Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 6:43

Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Roadstone banden? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
964C4
Amsterdam
Bericht 
Voor Renntech...

Zitten de Roadstone's van je collega's onder een 911???

Als je de 911 gebruikt als recreatieve rijder (bij goed weer) en geen rare dingen doet (af en toe ff hard) dan zou het toch moeten kunnen?

19 jun 2007 17:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Het is al heel vaak door anderen gezegd, maar ook ik zou het risico onaanvaardbaar vinden.

19 jun 2007 17:12
Profiel WWW
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
MyFirst964 schreef:

Als je de 911 gebruikt als recreatieve rijder (bij goed weer) en geen rare dingen doet (af en toe ff hard) dan zou het toch moeten kunnen?

Soms doen anderen gekke dingen...

19 jun 2007 17:26
Profiel
PorscheForum Junkie
Diverse Porsche's
Steenwijk
Bericht 
MyFirst964 schreef:
Voor Renntech...

Zitten de Roadstone's van je collega's onder een 911???

Ik denk niet dat de tijd ooit komt dat ik de jongens genoeg kan gaan betalen zodat ze ook een 911 kunnen kopen. :roll: :cry:

Porsche heeft veel geinvesteerd om van de oude 911 de fijn rijdende 964 te maken.
Dat ga je nou toch niet verpesten door een setje roadstone's onder jouw 911 te leggen. :?:
Juist die geweldige wegligging en het remvermogen was toch de reden dat jij een 911 kocht.........of was het alleen om de looks :shock:
Want in dat geval zou ik voor Vredestein Ultrac Sessanta met Guigiaro Design gaan. :mrgreen:

19 jun 2007 19:14
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
964C4
Amsterdam
Bericht 
De look van de 911 is natuurlijk ook super... en dat je idd flink kan rijden met een 964 is een zeer aangename bijzaak...

Maar ik kan me voorstellen dat ik nog lang niet (en zeker op de weg niet) op de grens van de Bridgestones zit... dus misschien is voor het dagelijkse verkeer een Roadstone goed genoeg...

Het is me overigens 1 keer gebeurt dat de achterkant uitbrak maar of dat aan de banden lag... (waarschijnlijk was de oorzaak een te harde ruk aan het stuur bij veeeeeeel regen).

Maare... er komen Bridgestones onder hoor!

20 jun 2007 9:56
Profiel
PorscheForum Junkie
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht 
MyFirst964 schreef:

Maare... Dan snap ik dit draadje niet helemaal als je keuze toch al vast stond (staat). Ik heb nou niet echt een overdaad aan positieve (ervaringen) reacties/adviezen kunnen lezen :roll:

21 jun 2007 0:44
Profiel
911 3.2 Cabrio 1989
Omgeving Haarlem
Bericht 
MyFirst964 schreef:
De look van de 911 is natuurlijk ook super... en dat je idd flink kan rijden met een 964 is een zeer aangename bijzaak...

Maar ik kan me voorstellen dat ik nog lang niet (en zeker op de weg niet) op de grens van de Bridgestones zit... dus misschien is voor het dagelijkse verkeer een Roadstone goed genoeg...

Het is me overigens 1 keer gebeurt dat de achterkant uitbrak maar of dat aan de banden lag... (waarschijnlijk was de oorzaak een te harde ruk aan het stuur bij veeeeeeel regen).

Juist daarom is het wel lekker om op goed rubber te staan, met zowel alle power alsook het zwaartepunt achter de achterstoelen .....

Nog een overweging om mee te nemen:
Kijk niet naar de prijs van die duurdere banden, maar naar het verschil dat je betaalt tussen slechte en goeie. Dat verschil ben je zo vergeten, 3 jaar op een vaatdoek rijden niet.

21 jun 2007 1:32
Profiel
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
yohanv schreef:
MyFirst964 schreef:

Maare... Dan snap ik dit draadje niet helemaal als je keuze toch al vast stond (staat). Ik heb nou niet echt een overdaad aan positieve (ervaringen) reacties/adviezen kunnen lezen :roll:

Volgens mij heeft de TS een goede keus gemaakt: Bridgestone vs Roadstone. Allebei een mineraal, maar subtiel verschillend. :)

21 jun 2007 19:33
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2