Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 0:42

Antwoord op onderwerp  [ 574 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 23  Volgende
Jubileumrit #4 - 5 Augustus 2007 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Negenhonderdvijfenzestig.
Bericht 
Tis ook nog lang niet 5 augustus, wacht maar eens af :wink:

19 jun 2007 22:41
Profiel
PorscheForum Junkie
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
Bericht 
johnr.944 schreef:
ik vindt het hiet de laatste dagen angstvallig stil ??????

Hoe?Zo... ben je bang dat 't niet doorgaat of zo :roll:

Leer paSCal eens kennen....

20 jun 2007 21:55
Profiel Twitter 
‘64 Kever
Bericht 
Ik kan toch niet BLIJVEN roepen dat iemand zich ingeschreven heeft, en dat ik ermee bezig ben, en dat... en dat... en dat.... ;)....

Komt allemaal goed, is nog anderhalve maand verder. *tijd genoeg* ;)

22 jun 2007 9:46
Profiel Facebook 
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
paSCal schreef:
Ik kan toch niet BLIJVEN roepen dat iemand zich ingeschreven heeft, en dat ik ermee bezig ben, en dat... en dat... en dat.... ;)....

Wat veel mensen niet begrijpen is dat als je lekker op de zondagochtend met je gepoetste Porsche naar een evenement komt...je inschrijft en dan lekker verder gaat met babbelen, der een paar mensen zijn die al weken en weken achter de schermen bezig zijn...

geloof me (ik heb een beetje ervaring) het van a naar b regelen van een evenement....toer of sportief is een giga klus.....

22 jun 2007 11:43
Profiel
PorscheForum Junkie
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
Bericht 
John schreef:
paSCal schreef:

Wat veel mensen niet begrijpen is dat als je lekker op de zondagochtend met je gepoetste Porsche naar een evenement komt...je inschrijft en dan lekker verder gaat met babbelen, der een paar mensen zijn die al weken en weken achter de schermen bezig zijn...
geloof me (ik heb een beetje ervaring) het van a naar b regelen van een evenement....toer of sportief is een giga klus.....

Welnee joh John, PSC trekt 3 oude jaargangen routeboek uit de kast, pleurt de nietjes er uit, schudt de bladzijden wat door mekaar, pleegt een belletje naar één of ander rivierenbuurt-gemeente of het goed is dat er op het buurtpleintje een-Porsche-of-wat komt parkeren op die-en-die-datum, en huppakee...... rijen met die hap.

:wink:

22 jun 2007 23:30
Profiel Twitter 
‘64 Kever
Bericht 
ErikE schreef:
Welnee joh John, PSC trekt 3 oude jaargangen routeboek uit de kast, pleurt de nietjes er uit, schudt de bladzijden wat door mekaar, pleegt een belletje naar één of ander rivierenbuurt-gemeente of het goed is dat er op het buurtpleintje een-Porsche-of-wat komt parkeren op die-en-die-datum, en huppakee...... rijen met die hap.

:wink:
:thumleft: Werkt tot nu toe elke keer prima ;)....

Overigen vorige keer voor het eerst met een officiele vergunning gewerkt (eindlokatie), voor de rest is het vooral: "Ach, als u het overige verkeer niet hindert, hoeft u geen vergunning aan te vragen hoor meneer" :cheesy:

23 jun 2007 9:27
Profiel Facebook 
Westervoort
Bericht 
D'r werden zelf wegen geopend voor ons om die eindlocatie te bereiken :wink:

Had je/jullie weer mooi geregeld :thumright:

23 jun 2007 9:33
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Dat was allemaal het werk van stichting Harleydag Breda hoor... Ik heb alleen even meegekeken ivm. parkeren enzo ;)

23 jun 2007 9:34
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
........begin nieuwsgierig te worden naar de locatie, wanneer laat je dat ons weten :?:

23 jun 2007 10:52
Profiel
PorscheForum Rakker
356 BT5 1960
Bericht 
5 augustus 2007 7.30 uur :D

23 jun 2007 21:03
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Dan pas :lol: :lol: :lol:

Laatste update 22/10/2013

24 jun 2007 13:39
Profiel WWW Facebook 
‘64 Kever
Bericht 
De vorderingen zijn wel degelijk aanwezig...

Het startpunt zijn we nog over aan het onderhandelen (2 potentiele punten), het lunchpunt is al wel bekend, net als het eindpunt!

Het inschrijfgeld is ook bekend, deelname is 25 Euro per persoon, 15 Euro voor kinderen. Overmaken kan op het rekeningnummer wat jullie binnenkort allemaal via e-mail ontvangen.

Ik zal vanaf nu met regelmaat de vorderingen niet alleen in dit topic bijhouden, maar ook via e-mail naar de deelnemers sturen, dit omdat veel mensen niet continu het forum lezen!

Daarbij nog een extra vraag (ook deze zal in de mails naar voor komen), of er (genoeg) mensen zijn met interesse voor een buffet aan het einde. Dit zal ongeveer 20 Euro per persoon kosten. (inclusief de eerste 2 consumpties)

27 jun 2007 21:49
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
911 3.2 CC "87
Bericht 
Aangezien ik zojuist ben gepromoveerd tot forumRakker doe ik ook mee :)
Nee hoor, geintje, het lijkt mij geweldig om dit event mee te mogen maken :!:

60+ Porsches 8) 8) 8)

Zal mij a.s.a.p. inschrijven, is nog even onduidelijk of mijn ega ook mee kan. :?:

To Defend, Conserve and Protect.

27 jun 2007 22:52
Profiel
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
paSCal schreef:
Daarbij nog een extra vraag (ook deze zal in de mails naar voor komen), of er (genoeg) mensen zijn met interesse voor een buffet aan het einde.

Tschja......... bedoel je un buffetje Pascal.....

Afbeelding

of een buffet......

Afbeelding

:lol:

28 jun 2007 0:11
Profiel
PorscheForum Rakker
P O R S C H E
NUTH
Bericht 
tjah BELANGRIJKE MEDEDELING ik ben er niet bij dus schrap mij van het lijstje af ik kan niet komen ik heb mijn porsche verkocht..

:cry: :cry: :cry:

het is echt waar hij is verkocht maar er is iemand anders heel blij mee. dat dan weer wel..

kan slecht met de 928 opkomen dagen.. :shock: :shock:

dus ja ben ik nog wel welkom hier :( :(

gr ja don carrera is het ook niet meer :( :(

vaarwel porschisten

NIEMAND IS SLIM GENOEG OM ZIJN EIGEN DOMHEID TE BEVATTEN.

28 jun 2007 0:23
Profiel Facebook 
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
En waaromzou die 928 geen Porsche zijn.
En zijn er hier niet genoeg welkom die geen P hebben (en enkelen zelfs nooit gehad hebben) :?:

28 jun 2007 0:50
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht 
don_carrera schreef:
kan slecht met de 928 opkomen dagen.. :shock: :shock:

dus ja ben ik nog wel welkom hier :( :(

gr ja don carrera is het ook niet meer :( :(

vaarwel porschisten

Als je pilletjes nodig hebt moet je kijken op zo'n online apotheek, kun je echt alles krijgen... kans bestaat ook dat je nog meer rare taal gaat uitslaan :shaking2:

28 jun 2007 1:00
Profiel
PorscheForum Rakker
P O R S C H E
NUTH
Bericht 
ik weet het koen maar mijn voorliefde bestaat meer voor de 964 993 en 997 dus mijn volgende porsche wordt?????

28 jun 2007 1:01
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
P O R S C H E
NUTH
Bericht 
hey shark

ik heb mijn tekst ook verkeerd geschreven ik bedoelde in plaats van de 928
mijn 928 strosek dat is dat ding wat jullie allemaal lelijk vinden haha vandaar maar goed.. is mijn fout

gr marco

28 jun 2007 1:04
Profiel Facebook 
Hasselt/België
Bericht 
Het maakt niet uit wat anderen lelijk of mooi vinden , maar wat jezelf wilt.
Als ik naar anderen moest luisteren hier was de CS ook allang verkocht en had ik er een 911 voor in de plaats gehaald :roll: :wink:

28 jun 2007 1:07
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht 
Don,

Dat zou betekenen dat iemand met een slantnose ook niet welkom zou zijn. Ik neem aan dat jij die Strosek hebt gekocht omdat je 'm wat vindt hebben.
Boxster is een kappersauto, luchtgekoeld is een platgeslagen kever, vloeistofgekoeld is een waterkoker met veel problemen, Strosek is wansmaak en over de top...
Ik weet zeker dat je veel bekijks zult hebben en dat het uiteindelijk voornamelijk gaat over het bij elkaar zijn en het hebben van een gezellig en plezierig uitje :!:

Misschien kom ik nog wel een filmpje schieten met mijn sjonnie e36 328i touring :wink:

28 jun 2007 1:33
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
en als ik met het bussie (KJN) kom..................praat men dan nog wel met mij :lol: :lol: :lol: :lol:

Don..........wat staat er op het kenteken ?????.........nou dan.......komme joh of ik doe je wat..

28 jun 2007 8:18
Profiel
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Nee John.

Da's nou eenmaal de afspraak; we praten NIET met eigenaars van waterkokende busjes. :wink:

28 jun 2007 9:34
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
ER schreef:
Nee John.

Da's nou eenmaal de afspraak; we praten NIET met eigenaars van waterkokende busjes. :wink:

:lol: :lol:

28 jun 2007 9:56
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Buffet zal tussen de eerste en de tweede inzitten ERwin... Gezelligheid lijkt me belangrijker dan kwaliteit van het buffet (uiteraard moet het wel een BEETJE kwaliteit hebben ;) )...

Enne, willen de mensen die zich AAN- of AF-melden dit aub doen via e-mail? Een mailtje naar jubirit4@porscheforum.org en dan weet ik het ook weer!!!!

28 jun 2007 10:17
Profiel Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 574 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 23  Volgende