Auteur |
Bericht |
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Mooie auto A6 Avant, goeie motorisering 3.0 TDI. Quattro lekker voor de wintersport en slecht weer ritjes. Well done!
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
21 jun 2007 23:47 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
1, Met de juiste aanpassing kan je de M5 voorbij gaan op de snelweg
2. Andere bankmanager
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
22 jun 2007 5:45 |
|
|
don_carrera
P O R S C H ENUTH
|
_________________________________________ HAPPINESS IS DRIVING A P O R S C H E
NIEMAND IS SLIM GENOEG OM ZIJN EIGEN DOMHEID TE BEVATTEN.
|
22 jun 2007 6:40 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
Denk dat de M5 erbij houden dan en goedkopere oplossing is.....
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
22 jun 2007 6:50 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
En dan hebben we het zelfs over het huidige type
Mooie keuze verder Marcel, die A6...
|
22 jun 2007 10:01 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
En de leukste
|
22 jun 2007 10:07 |
|
|
John
Cayenne
|
we gaan zwaar off topic....
maar wij hebben wel is wat van de kookkunsten van de bankmanager van Marcel mogen meemaken.............
Kan zelfs een Bugatti het niet van winnen (logisch)
|
22 jun 2007 11:54 |
|
|
Jort
Groningen
|
Aan wat voor aanpassingen en vermogenswaarden moet ik dan denken?
_________________________________________ Tjolk.
|
22 jun 2007 12:28 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Offtopic, maar vooruit: Buiten je "boxje" denken Jort... Wat doet BMW met alle topmodellen? En Audi ook? En als je dus een A6 "aanpast", dat heb je dan?
|
22 jun 2007 12:29 |
|
|
Jort
Groningen
|
Eh, ja, de hele auto uit koolstofvezel optrekken, turbodruk omhoog etc. Moet toch vaker buiten mijn boxje koekeloeren.
Doelde PPP daar ook op?
Was gewoon benieuwd naar een voorbeeld.
_________________________________________ Tjolk.
|
22 jun 2007 12:31 |
|
|
Gerhard
991.2 Carrera 4 GTS
Hendrik-ido-Ambacht
|
Klein gokje
De duiste autos' behalve Porsches hebben een begrenzing op 250KM en dit is makkelijk ongedaan te maken
Mooie auto die je hebt gekocht Marcel
Veel succes met de verkoop van de M5
|
22 jun 2007 13:15 |
|
|
Jort
Groningen
|
Klopt, maar de A6 3.0 TDI wordt begrensd door de natuur (onder de 250 km/u).
Nog los van het feit dat de huidige M5 (misschien vorige ook wel) stiekum ver voobij de 250 gaat voordat de begrenzer er een einde aan maakt.
_________________________________________ Tjolk.
|
22 jun 2007 13:17 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Jeps, kleine sjiptuning maakt echter aan die begrenzing door de natuur een einde... Dan ga je over de 250... En geloof me nou maar, dat je dan inloopt op het huidige type M5 (die WEL bij ongeveer 250 stopt!)
|
22 jun 2007 13:42 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
...tja en al die huidige ///M5-rijders houden hun wagen vast wel begrenst
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
22 jun 2007 14:15 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Die dat wij tegenkwamen in elk geval wel, ik kan je verzekeren dat de heren M5 rijders toen redelijk gefrusteerd in hun wagen zaten.
Heb toen nog tegen Pascal gezegd, maandag staan die in de garage om de begrenzer eraf te halen.
Was trouwens als grapje bedoeld, weet heus wel dat zonder de begrenzer de A6 3.0Tdi geen partij is voor de M5.
Maar het blijft een feit ik haalde de M5 met de Audi mazoutstoof in
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
22 jun 2007 14:38 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
Zeker wel
Heb de M5 E39 altijd een fantastische wagen gevonden, de nieuwe heeft iets te veel elektronica naar mijn goesting. Tevens klinkt de nieuwe bij koudstart ook als een diesel
http://www.youtube.com/watch?v=Mdx8UorWB7Y
Alvast succes met de verkoop!
|
22 jun 2007 14:38 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
Allemaal theoretisch gekoekwaus, ik heb de M5 2.1/2 jar gehad, het was mijn (prettige) werkezel waarmee ik 95% van de tijd die ik er in doorbracht onderweg was tussen Den Haag en Uden. Het hardste wat ik er ooit mee gereden heb is 230 km/hr op de A2, en dat voor wel 10 sec of zo. Dat zal met de A6 niet anders worden, dus ik denk aan chiptuning (voorlopig) echt geen behoefte...EN inlopen of uitlopen of welke auto dan ook is allemaal theoretisch, waar kan je nu in NL in of uitlopen op een auto bij een snelheid van 250 km/uur.....Ik geloof dat een A6 3.0 tdi volgens de boekjes 243 km/uur loopt. Leuk om te weten. IK denk dat de meeste dagen voorbij gaan dat we dit niet zullen proberen...daar heb ik hem ook niet voor gekocht, wel voor een prettige reiswagen, die geen pijn doet aan het oog en waar ik redelijk in kan meekomen.. Denk dat dat gelukt is....
.....Misschien begin ik wel echt een ouwe l.l te worden????
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
22 jun 2007 14:41 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
ach zo...ja moet wel een zicht geweest zijn voor die heren in de ///M5 ...
...ik dacht dat Pascel doelde op die Nordschleife ///M training (2dagen) cursus die je bij je ///M5 bestelling kan bijnemen waarna BMW de begrenzing eraf neemt.
...natuurlijk kan elke tuner om de hoek die er ook afhalen...voor een pak minder geld...beetje dom van BMW
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
22 jun 2007 14:43 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
Marcel...dat is leuk al dat gehannes over..."ik heb die toen te kijken gezet"...of..."weet je nog toen we..."...dat houdt ons allemaal een beetje jong...en zolang we er niet in gaan overdrijven is het leuke café praat
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
22 jun 2007 14:47 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Mischien
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
22 jun 2007 14:52 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Meng me raar of zelden in deze discussies, en ben zeker geen visser
Sorry voor de BMW rijders
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
22 jun 2007 15:03 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
22 jun 2007 15:27 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
.... Nee dus.... ....
(meng me ook nagenoeg nooit in de "ik ging sneller dan..." discussies)
|
22 jun 2007 15:27 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
22 jun 2007 19:21 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
visserslatijn, er zijn er hier op het forum die zich daar behoorlijk aan kunnen overgeven......zo erg zelfs dat sommigen er van kunnen overgeven...
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
22 jun 2007 19:24 |
|
|