Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 1:33

Antwoord op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Nokia N95 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
Devils son schreef:
dreamer schreef:
Bijna alle telefoons hebben een functie dat hij na X minuten automatisch blokkeerd, dat heb ik dus nog steeds niet gevonden :( .

Dat zit er dan ook volgens mij niet op...

Fijn om te horen dat ik mogelijkerwijs toch niet te stom ben om zo iets vinden :cheesy:

06 jun 2007 20:49
Profiel
PorscheForum Rakker
996 4S
Grubbenvorst
Bericht 
Meneer aard schreef:
De slide telefoons van NOkia met het Symbian OS (N95 etc, N80 ) hebben dat, die vragen om een bevestiging als je de telefoon in elkaar schuift zeg maar. Dit is heel hinderlijk enkel met een mod (weet zo niet waar) die je kan downloaden is het opgelost :)

dank je wel, amigo, dat was echt duidelijk! 8)

06 jun 2007 20:51
Profiel
PorscheForum Rakker
924 `77
Wijchen
Bericht 
Ik zal strakjes (althans verwacht straks) ff vragen aan een maat van me @ Msn (is nu offline iedergeval) waar hij zijn spullen vandaan haalt, want die heeft zo`n telefoon.

Dan post ik de link hier wel :)

06 jun 2007 20:59
Profiel Facebook 
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
Was de N70 ook maar een slide telefoon, stelt geen vragen......

06 jun 2007 21:03
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Devils son schreef:
dreamer schreef:
Bijna alle telefoons hebben een functie dat hij na X minuten automatisch blokkeerd, dat heb ik dus nog steeds niet gevonden :( .

Dat zit er dan ook volgens mij niet op...

is idd bij nokia niet inbegrepen maar gratis te downloaden als je een beetje zoekt op internet. ik heb dat ook gedaan met mijn n73. ik belde mijn vrouw telkens uit bed ook vanuit "broekzak" als ik weer ergens in den vreemde was en zij nog in bed lag...

06 jun 2007 21:11
Profiel
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
Marcel schreef:
ik belde mijn vrouw telkens uit bed ook vanuit "broekzak" als ik weer ergens in den vreemde was en zij nog in bed lag...

Was dat dan telkens als je euhm aan haar dacht :wink: :D

06 jun 2007 21:37
Profiel
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Zit inderdaad wel op goedkope Nokia's maar niet op duurdere... ik ben inmiddels zo gewend aan het zelf aanzetten na een gesprek dat ik het ook met mijn huistelefoon doe (en die snapt er geen hout van). :)

Ik wil ook wel aan de N-series, maar mijn 6310i weigert te overlijden (en stiekem ben ik hardstikke tevreden met 'm, een degelijke simpele telefoon die geweldig doet waar ik 'm voor heb gekocht: bellen).

07 jun 2007 1:30
Profiel
Amsterdam
Bericht 
Nokia 6310i is idd. gewoon probleemloos goed.
Helaas de mijne niet (meer).... Heeft iemand nog een GOEDE 6310i te koop, PB mij dan maar... :D

07 jun 2007 8:01
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Je kan ze nog bestellen via de Mercedes dealer, maar ze vragen er goud voor.
De 6310i blijft de beste telefoon ooit gebouwd voor de consument, voor de fabrikant was het een fiasco, hij was gewoon te goed.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

07 jun 2007 8:34
Profiel WWW
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Ik heb nu de 6230i.
Prima toestelletje.

07 jun 2007 8:46
Profiel Twitter 
PorscheForum Junkie
991.2 Carrera 4 GTS Hendrik-ido-Ambacht
Bericht 
:shock: Niemand last van een los zittende batterij bij de 6310i, waardoor de telefoon uitvalt :?:

07 jun 2007 8:58
Profiel
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Had ik ook.
Vandaar de nieuwere versie.
Die heb ik overigens al sinds mijn vorige Seat Leon FR.
i.v.m. de carkit. (??? Ja, ik wil graag dat ie ook vol blijft...)

07 jun 2007 9:01
Profiel Twitter 
‘64 Kever
Bericht 
Loszittende batterij bij een 6310i is gewoon op te lossen door een stukje papier dubbelgevouwen onder de accu te stoppen... Zelfde grapje heb ik met mijn huidige Sony :) (dan aan de achterkant ipv. eronder)...

Als ik op dit moment moest kiezen, zou ik een Nokia E50 (zonder cam!) nemen :)...

Owhja, @Meneer Aard: Als je de mp3/cam/word/tv niet gebruikt, waarom is het dan handig dat je het geheugen uit kan breiden? :cheesy:

07 jun 2007 9:40
Profiel Facebook 
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
Marcel schreef:
is idd bij nokia niet inbegrepen maar gratis te downloaden als je een beetje zoekt op internet. ik heb dat ook gedaan met mijn n73. ik belde mijn vrouw telkens uit bed ook vanuit "broekzak" als ik weer ergens in den vreemde was en zij nog in bed lag...

Vielen Dank Marcel, Ik ga op zoektocht..... :!:

07 jun 2007 9:41
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
paSCal schreef:
Loszittende batterij bij een 6310i is gewoon op te lossen door een stukje papier dubbelgevouwen onder de accu te stoppen...

Maar ook daar komt weer ruimte tussen en uiteindelijk moet er een heel kartonnetje tussen :twisted:

07 jun 2007 11:00
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Gerhard schreef:
paSCal schreef:
Loszittende batterij bij een 6310i is gewoon op te lossen door een stukje papier dubbelgevouwen onder de accu te stoppen...
Maar ook daar komt weer ruimte tussen en uiteindelijk moet er een heel kartonnetje tussen :twisted:

Op dat moment heb je toch al een nieuwe auto, dus een nieuwe carkit, dus een nieuwe telefoon :)... (toch?)

07 jun 2007 12:47
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
924 `77
Wijchen
Bericht 
paSCal schreef:
Owhja, @Meneer Aard: Als je de mp3/cam/word/tv niet gebruikt, waarom is het dan handig dat je het geheugen uit kan breiden? :cheesy:

Oh smsjes ensow :P Zoek het nooit me inbox op te ruimen. Mp3`s staan der wel op, stuk of 100 maar jah luist het bijna nooit, dacht van oh is handig ofsow maar jah pas paar keer gebruik van gemaakt. Camera idem dito..Als ik een foto wil maken pak ik de digitale camera wel.

07 jun 2007 12:53
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
ppp 356 schreef:
De 6310i blijft de beste telefoon ooit gebouwd voor de consument, voor de fabrikant was het een fiasco, hij was gewoon te goed.

Ik gebruik de 6310i inderdaad al vele jaren probleemloos. Het toestel blinkt uit in waar het voor is gemaakt, namelijk er eenvoudig mee kunnen bellen. Met bijbehorende carkit is het ook een fijn combinatie. Ik heb dan ook al een hele tijd geleden een van de laatst vrij verkrijgbare modellen gescoord om voorlopig mee vooruit te kunnen. De problemen met de accu herken ik niet. Overigens heb ik voor erbij wel een compact klap-toestel genomen (Nokia 6131). Het formaat van de 6310i zorgt ervoor dat je er fijn mee kunt bellen, maar meenemen is minder fijn.

07 jun 2007 13:40
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
N80 dagelijkse zaken
6230i als autotelefoon,met duocard.
N80 wordt door systeem niet herkend. :roll:

07 jun 2007 14:21
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
N80 werkt bij mij wel in mijn "simpele A4" alleen heb ik niet de mogelijkheid om door het adressenboek te bladeren.

De 6230 wordt wel volledig ondersteund.

Ik heb nu een Nokia E60 en deze heeft het zelfde probleem als de N80, maar ik kan er goed meeleven door het nummer te kiezen op de telefoon en verder verloopt het gesprek netjes via bluetooth naar de carkit.

07 jun 2007 14:37
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Riccio4S schreef:
Maar .........Devils son, je ben best lelijk geworden!! te veel gegeten? :P

Nou, de avatar is wel custom-made voor mij, maar de striptekenaar heeft mij nooit ontmoet, dus het is gewoon zijn impressie van een advocaat (en zoals je ziet: met inachtneming van mijn forumaanwezigheid).

In de praktijk ben ik juist 8 kg kwijt. En mijn haren heb ik ook nog steeds allemaal (wel verschieten er steeds meer van kleur).

07 jun 2007 15:18
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Marcel schreef:
ik belde mijn vrouw telkens uit bed ook vanuit "broekzak" als ik weer ergens in den vreemde was en zij nog in bed lag...

Nog een telefoon die uit zichzelf met het thuisfront belt... Dat krijg je als je vrouwen toelaat op de ontwikkelafdelingen! :evil:

07 jun 2007 15:19
Profiel
Bericht 
RS-R schreef:
N80 wordt door systeem niet herkend. :roll:

Handig bluetooth. Dan past nl. iedere telefoon met blauwtand op de carkit... Nou nee, zo ontdekte mijn vriendin toen ze haar 6680 wilde gebruiken op de bluetoothset van BMW. Vervolgens kon ze een 6230 aanschaffen.

07 jun 2007 15:37
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Gerhard schreef:
N80 werkt bij mij wel in mijn "simpele A4" alleen heb ik niet de mogelijkheid om door het adressenboek te bladeren.

De 6230 wordt wel volledig ondersteund.

Ik heb nu een Nokia E60 en deze heeft het zelfde probleem als de N80, maar ik kan er goed meeleven door het nummer te kiezen op de telefoon en verder verloopt het gesprek netjes via bluetooth naar de carkit.

te lastig,met duokaart gat het prima.
En altijd een reserve-telefoon bij de hand :idea:

07 jun 2007 15:46
Profiel
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
ppp 356 schreef:

ik heb de Nokia 3510i, zowat de eerste betaalbare met een kleurenscherm (249€ in JAN-2003) - nu 4,5 jaar oud en werkt nog steeds prima, wel vorig jaar een andere batterij gekocht.
Ik heb de indruk dat een carkit de levensduur van een batterij niet ten goede komt omdat ie steeds bijlaadt als de GSM in de cradle zit & me dunkt dat (ondanks lithium-ion) zo'n ding maar een bepaald aantal laad-ontlaadcycli heeft

07 jun 2007 20:07
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende