Auteur |
Bericht |
Lydia
|
Dát zijn de échte mannen ...
|
11 jun 2007 22:17 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
ja bikkel!!!!
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
11 jun 2007 22:29 |
|
|
horn
PF #57
|
wat een gehannes. Alonso 'the person' is ook niet mijn favoriet maar je wordt alleen op geluk echt geen wereldkampioen formule 1. pure nonsens. en kimi is nogal van de kadootjes...
Toen Schumacher nog reed liep iedereen over hem te zeiken, nu hij niet meer rijdt is hij een soort Senna-in-leven... Absoluut een sportman en een F1-icoon. Alonso is een hufter qua uitspraken, maar heeft toch ook heel wat laten zien de afgelopen jaren. Wat mij betreft is Hamilton een klasse apart - gaan we denk ik nog een hoop van genieten... Hoewel, Jacques Villeneuve werd ook wereldkampioen in zijn eerste seizoen, daarna ook niet veel meer van gezien...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
11 jun 2007 23:10 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Tja, wacht maar af tot LeMans volgend weekend....
(Villeneuve voor Peugeot in een endurance-race; je weet wel, die vent zonder geduld....)
|
11 jun 2007 23:22 |
|
|
horn
PF #57
|
in een peug... ben wel erg benieuwd
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
11 jun 2007 23:23 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Ben erg benieuwd, maar ik denk dat de Peugies het niet gaan redden t.o.v. de Audi's
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
11 jun 2007 23:33 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
als kimi niet 282 keer was uitgevallen had alonso een stuk minder puntjes gehad vorig jaar volgens mij!! als je dat geen geluk noemt , maar das mijn mening!
maar das idd een eindeloze discusie volgens mij, wie wat en hoe vind van wie en waarom
grtjs mikey
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
11 jun 2007 23:38 |
|
|
horn
PF #57
|
ik moet het nog maar zien met die kimi. beetje de bryan roy van de formule 1. Eeuwig talent maar niet veel stabiels van hem gezien tot op heden. Hij heeft wel een gave motor btw...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
11 jun 2007 23:41 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Als Kimi "het had" dan zouden de resultaten echt stukken beter geweest zijn bij Ferrari, maar het is helaas hetzelfde als bij McClaren, net niet dus, en dus ook net niet de top en zal ie idd een eewig talent blijven met soms mooie uitschieters
Jammer
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
11 jun 2007 23:47 |
|
|
horn
PF #57
|
Hoezo? Echt leuke quotes en persconferenties geeft hij ook niet. Zie 100x liever Hamilton of mannen als Webber of Montoya jippie. Gebeurt er tenminste wat. Itt het ijskonijn...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
11 jun 2007 23:53 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Ja maar dat maakt het juist weer leuk, uiteindelijk is het gewoon een saaie l*l
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
11 jun 2007 23:57 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
Lees net het verhaal over Davidson
Maakt een hoop duidelijk.
| | | | Citaat: SUPER AGURI F1 TEAM drivers Takuma Sato and Anthony Davidson achieved a fantastic result. In a race that saw half of the field retire from running, both Taku and Ant drove an extremely demanding Canadian Grand Prix. Whilst running in and maintaining third position, an unfortunate member of the local wildlife crossed Anthony’s path and damaged his front wing causing him to make an otherwise unnecessary stop. | | | | |
ik kom een beaver altijd op hele andere plaatsen tegen
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
12 jun 2007 4:43 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
En Harald, Jacques Villeneuve werd in zijn 2e seizoen in 1997 wereldkampioen. In zijn debuutseizoen '96 werd Damon Hill kampioen
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
12 jun 2007 8:10 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
Ik ben ook niet overtuigd van Alonso...zeer goede piloot maar niet eentje die er bovenuit steekt. Je teammaatje is je eerste tegenstander en daar heeft Alonso klaarblijkelijk last van...met Fisichella heeft ie nooit rekening moeten houden en hij kon zich 100% focussen op een MS of Raikonnen die steeds met een achterstand de strijd moesten aanbinden. Qua charisma scoort die Alonso al helemaal niet...man man man wat een treurwilg.
Nu hij Hamilton naast zich heeft (die de auto toch beter aanvoelt dat Meester Alonso) krijgt hij het moeilijk en begint te buigen onder de druk.
Je moet tussen de oren alles goed op een rijtje hebben om daaraan te weerstaan. Prost en Lauda en hebben destijds bewezen dat het perfect mogelijk is om aan jong talent te weerstaan. Bij Lauda was het nipt (0.5 punt in '84 op Prost), maar de 2 jaar McLaren met Senna en Prost was het toch Prost die 2 keer het hoogste punten aantal had. In die dagen telde de beste 11 resultaten en daardoor kon Senna in '88 de titel pakken...Toch hoed af voor Prost dat ie de druk zo goed kon weerstaan en het heeft ons prachtige F1 opgeleverd!
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
12 jun 2007 9:48 |
|
|
Jort
Groningen
|
Als Hill in '93 niet zo afgrijselijk veel pech had gehad, had Prost er nog een redelijk zware dobber aan gehad.
_________________________________________ Tjolk.
|
12 jun 2007 10:47 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
Misschien was het net omdat Prost zo voorzichtig met het materiaal omging, dat hij van veel pech gespaard bleef...en volgens had ie in '93 meer schrik van Ayrton dan van Damon.
Dankzij z'n voorzichtige en berekende rijstijl was 'm in 1990 als enige bij machte om met de fragiele Ferrari Senna het vuur aande schenen te leggen...zeker niet de spectaculairste piloot, maar wel een hele grote (figuurlijk) meneer die Prost...wat een rendement!
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
12 jun 2007 11:09 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
khoop enkelt dat er met hamilton net zo,n groot iemand is opgestaan als een prost senna of schumacher(vd spanning in het veld) laten we het hopen vd sport en ons genot.
grtjs mikey
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
12 jun 2007 13:44 |
|
|
Jort
Groningen
|
Die theorie hoor ik wel vaker in de F1. Geloof ik niet in. Je gaat voluit of niet. Dat er verschil in rijstijl is mag duidelijk zijn, maar het verschil voor het materiaal lijkt me hier miniem, zeker aangezien zaken als koppelen en maximum toerental voor opschakelen (en ook mengsel) bepaald werden door respectievelijk de auto en het team.
De Renaults stonden bekend om de snelheid én betrouwbaarheid. Mansell ging in '92 ook als een beest te keer, maar werd daar niet voor afgestraft.
_________________________________________ Tjolk.
|
13 jun 2007 3:24 |
|
|
Lydia
|
Ik denk dat het rijden gewoon een combinatie is tussen materieel, 2 handjes, 2 voetjes en het gebied tussen je oren en de grootte van je hart ...
|
13 jun 2007 6:10 |
|
|
cabrio wim
|
Albers en Sutil kregen er flink van langs na race van teamleiding Spyker.
Ze hebben opdracht gekregen om te stoppen met elkaar te strijden en zorgen dat ze op de baan blijven. Gascoyne schreef dat deze race van beiden een grote teleurstelling was, en ze deze race zelfs enkele punten hadden kunnen halen.
Voor teamchef Colin Kolles is de maat na deze race vol.
Beide coreurs kunnen zich geen fouten meer veroorloven zonder directe gevolgen.
Sta volledig achter dit artikel, er is in de jaren heel wat geschreven over J.V. en niet dat het mijn beste vriend was, maar als ik zo terug kijk op alles wat nu gebeurt
Een ding lijkt mij het beste voor Spijker, laat Albers voor wat hij is en zet Doornbos is in de auto.
Heb Albers altijd al een over het.................ventje gevonden.
Maar tsja, typisch nederlands denk ik, Ik zal wel eens even laten zien wie ik ben.
Hoop maar een ding, dat de teamleiding dan ook werkelijk doorvoert van wat ze eerder dan schreven.
|
13 jun 2007 8:56 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
...tot de GP van Monza waar Renault met de RS03 motor op de proppen kwam die veel meer trilingen gaf...sensoren van actieve ophaning om zeep en Patrese viel zwaar terug, Mansell moest opgeven.
De Wiliams Renault was gewoon steengoed en een klasse boven de rest dat jaar.
Volgens mij is het rijgedrag van de piloot van niet te onderschatten invloed op de mechaniek. 'k Heb zelf jaren geassisteerd bij een raceteam (toerwagens) en er is een groot verschil in rijstijl tussen piloten.
Toen Prost en Mansell samen reden bij Ferrari, was het Prost die zelden uitviel door pech...Piquet was van hetzelfde soort...rustig en berekend...heeft 'm ook de titel van '86 opgeleverd, niet?
Mij overtuig je niet van je stelling. Ik ben er zeker van dat de omgang van de piloot met het materiaal van zeer grote invloed is op de betrouwbaarheid van de auto...en het is pas als je de aankomst bereikt dat er punten te verdienen zijn hé!
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
13 jun 2007 9:23 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
En dat was?
Vergeet niet dat die auto's kwalitatief zwaar onder doen voor de rest van het veld en zowel Sutil en Albers super strevers zijn die maar éém ding willen.
Vreemd hoe het kan gaan, in de media word over Sutil gezegd dat hij zo overal terecht zou kunnen, nu is het een prutser die elke keer schade rijdt.
Albers heb ik hier al vaker (mijns inziens terecht) verdedigd dus dat ga ik niet weer doen.
_________________________________________ Racefun events
|
13 jun 2007 9:26 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Hoe meningen kunnen verschillen.
|
13 jun 2007 10:43 |
|
|
Jort
Groningen
|
Mij niet van het tegendeel, zeker niet als het gaat om de strijd die vooraan het veld wordt uitgevochten.
_________________________________________ Tjolk.
Laatst bijgewerkt door Jort op 13 jun 2007 11:31, in totaal 2 keer bewerkt.
|
13 jun 2007 11:13 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Gelukkig wel, anders hebben we zo weinig te doen hier
_________________________________________ Racefun events
|
13 jun 2007 11:17 |
|
|