Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 0:01

Antwoord op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nokia N95 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
996 4S
Grubbenvorst
Bericht Nokia N95
Beste amici,

sinds 1 week ben ik bezig met een nieuwe apparaat (zaktelefoon)
Natuurlijk vorzien met alles: navigatie, internet, fototoestel C.Zeiss van 5 mb, muziek enz. enz.

Er is natuurlijk af en toen wat dat klopt niet......
Mappen: als je geen abbonement maken, krijg je ook geen navigatie.
Ik heb dus, voor 99 euro, een 3 jaar abbonement gedaan.
Alles goed, als je een map of een POI wil hebben, wordt dat gedownload via KPN internet.

Het probleem is : als je in buitenland ben, dan word je met een andere provider gekoppeld, en ze vragen voor een WEP code.
Natuurlijk heb ik ooit een WEP code ontvangen.... :twisted:

heeft iemand ook zo'n ervaring gehad?

06 jun 2007 14:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Gelukkig nog géén ervaring mee Giorgio!

Maar wel verdomd vervelend! :evil:

06 jun 2007 15:12
Profiel
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Inderdaad vervelend. Waar is de tijd gebleven dat je met een telefoon kon telefoneren. :mrgreen:

06 jun 2007 15:30
Profiel WWW
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
WdePundert schreef:
Waar is de tijd gebleven dat je met een telefoon kon telefoneren. :mrgreen:

Huh? Hebben die dingen bestaan dan?

*voorzien van een P990i, waarbij telefonie ook niet meer de makkelijkste functie is*

06 jun 2007 15:33
Profiel
Papendrecht
Bericht 
Afbeelding

06 jun 2007 15:43
Profiel WWW
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
WdePundert schreef:
Afbeelding

Een kiesschijf. Ik weet nog hoe bijzonder het was toen we voor het eerst een druktoetstelefoon kregen. In den beginne deed dat ding ook ratelen, omdat anders e.e.a. niet werkte.

06 jun 2007 15:56
Profiel
Papendrecht
Bericht 
Inderdaad werkte aanvankelijk met pulsen en later met tonen.

06 jun 2007 15:59
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
991.2 Carrera 4 GTS Hendrik-ido-Ambacht
Bericht 
Riccardo, als hij in het buitenland om een webkey vraagt, probeert je N95 contact te maken met hotspot. Als deze beveiligd is heb je daar inderdaad een webkey voor nodig.

Let wel op als je via GPRS, UMTS of HSDPA verbinding met internet maakt in het buitenland de kosten behoorlijk kunnen oplopen.

06 jun 2007 16:03
Profiel
Bericht 
WdePundert schreef:
Inderdaad werkte aanvankelijk met pulsen en later met tonen.

Precies. Na verloop van tijd mocht de switch om en dat scheelde me een tijd wachten (alles na elkaar duurde voor het gevoel langer dan 9x of 4x (ja, vroeger...) de kiesschijf.

06 jun 2007 16:09
Profiel
PorscheForum Rakker
996 4S
Grubbenvorst
Bericht 
precies wat ik bang voor was: als je een abonement maken met Nokia (99 euro) , dan moet je kunnen mappen zonder extra prijs kunne downloaden.

OK, jammer voor die euri, ik wou allen jullie waarschuwen over nog een misdaad tegen consumenten.... 8) !!

En, idd, ik wacht nu voor de ultieme telefoon, die maakt ook een lekker kopie koffie................

ciao

06 jun 2007 16:25
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Ik heb die high tec GSM's eruit geflikkert en een simpele gevraagd waarmee enkel nog gebeld of ge-SMS't kan worden.
En weet je wat , ik heb nog nooit zo'n goed toestel gehad.
Voor mij hoeft die prul (infrarood, blue tooth, internet toegang , MP3 speler , Vido speler, foto en videocamera , spelltjes , afstandsbediening , foto's bij namen zetten en nog ettelijke andere functies ) er allemaal niet meer op want de levensduur is maximaal 2 jaar.

Gelukkige eigenaar van een klein maar simpel en vooral lang standby GSM toestel

Laatste update 22/10/2013

06 jun 2007 16:33
Profiel WWW Facebook 
Papendrecht
Bericht 
En daar gaat het uiteindelijk om. :wink:

06 jun 2007 16:37
Profiel WWW
Bericht 
911-lover schreef:
Voor mij hoeft die prul (infrarood, blue tooth, internet toegang , MP3 speler , Vido speler, foto en videocamera , spelltjes , afstandsbediening , foto's bij namen zetten en nog ettelijke andere functies ) er allemaal niet meer op want de levensduur is maximaal 2 jaar.

Ik vind het toch wel makkelijk: altijd email toegankelijk, electronische agenda, enz.

Als je dat niet gebruikt, ja dan kun je beter een normale telefoon nemen.

06 jun 2007 16:44
Profiel
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht 
Devils son schreef:
WdePundert schreef:
Afbeelding

Een kiesschijf. Ik weet nog hoe bijzonder het was toen we voor het eerst een druktoetstelefoon kregen. In den beginne deed dat ding ook ratelen, omdat anders e.e.a. niet werkte.

Ik weet nog dat ik op een gegeven moment telefoonnummers kon 'draaien' door met een soort morse-tekens de haak in te drukken... :lol:

Dat was een spelletje en daar was ik verdraaide handig in. :roll:

06 jun 2007 16:45
Profiel
Papendrecht
Bericht 
Klopt, al waren het géén morse tekens. Een één was gewoon één keer snel indrukken en loslaten enz.

06 jun 2007 16:52
Profiel WWW
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
Die draaitelefoons zijn zo lastig mee te nemen in je jaszak, al die snoeren raken ook steeds in de knoop. :wink:

Wat mij betreft kunnen die telfeoons veel te veel, heb een modelletje van de baas met tekstverwerking, powerpoint, excel, camera Mp3 film kijken internet en nog veel meer ongein, denk je handig heeft dat ding geneens auto toetsblokkering :roll: (Of ik ben, wat zeer goed mogelijk is, te stom om dit te vinden) Ik maak zeker 5 broekzakgesprekken per week ondat ik die stomme blokkering weer vergeet. :(

06 jun 2007 18:40
Profiel
Bericht 
dreamer schreef:
(Of ik ben, wat zeer goed mogelijk is, te stom om dit te vinden)

Het is dat je het zelf zegt, maar waarschijnlijk is het zo. Welk type heb je?

Citaat:
Ik maak zeker 5 broekzakgesprekken per week ondat ik die stomme blokkering weer vergeet. :(

Ja, dan mijn telefoon. Die wil nog wel eens uit zichzelf (ook met blokkering erop) mijn vriendin gaan bellen. Kennelijk is een van de ontwerpers een vrouw die bedrogen is geweest ofzo (of mijn vriendin is erg handig geworden met electronica).

06 jun 2007 18:58
Profiel
PorscheForum Rakker
924 `77
Wijchen
Bericht 
Je ontkomt er tegenwoordig niet meer aan..Heel lang heb ik een Nokia 6310i gehad, ding is niet stuk te krijgen en had alles wat je nodig had, lange standby tijd (ondanks veel bellen) en geen poes pas :P Kleuren scherm, camera ensow .

Nu heb ik er ook aan moeten geloven..Ik hoefde dat nooit, maar heb uiteindelijk (ook vanwege het design) een Samsung E900 al half jaar in mijn bezit..En ding is nog altijd verrekte handig. Ondanks dat ik de functies zoals MP3/Camera/Word document reader /TV out etc nooit gebruik blijft het een fijn toestel.

Zeker ook met uitbreidings mogelijkheden voor opslag (past een micro SD kaartje in.).

06 jun 2007 19:14
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
996 4S
Grubbenvorst
Bericht 
Wel, ik heb die van me 1 week gehad. Na enkele dagen van meer ...en minder problempjes, is eindelijk stuk gegaan.
Dus heb ik nu een tweede (850 euro, nota bene, Nokia zal heel blij zijn met me).
Tot nu toe, alles blijkt goed in orde. Gelukkig had ik een back-up gemaakt, zo geen probleem met instellingen.
Maar het is wel waar dat hoe meer software aanwezig is, is groter is de kans dat alles kapot raakt.

Blijft in mijn hoofd de twijfel dat Nokia heeft me gedupeerd: als je een navigatie pakket koop, die garandeert navigatie in hele west Europa, voor 3 jaar, je moet gewoon kunnen mappen downloaden in de hele Europa.
Ik ben een keer in Duitsland geweest, en een keer in Belgie, en in beide lokaties krijg ik een melding dat een WEP code nodig is om de mappen te downloaden.
Moet ik misschien contact nemen met Consumentenbond? :evil:

06 jun 2007 19:40
Profiel
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
Devils son schreef:
Het is dat je het zelf zegt, maar waarschijnlijk is het zo. Welk type heb je?
Citaat:
Ik maak zeker 5 broekzakgesprekken per week ondat ik die stomme blokkering weer vergeet. :(

Ja, dan mijn telefoon. Die wil nog wel eens uit zichzelf (ook met blokkering erop) mijn vriendin gaan bellen. Kennelijk is een van de ontwerpers een vrouw die bedrogen is geweest ofzo (of mijn vriendin is erg handig geworden met electronica).

Ik heb een Nokia N70 kan alles behalve koffie zetten afwassen en auto toetsblokkering! (Maar ja die laatste OPTIE, de manual is niet te begrijpen :? :? :? )

Jou telefoon is luxe type zeg auto dail zonder vraag......en dan alleen je vriendin. (Is bij nette en eerlijke mannen (zoals jij en ik) geen probleem :twisted: :wink: )

06 jun 2007 19:59
Profiel
PorscheForum Junkie
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
Bericht 
@ dreamer :arrow: :idea: blokkeren of deblokkeren is vaak :arrow: kort achter elkaar menu en * intoetsen
Dus menu en dan sterretje . zit meestal linksonder .

06 jun 2007 20:11
Profiel Facebook 
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
jeroenoop schreef:
@ dreamer :arrow: :idea: blokkeren of deblokkeren is vaak :arrow: kort achter elkaar menu en * intoetsen
Dus menu en dan sterretje . zit meestal linksonder .

Hallo Jeroen
klopt, dit doe ik dus ook, maar dit vergeet ik alsnog vaak vandaar mijn broekzakgesprekken. Bijna alle telefoons hebben een functie dat hij na X minuten automatisch blokkeerd, dat heb ik dus nog steeds niet gevonden :( .
In ieder geval bedankt voor het meedenken!
Martijn

06 jun 2007 20:24
Profiel
Bericht 
dreamer schreef:
Bijna alle telefoons hebben een functie dat hij na X minuten automatisch blokkeerd, dat heb ik dus nog steeds niet gevonden :( .

Dat zit er dan ook volgens mij niet op...

06 jun 2007 20:39
Profiel
PorscheForum Rakker
996 4S
Grubbenvorst
Bericht 
Maar .........Devils son, je ben best lelijk geworden!! te veel gegeten? :P

ik ken een goede plasticus............

06 jun 2007 20:43
Profiel
PorscheForum Rakker
924 `77
Wijchen
Bericht 
De slide telefoons van NOkia met het Symbian OS (N95 etc, N80 ) hebben dat, die vragen om een bevestiging als je de telefoon in elkaar schuift zeg maar. Dit is heel hinderlijk enkel met een mod (weet zo niet waar) die je kan downloaden is het opgelost :)

06 jun 2007 20:48
Profiel Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 60 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende