Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 14:40

Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Tellerringen 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Achter de duinen.
Bericht Tellerringen
Wie heeft er ooit van die gekleurde ringen om de tellers en knoppen van mistlampen etc. verwijderd en zo ja hoe ?

Het gaat om de ringen die je bijv. bij FVD kunt kopen om het geheel een wat ander aanzien te geven.

18 jun 2007 12:14
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: Tellerringen
Eric P schreef:
Wie heeft er ooit van die gekleurde ringen om de tellers en knoppen van mistlampen etc. verwijderd en zo ja hoe ?

Ringen om de tellers zitten achter om de teller heen gebogen. Kwestie van heel voorzichtig terugbuigen totdat de ring eraf kan. Nieuwe ring erop en weer ombuigen...

18 jun 2007 12:40
Profiel
PorscheForum Junkie
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
Bericht 
hee eric,

afhalen kan idd op bovenstaande wijze

de nieuwe er op heb ik gewoon met seconde lijm aan de achterzijde gedaan, achter af wel makkelijk, zo heb ik na de waterland rit de km teller gelijk weer los gehaald om hem te repareren

18 jun 2007 13:09
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Achter de duinen.
Bericht 
Ik heb een andere P. op het oog en daar zitten om alle tellers en knoppen van die ringen. Vind ik persoonlijk lelijk vandaar mijn vraag.

Dank voor jullie antwoorden, is toch wel een klusje.

18 jun 2007 13:14
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Eric P schreef:
Dank voor jullie antwoorden, is toch wel een klusje.

ik weet niet hoe het bij de FVD ringen zit - maar er zijn er ook die er 'gewoon' overheen schuiven :idea:

Wat de knoppen betreft - dat zijn IMO geen ringen, maar gewoon andere knoppen :roll:

18 jun 2007 14:08
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Olaf schreef:

Wat de knoppen betreft - dat zijn IMO geen ringen, maar gewoon andere knoppen :roll:

Dat zou heel goed kunnen... Ik zie zelf ook niet zo snel hoe het anders moet. Wel worden ze geregeld op Ebay aangeboden.

Zijn zwarte ringen overigens te koop? Ik heb zelf voor een nieuwe zwarte wijzerplaat een oud instrument moeten gebruiken waarvan de achterplaat wel goed was omdat zwart nu eenmaal niet verkrijgbaar was...

18 jun 2007 14:13
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 6 berichten ]