Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 14:23

Antwoord op onderwerp  [ 229 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
GT4 Challenge IV - 3 circuits - tot 25-02-07 Winnaar bekend! 
Auteur Bericht
Bericht 
Mijn zoon zijn maat heeft er een, en die vind dat de besturing een groot voordeel is t.o.v. de PS2.
Draadloos........en alle bewegingen met de controler, zoals gasgeven, remmen en sturen.
Het is even wennen en een raar gevoel, zegt mijn zoon.
Het voornaamste vindt hij de beeldkwaliteit, net of je naar een film kijk en een echte race ziet.
Zit nu als maar te mauken tegen mij, om er ook een te kopen.

07 jun 2007 22:55
PorscheForum Super Junkie
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
Txs Wim, de controller is voor mij niet echt een punt, heb een Playseat i.c.m. Logitech stuurtje/pedalen + beamer :wink:

Ik zie momenteel eigenlijk geen reden om een PS3 te kopen, ik wacht op een racegame dat nieuwe standaarden zet zoals GT4 destijds - en intussen zullen de prijzen van het ding eerder dalen dan stijgen 8)

07 jun 2007 23:02
Profiel
PorscheForum Junkie
991.2 Carrera 4 GTS Hendrik-ido-Ambacht
Bericht 
Ik heb hier de PS3, heb geen PS2 gehad hiervoor maar een Xbox. Ik heb dus niet echt een goed vergelijk.

Ik ben zeer tevreden met de apparaat, de graphics zijn in elk geval super.
Reden voor aanschaf was ook de Blu-ray disk voor de films en vind de beelkwalitiet werkelijk geweldig.

07 jun 2007 23:10
Profiel
Bericht 
2.2VTEC schreef:
zijn er al forummers die een PS3 hebben gekocht en wat zijn de bevindingen qua nieuwe racegames en compatibiliteit naar games voor de PS2?

nee nog niet heb alleen de ps2
wil wel een ps3
P.S dit is mijn 300ste post :P

11 jun 2007 16:59
Antwoord op onderwerp   [ 229 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10