Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 nov 2024 16:45

Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Road Show 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht Re: road show
P-Driver schreef:
PPP, het is wel heeeeeeeeeeel erg principieel als je 5 jaar leuk audi hebt gereden, (dan ben je redelijk merktrouw) je door een stomme mail zo ver laat brengen dat je alle audi's er uit gooit? Dat kan toch niet de enige reden zijn.....

Nee klopt, dit was reden 1.

de tweede reden is, dat tijdens de zoektocht naar een nieuwe wagen voor Linda, ik heb proefgereden met een A8 en Q7, na de testrit nooit geen telefoontje gehad hoe het was en of er enige interesse was.

Mijn conclusie is dan dat er helemaal geen interesse is voor mij als klant te behouden.

En ja, als dit ooit met Porsche zou gebeuren, zou ik dezelfde beslissing nemen. Hier hebben ze het voordeel dat een deel van mijn wagens collectie stukken zijn, deze hou ik dus bij. De dailydrivers, zouden er dan ook gewoon uitgaan.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

09 jun 2007 16:25
Profiel WWW
Sint-Niklaas (B)
ppp 356 schreef:
Mijn conclusie is dan dat er helemaal geen interesse is voor mij als klant te behouden.

om nu als tevreden/trouwe klant van merk te veranderen omdat één dealer (ga ik gemakshalve van uit) niet klantgericht is tov jou, is wel erg principieel :roll: er zijn toch nog VW/Audi dealers in het Antwerpse?

maar zoals vaak gezegd : wie betaalt, die bepaalt

09 jun 2007 17:23
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
rufie schreef:
Vorig jaar was er een uitgebreid buffet met alles op en aan. Nu kon je nog geen pintje of een glas wijn krijgen. Ofwel doe je niets voor de klanten, ofwel doe je het goed.

Dan doe ze dus precies wat jij zou doen...
Vorig jaar deden ze het goed, en dit jaar doen ze niets... :lol:

@ ppp/vtec: ben je porsche-liefhebber of autoliefhebber? Ik weet naast een Porsche nog wel 10 auto's die ik zou willen hebben. Dus ik kan me in ppp's geval ook best voorstellen dat je de dailydrivers een grote schop geeft...

09 jun 2007 18:29
Profiel
Negenhonderdvijfenzestig.
Bericht 
Mooi verhaal Mich! Zou dit stuk aan eoa autoblad verkopen, heb ruim je inleg eruit.... :twisted: :wink: Zou idd zelf ook (als ouwe bak-Porsche rijdend en "nog niet in de markt voor een nieuwe") alleen op deze manier aan zo'n evenement deel willen nemen. Moet wel zeggen dat ik een uur proef heb gereden met een Kjen zonder te betalen, of is dat anders :twisted: :wink:

D.D. schreef:
heel leuk om te lezen.....net alsof je achter jaco rijd... :wink:
Wrom? Heb me toch gedragen? 8)

09 jun 2007 18:59
Profiel
PorscheForum Junkie
ppp 356 schreef:
P-Driver schreef:
PPP, het is wel heeeeeeeeeeel erg principieel als je 5 jaar leuk audi hebt gereden, (dan ben je redelijk merktrouw) je door een stomme mail zo ver laat brengen dat je alle audi's er uit gooit? Dat kan toch niet de enige reden zijn.....

En ja, als dit ooit met Porsche zou gebeuren, zou ik dezelfde beslissing nemen. Hier hebben ze het voordeel dat een deel van mijn wagens collectie stukken zijn, deze hou ik dus bij. De dailydrivers, zouden er dan ook gewoon uitgaan.

Aha Paul , als het ooit zo ver komt, ik ken een kapper en die wil gerust met zo een wit busje rijden, en zijn vrouw ook :wink:

10 jun 2007 9:40
Profiel
‘64 Kever
2.2VTEC schreef:
ppp 356 schreef:
om nu als tevreden/trouwe klant van merk te veranderen omdat één dealer (ga ik gemakshalve van uit) niet klantgericht is tov jou, is wel erg principieel :roll: er zijn toch nog VW/Audi dealers in het Antwerpse?

Mijn idee is juist net, dat je niet echt "merk-trouw" bent, maar vooral "dealer-trouw" (over het algemeen dus he)...

Dus als "jouw" dealer iets niet goed doet in jouw ogen, dan ga je naar een andere dealer... Dat die dan per ongeluk een ander merk levert ;)

Er zijn (zoals horn al zegt) als dagelijks vervoer zoveel mooie en leuke auto's. Ik zelf rij nu al flink wat jaartjes in een Seat, maar dat wil toch niet zeggen dat mijn volgende auto een Seat MOET zijn? (sterker nog :cheesy: )

10 jun 2007 10:48
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Voorlopig niet !
Friesland
Bericht 
@ppp 356: Dom, erg dom !! Zowel van de AUDI dealer, als van jou (om zes (?) sterren te kopen :wink: ).

@paSCal: Jouw volgende auto MAG niet een Seat zijn . . . :wink:

10 jun 2007 19:45
Profiel WWW
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
plh schreef:
@ppp 356: Dom, erg dom !! Zowel van de AUDI dealer, als van jou (om zes (?) sterren te kopen :wink: ).

Sinds mijn aanvaring met Mercedes 5 jaar geleden, ben ik niet meer merkgebonden. Het is dus nergens zeker dat het allemaal sterren zullen worden.

Door een foute zet van Mercedes, zijn ze 5 jaar op de strafbank beland, nu is Audi aan de beurt. De verkoper van Mercedes heeft altijd contact blijven houden met mij en daar plukt hij nu de vruchten van.

Maar over de wagen Audi zelf, van mij geen enkel selcht woord, de A6 3.0Tdi, blijft een van mijn beste wagens die ik gehad heb.

De Audi man was dom, ik principiëel :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

10 jun 2007 20:42
Profiel WWW
Timeless
Bericht 
Ik mag de 15e van deze maand op bezoek komen in Lelystad , gezien wat allemaal gelezen heb gaat het een leuke dag worden.

07 okt 2008 17:38
Profiel
Bericht 
Dan zie ik je daar Amandus :wink: errrr net mn bus geleegd .... staat er in een hele nette flyer ...... "Als ultieme snelheidsbeleving staat er ook een Porsche GT2 klaar!!!! grrrrrmpffffff GEWELDIG thanks PCG!!!!

Afbeelding

vanmiddag op de digiplaat vastgelegd!! aldaar!!

07 okt 2008 19:00
Timeless
Bericht 
Ik ook vandaag op de mat, proffi folder gaat wat beloven . Ik draag een anjer in mn knoopsgat , weet je wie ik ben heer Zuugnap :wink:

07 okt 2008 19:40
Profiel
Bericht 
haha ehhh zet wel zo'n zuugnap op mn kale kop :wink:

07 okt 2008 19:46
Timeless
Bericht 
Vandaag is het zover ...... we gaan ze rijden de snelle grundlichkeit te Lelystad , spannend :P

15 okt 2008 7:04
Profiel
Bericht 
Zo gisteren een TOP dag gehad door het toedoen van Porsche Centrum Gelderland ... Mark Wegh & Erik Hendriks bij deze hartelijk dank hiervoor!!

verslag zal ik later plaatsen .... we moeten zo weer op pad!!

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

16 okt 2008 9:58
Timeless
Bericht 
Wat ZUUGNAP al schrijft een TOP DAG ! En veel geleerd , de Cayman is fantastische , PDK is fantastisch , kan je met hanschakelen niet meer tegen op ! Einde van een het handschakelen is in zicht......

16 okt 2008 10:06
Profiel
PorscheForum Rakker
Papendrecht
Bericht 
wat ik mij nu wel afvraag kon je nu zelf in de GT2 rijden...???

16 okt 2008 11:42
Profiel
Timeless
Bericht 
Dat was de enige waar alleen mocht meerijden als bijrijder dus , helaas .....

16 okt 2008 11:50
Profiel
Bericht 
Newt schreef:
wat ik mij nu wel afvraag kon je nu zelf in de GT2 rijden...???

Wat ik mij altijd afvraag of de mannen het naar de zin hebben gehad ... ipv de eigen wens te volgen!! :wink:

foto's zeker 50 keer bekeken ,.... dankbaarheid wordt schaars hier zinloos geweld bijna om iets te plaatsen :roll:

16 okt 2008 12:09
Timeless
Bericht 
Heer Zuugnap , na Uw laatste mededeling betreffende The Road Show klopt mijn hart vol verwachting wachtend op Uw onwaarschijnlijke verslag van deze naar mijn mening fantastische/onbeschrijvelijke/ongelovelijke en heerlijke dag ...... :shock:

24 okt 2008 19:55
Profiel
PorscheForum Rakker
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94
Zevenbergen
Bericht 
Mooie serie foto's van een heerlijke serie wagens. Ben benieuwd naar een uitgebreider verslag van de dag.

24 okt 2008 20:01
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
cms
020
Bericht 
hoe is die rooie band tussen de achterlichten op de nieuwe 4s eigenlijk?, in het echt dan, ik heb alleen de foto's nog gezien, niet onaardig lijkt mij.

26 okt 2008 22:19
Profiel
Timeless
Bericht 
Frank schreef:
hoe is die rooie band tussen de achterlichten op de nieuwe 4s eigenlijk?, in het echt dan, ik heb alleen de foto's nog gezien, niet onaardig lijkt mij.

Ik als echte achterwiel aandrijf rijder kan het niet mooi vinden , maakt de achterkant onrustig , minder strak :!:

27 okt 2008 8:11
Profiel
Bericht 
Jullie hebben gelijk wat je roept moet je ook doen, zal dan ook asap mn schuld inlossen :wink:

27 okt 2008 8:15
Timeless
Bericht 
:salut:

27 okt 2008 8:22
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2