijden een afwijking van bijna 6 km heb.

65 + 75 = 140 Lydia, of bedoel je dat ook?

Anyway, als je je auto ooit wil verkopen, zullen ze je hier wel met open armen ontvangen.... :mrgreen: :wink:

04 jun 2007 9:33
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Nou ik zou ook helemaal niet op mijn tellers willen afgaan; ik heb het dashbord en tellers van een 944 erin zitten en ik weet van mijzelf al dat de auto 22 kilometer afwijkt. Zeg maar als ik 80 rij op de teller rij ik in werkelijkheid iets van 60..Tis lastig maar ik heb geen zin het oude 924 dashbord er weer in te moeten bouwen :lol:

...ik heb nog steeds een navigator nodig; wie mee wil mag me een PB sturen hoor!! :D

04 jun 2007 9:50
Profiel Facebook 
Bericht 
patrick911 schreef:

65 + 75 = 140 Lydia, of bedoel je dat ook?

Anyway, als je je auto ooit wil verkopen, zullen ze je hier wel met open armen ontvangen.... :mrgreen: :wink:

Nou, dank je. Wat een site ... Als je nog méér goede tips voor me hebt ... :wink: :D

Ja, dat bedoel ik, grapjas! Maar het rare is natuurlijk dat hij steeds weer bij 31,1 stond als ik het contact weer aanzette. Iemand een idee hoe dat kan?

We hadden eigenlijk nog een prijs moeten krijgen alleen al voor de mathematiek die wij toe moesten passen vanwege de km-stand ...
Dat wordt nog wat met de 11 Stedentocht ! En dan rijdt ik óók nog alleen ...

04 jun 2007 9:53
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Lydia schreef:
...Dat wordt nog wat met de 11 Stedentocht ! En dan rijdt ik óók nog alleen ...

Hoezo :?: Gun je vriendin een herkansing, volgens mij vond ze 't hardstikke leuk gisteren tijdens de Waterlandrit. :lol:

04 jun 2007 10:00
Profiel WWW
Bericht 
Ja, ze vond het super. Op de snelweg vond ze het accelereren prachtig en bij het hard door de bochten rijden, zat ze helemaal te giegelen.

Bij de 11-Stedentocht moet ze waarschijnlijk werken. En bij de Jub-rit ben ik zéker alleen, dan is ze lekker op vakantie.

Moet zeggen dat het wél een stuk gezelliger is, dan altijd maar alleen in de auto te zitten. Al helemaal bij de 11-Steden. Dat is vanaf hier al 140 km heen, dan de rit en dan weer 140 km terug. Is wel wat veel voor 1 dag. Ik weet niet of ze dat wel leuk vind.

04 jun 2007 10:31
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Och lydia, die kilometers in een Porsche zitten vinden ze steeds leuk.
Ik heb mijn bijrijders nooit horen klagen. Zelfs niet als we meer dan 700km gereden hadden op een dag om een ritje mee te doen :wink:

Laatste update 22/10/2013

04 jun 2007 10:35
Profiel WWW Facebook 
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Wat betreft die kilometer afwijkingen, Daar hebben we rekening mee gehouden. Een afwijking in het telmechaniek van 7% is geen uitzondering.
En dan zijn er ook nog mensen die niet meer een originele wielomtrek hebben :wink:

Bij aanvang van de elfstedentocht zal duidelijk worden hoe wij dit ondervangen. :wink:

Even een update:

Vandaag hebben Yohanv en ondergetekende de hele route tot op de meter nauwkeurig uitgezet. (Laat de geodeten maar aan het werk :lol: )

Ik heb nu stapels aantekeningen en GPS coördinaten die ik kan omtoveren in het uiteindelijke routeboek.
De basis versie hadden we al in een aantal eerder etapes uitgezet maar nu gaat het echt ergens op lijken.
Ondanks de enorme monsterafstand is het een enorm mooie route die over prachige kronkelende weggetjes leidt. Het heeft mij geen moment verveeld en blijkt ondanks de vele tussenstops, heerlijke lunch en geringe gemiddelde snelheid precies in de tijdslijn te vallen die we hebben uitgezet.

Kortom het gaat echt een prachtige tocht worden.

05 jun 2007 22:51
Profiel WWW
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Klinkt goed Maurice :!:
Ik heb er nu al zin in 8)

05 jun 2007 22:56
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Lydia:
Ik moet ook best een endje rijden vanaf den helder hoor!
Maar het zou me een grote eer zijn achter jouw mooie FROGGY te mogen rijden straks; ben je ook niet alleen 8) :wink:

Misschien een idee ergens samen af te spreken voor de rit en dan gezamelijk die kant op te hobbelen?

Vrouwen-power remember??

06 jun 2007 8:11
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Porsche 996 GT3 mkII
Omgeving Delft
Bericht 
KLinkt goed, ik heb er ook zin an!!!

06 jun 2007 8:14
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Oh trouwens!!!

Hoe zit het eigenlijk met de aanmelding voor Marvin Droogsma?? Ik heb via Hyves begrepen dat iemand anders, die overigens ook wel graag mee zou willen met de rit, zijn auto reeds een paar weken geleden heeft over gekocht. Heeft hij een vervangende wagen soms??

het gaat om die rode 944 met de witte strepen.

06 jun 2007 8:17
Profiel Facebook 
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
FROST schreef:
Oh trouwens!!!

het gaat om die rode 944 met de witte strepen.

PB of Mail hem eens (desnoods via het 944 forum) - en vraag of hij je bijrijder wilt zijn :idea:

06 jun 2007 9:18
Profiel WWW Facebook 
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
We hebben nog geen afmelding ontvangen van Marvin dus ik weet nog nergens van. :roll:

07 jun 2007 22:16
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
964 Carrera 2 Cabrio
Leeuwarden
Bericht 
Willen de mensen die nog niet betaald hebben dit graag voor eind juni willen doen :wink:

Tevens een verzoek aan de mensen die nog geen foto van hun porsche hebben opgestuurd voor de website dit graag ook nog even doen, dan hebben we mooi een complete site.

P.s.

De site is inmiddels ook al weer wat vernieuwd, en er staan al wat meer sponsoren op.

Groet Harry.

www.frieslandmotoren.nl

15 jun 2007 2:34
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
marvin heeft ook nog een rode 944 cabrio. :idea:

15 jun 2007 6:40
Profiel
PorscheForum Rookie
944 S2 Cabrio
Wouw
Bericht 
horn schreef:
marvin heeft ook nog een rode 944 cabrio. :idea:

Neen Marvin heeft geen Porsche's meer. :!: :!:

http://www.944forum.com/forum/showthrea ... ght=marvin

15 jun 2007 19:17
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 616 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 25  Volgende