Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 11:41

Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ] 
Verzekeren & rijvaardigheidstraining op circuit 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Carrera 2 Cabrio
Bericht Verzekeren & rijvaardigheidstraining op circuit
Is er een verzekering die een rijvaardigheidstraining zoals de circuitavond van de NPC op Zandvoort verzekerd :?:

1][ Heb je de zoekfunctie al gebruikt? ............> JA, maar niks gevonden waar ik wat mee kan.

Mijn Porsche is nu verzekerd bij Multisafe en inmiddels ouder dan 15 jaar.
Multisafe (Turien) geeft geen dekking voor circuit. Premie bij Multisafe is interessant, mits je er mee kan leven dat ze geen dekking geven voor circuit of ring en je tot 10000 km per jaar rijdt met een Porsche ouder dan 15 jaar.

20 jun 2007 21:58
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Hmmm .... circuit en ring zijn vaker niet verzekerd ... maar rijvaardigheidstrainingen over het algemeen toch wel - en dat die dan toevalligerwijs weleens op 'n circuit plaats vinden :roll:

NPC heeft MI niet voor niets hun circuitavond omgedoopt tot rijvaardigheidstraining :idea:

20 jun 2007 22:03
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
De rijvaardigheidstraining op circuit Zandvoort, onlangs georganiseerd door Harley, daar kon je je auto voor die avond voor € 25,00 je auto verzekeren. Er zijn dus wel mogelijkheden...

20 jun 2007 22:06
PorscheForum Rakker
Carrera 2 Cabrio
Bericht 
Lydia schreef:
De rijvaardigheidstraining op circuit Zandvoort, onlangs georganiseerd door Harley, daar kon je je auto voor die avond voor € 25,00 je auto verzekeren. Er zijn dus wel mogelijkheden...

Ja precies, die mogelijkheid zoek ik ook.
PON doet ook zoiets maar dan in combinatie met de rensportschool Zandvoort.

Zou graag willen dat dit bij de NPC ook mogelijk is.
Even aan Harley vragen hoe die dat gedaan heeft...

20 jun 2007 22:09
Profiel
Bericht 
Effe checken via PB bij Harley hoe hij dat geregeld heeft. Tippie voor de NPC wellicht ... :wink:

20 jun 2007 22:11
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
... was volgens mij 'n deal via Dillon Koster :idea: :wink:

20 jun 2007 22:12
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Daar heb ik het mobiele telefoonnummer van. Als je interesse hebt, mag je ook mij Peebeeën :D

20 jun 2007 22:14
PorscheForum Super Junkie
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
En is er eventueel een verzekering, net zoals in Engeland met trackdays enzo, en net zoals we met de Harley-zandvoort-dag hebben gedaan, die voor één speciaal event verzekeren? En dan bedoel ik los van een deal met een organisator zoals Dillon. :?:

Wat ben je van plan Marcel?

20 jun 2007 23:53
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Misschien om mee te doen met de Porsche Days te Zandvoort :?:

Laatste update 22/10/2013

21 jun 2007 0:29
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
964 C4 Martini 1989
Bericht verzekeren & rijvaardigheidstraining op Zandvoort
Volgens mijn info kun je op zandvoort bij Mickey's Bar een verzekering afsluiten voor ca. euro 25,00 - dit geldt dan voor vrij rijden en is geldig voor 1 dag. Zodra er sprake is van een rijvaardigheidstraining onder leiding van een instructeur wordt dit door de meeste polissen gedekt.

22 jun 2007 13:41
Profiel
3.2 Carrera '87er J-serie
Bericht Re: verzekeren & rijvaardigheidstraining op Zandvoort
P-Driver schreef:
Zodra er sprake is van een rijvaardigheidstraining onder leiding van een instructeur wordt dit door de meeste polissen gedekt.

Schrijf dat maar op je buik als het over rijden op een circuit gaat. Want dan gaan bij de (alle!?) verzekeraars de lichten (terecht) op rood.

22 jun 2007 19:46
Profiel
Bericht 
Klopt. De verzekering dekt dit niet. De verzekering die je af kunt sluiten, is niet zo zeer bij Mickey's. Ik heb Dillon Koster gevraagd, hij verzekert de auto's ad € 25,00 indien hij de cursus verzorgt. Lijkt me ook logisch! Slimme jongen, dus!

22 jun 2007 20:22
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
Avondje Z'voort: je verzekert 40 auto's a 25€, geheid rijdt er een schade, dat kan toch nooit uit :?

22 jun 2007 20:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Een keer een 986, 997, 993, 964, 911E en een 944.
Utrechtse Heuvelrug
Bericht 
wolf schreef:
Avondje Z'voort: je verzekert 40 auto's a 25€, geheid rijdt er een schade, dat kan toch nooit uit :?

Dat is nu juist het aardige. Dat "geheid" valt in de praktijk reuze mee :)

22 jun 2007 20:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Carrera 2 Cabrio
Bericht 
Nou ik ben er uit, het is Henk Hertog geworden. Betaal wel iets meer premie dan bij Multisafe (die hebben hele scherpe premie) maar ben dan wel verzekerd tijdens rijvaardigheidsavonden van de NPC en voor uitstapjes op de Nurburgring. (die ik overigens nog nooit heb gedaan)

Zowel Dillon Koster als de Rensportschool Zandvoort kunnen alleen verzekeren als je via hun instructeurs een rijvaardigheidscursus doet op het circuit.
En los bijverzekeren voor vrij rijden bestaat niet.

22 jun 2007 22:28
Profiel
PorscheForum Rakker
991 GT3
Rotterdam
Bericht Re: verzekeren & rijvaardigheidstraining op Zandvoort
Nicolò schreef:
P-Driver schreef:
Zodra er sprake is van een rijvaardigheidstraining onder leiding van een instructeur wordt dit door de meeste polissen gedekt.

Schrijf dat maar op je buik als het over rijden op een circuit gaat. Want dan gaan bij de (alle!?) verzekeraars de lichten (terecht) op rood.

Niet bij alle verzekeraars! Bij het afsluiten van de verzekering voor mijn 997 S heeft mijn verzekaar, op mijn uitdrukkleijke vraag, aangegeven dat rijvaardigheidstrainingen, ook op een circuit, door de verzekering gedekt is. Over een instructeur is niet gesproken... :D

23 jun 2007 14:29
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 16 berichten ]