Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 11:51

Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
vakantiegeld weg 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Dr. Ir. werktuigbouw
86 944, 83 928S
Bericht Re: vakantiegeld weg
Jan A. (964 C4) schreef:
Gaat het wel goed met je joh? :roll:

Twee bekeuringen in 5 jaar Porsche, dus het valt wel mee.
Gelukkig scoort mijn vrouw er zo nu en dan ook eentje :lol:

Hehe tsja, ik snap het ook niet :D Als student rij je natuurlijk niet dagelijks in de auto (zelfs niet wekelijks), maar ik rij toch consequent te hard. De 2 bekeuringen die ik heb gehad waren van zulke naai-acties (de andere was op de ringweg van zwolle die voor 90% 70kmh is, behalve dat ene hamlappen dus, waar ik erop kwam). Blijkbaar heb ik er gewoon een goeie neus voor, wanneer je te hard kan :D

14 jun 2007 16:20
Profiel Facebook  ICQ  Twitter 
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
'' if you can't do thre crime,.................................de rest weet je wel :!: :wink:
bij mij trouwens rustig qua bekeuringen de laatste tijd, oja de porsche stond een paar maanden bij de garage, dat was het............................ :wink:

14 jun 2007 17:16
Profiel
PorscheForum Rakker
RS4
Gelderland
Bericht 
Gisteren bij van Mossel in Waalwijk naar de Audi R8 presentatie geweest, leuke auto.
Op de terugweg vanuit Waalwijk richting Den Bosch zag ik de flitser te laat.
Snelheid was flink aan de hoge kant (volgas in zijn 4). Weg lekker rustig net een stuk gehad waar je maar 70 mag. staat daar die flitser. Enkele kilometers later zijn er wegwerkzaamheden waar anderen mij dan weer inhalen en zie ik dus geen controle meer.
Nu maar rustig afwachten. Zie de brief wel verschijnen.
Oja, 2e Pinksterdag 28 kilometer te hard A2 ter hoogte van Vught.
Gaat lekker zo.

14 jun 2007 17:27
Profiel
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
Ligt het vakantiegeld in Nederland zo laag (38 euro) :shock: :o :wink:

Sedert de wijziging zijn de snelheidsboetes in België al wat schappelijker. Recent gepakt aan 134 km/u ipv 120 : 70 euro, vorig jaar zou dat nog 175 euro geweest zijn...

14 jun 2007 17:32
Profiel
Bericht 
Mijn grootste snelheidsovertreding was 190 waar 100 mocht, maar daar heb ik me uit kunnen kletsen. In een anonieme politiewagen MOEST ik het filmpje bekijken (want dat wilde ik eigenlijk niet) :D Wel spectaculair, die dikke kont die allesin haalde!

Omdat ik moest remmen voor een auto voor me, reed ik ook een keer 140 km, daar 10% coulance af, was 126 km. Dus 26 km te snel. Ik heb meteen contant afgerekend en ben héél stilletjes weggereden ... :wink:

14 jun 2007 18:53
PorscheForum Rakker
964 C4 Martini 1989
Bericht vakantiegeld weg
Rij ik net naar huis, door een verschrikkelijke regenbui, staat er op de doorgaande weg in het dorp een donkergrijzen Mitsubishi Outlander (die iedereen hier inmiddels wel kent want ze staan elke dag wel ergens zogenaamd verdekt opgesteld) te flitsen !!! Ik ben er express met een noodgang langsgereden en heb m'n hand opgestoken................ alleen jammer dat ik op de fiets was !! :D :D

14 jun 2007 22:07
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex Boxster S 3.2 2004 Audi A4 3.0 V6 TDI
Rotterdam
Bericht 
Mijn eerste bekeuring met de Porsche; gisteren binnengekregen: 60 Euro voor 98 km/u waar je 80 mag op de Zeeweg in Bloemendaal/Overveen. Op weg naar de Porsche Pre-Level training in Zandvoort....

Was wat aan de late kant, niets gezien van een camera, maar had makkelijk een paar tandjes erger kunnen zijn :twisted:

14 jun 2007 23:28
Profiel
PorscheForum Rakker
PF #87
Heesch
Bericht 
horn schreef:
nog niet. vertrek vrijdag naar frankrijk, zal dus wel staan te gebeuren... :wink:

Ben ik nog op tijd met deze link ???

http://www1.securiteroutiere.gouv.fr/da ... index.html

14 jun 2007 23:37
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2