Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 16:26

Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ] 
Happy Kids Smile 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs, bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart, EX Boxster 1999 zwart
Wachtebeke
Bericht Happy Kids Smile
Allen,

Heb onderstaand mailtje gekregen met het verzoek dit even hier neer te poten.

Kunnen de NL-boys bewijzen dat ze een groter hart hebben dan de Belgische :!:

[color=orange]Hallo Lou,

Zou het mogelijk zijn deze uitnodiging over te maken aan alle Porsche collega’s die U kent?(forum?????)

Want we hebben momenteel nog 50 Porsches tekort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Misschien heb jij ook eventueel interesse ofâ€

18 sep 2004 19:27
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
sorry ben dan net een weekje op vakantie in belgique, maar met de familie hurse. succes met het zoeken.

18 sep 2004 19:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Helaas, idem.
Maarre , betalen?
Voor zo'n rit,
zou maar eens bij de Nederlandse collegae informeren hoe het wel moet. :wink:

19 sep 2004 1:27
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Ik durfde er al niks van te zeggen.... :roll:

mhaschreurs.hyves.nl

19 sep 2004 3:10
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
RS-R schreef:
Helaas, idem.
Maarre , betalen?
Voor zo'n rit,
zou maar eens bij de Nederlandse collegae informeren hoe het wel moet. :wink:

Moet toch beter leren lezen, kats overheen gelezen... Vind het ineens niet gek dat je nog 50 Porsches (of 1250 euro) mist. Hedde in Belgique ginne sponsors? :?

19 sep 2004 6:08
Profiel
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Bericht 
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=830&i=36332&t=36332

Dat wisten ze al, maar ik denk dat het te kort dag was om de zaak nog om te gooien. Lieven zou voor volgend jaar contact moeten zoeken met de organisatie van VET COOL MAN. Was daar perfect geregeld met eten en zo, T-shirt, zelfs voor de P-rijders nog een attentie bij vertrek.

Ook zonder die indewattenleggerij (ik neem met liefde m'n eigen broodtrommeltje mee) rij ik natuurlijk graag zo'n rit mee, maar om naast de kmkosten ook nog een bedrag te betalen, dat gaat mij te ver, zelfs al was het minder dan 370 km bij huis vandaan.

Evenwel hoop ik dat ze de zaak rond krijgen en dat de kinderkes een fijne dag hebben.

Anne 2.7

19 sep 2004 8:51
Profiel
PorscheForum Rakker
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs, bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart, EX Boxster 1999 zwart
Wachtebeke
Bericht 
Heeeeeeeeey wag effe..........

25 € voor :

roadbook

aperitief

hapjes

hoofdschotel

koffie

versnaperingen

wijnen

drank

vind ik persoonlijk niet te veel voor een georganiseerde rit + bijbehoren.

Dat je hier tegelijkertijd een hoop kinderen een plezier mee doet is toch mooi meegenomen, toch?

Het idee van de sponsoring is niet verkeerd, moet je wel kunnen rekenen op een zeker aantal wagens, wat niet bij elke rit zomaar een vast gegeven is. Je start soms met een hele bende en op het uur der waarheid heb je net genoeg auto's om een kleine oprit te vullen.

Misschien een ideetje voor de volgende benefietrit:

Porsches worden thuis afgehaald

Rijders worden met limo's vervoerd

Ontbijt wordt geregeld door het ziekenhuis

Lunchen in de "Comme chez soi" met valet-parking

Gratis rij-initiatie bij de VAB in Brugge, met begeleiding

Gratis gps voor de duur van de rit (wel inleveren nadien)

Porschisten worden terug thuis gebracht door voornoemde limoservice (kan je best wat drinken, ook op kosten van het ziekenhuis)

De kinderen wassen de auto's met de hand (binnen en buiten) als bezigheidstherapie

De Porsches worden nadien thuisbezorgd, vergezeld van een nieuw keuringsattest

Voilà:

Inschrijvingen vanaf nu

Loudiedezeritnietzelforganiseertmaarhetweleenleukinitiatiefvindenhetjammervinddatnietiedereenbegrijptwaarhetomgaat

19 sep 2004 9:08
Profiel
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Bericht 
Lou, je hebt gelijk, t'is maar net hoe je het bekijkt. Blijkbaar zijn er niet veel Porschisten die begrijpen waar het om gaat, gezien het aantal Porsche dat een week voor de rit nog tekort is. Dat is wat ik bedoel te zeggen.

Citaat:
Het idee van de sponsoring is niet verkeerd, moet je wel kunnen rekenen op een zeker aantal wagens, wat niet bij elke rit zomaar een vast gegeven is. Je start soms met een hele bende en op het uur der waarheid heb je net genoeg auto's om een kleine oprit te vullen.

Kijk, en daarom zou Lieven eens contact op moeten nemen met de lieden van VET COOL MAN. Die hebben hier ervaring mee.
Naar mijn idee is de kans op voldoende auto's groter als je van de P-eigenaren ook niet nog eens een andere bijdrage vraagt dan het ter beschikking stellen van hun bijrijdersplaats. En zoals ik al zei, persoonlijk neem ik met plezier mijn eigen broodtrommeltje mee.

Natuurlijk hoop ik van harte dat het een mooie dag wordt.

19 sep 2004 9:47
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Lou, niet zo sarcastisch!

Het is óf een georganiseerde rit en dan is 25 euro niks. Óf het is een dag voor de kinderen en dan is het belachelijk als je moet betalen. Op deze manier heb ik niet de keuze... IMHO! Ik wil best wat voor de kids doen en dan betaal ik, zoals Anne zegt, de benzine etc.
Voor een rit zou ik niet snel naar Gent gaan rijden (tenzij met veel bekenden), voor een kinderdag wel. Daar zit voor mij het verschil. Maar ik hoop dat het een succes wordt. Ben er helaas niet voor een rit en niet voor de kinderen. :cry:

19 sep 2004 9:49
Profiel
PorscheForum Rakker
porsche 930 '89+speedster wtl'89+911 SC '80
belgie
Bericht 
hallo,

Wij organiseren deze rit al enkele jaren. Het spijtige van de zaak is dat
we ieder jaar meer wagens nodig hebben!!!!!!!!!
Maar ik begrijp jullie standpunt ivm. sponsoring.Maar bij jullie zuiderburen begrijpen de grote multinationals of banken dit gewoon niet.
Zelfs de bevolking niet. (voorbeeld; grote gasramp enkele maanden terug
in ons Belgenland. Geen grootschalige tv.-inzamelacties . Bij jullie was dit zeker gebeurd. Spijtig......maar een Belg zit daarvoor slechter in elkaar.)
Maar toch niet allemaal!!!!(We hebben al 47 goedwillige Belgen en 3 Luxemburgers.)
Dus als ik het goed begrijp komen jullie allen af met de pic-nic ? Zo valt de 25 euro/pers weg (jullie krijgen het road-book wel zo vd. club) of zuinig rijden aan 3000 toeren (zo win je ook al vlug uw 50 pleuro's uit)
Neem dit niet verkeerd op,maar ik dacht meer begrip te krijgen van m'n
noorderburen.(Want de meeste Belgen rijden liever circuit.....geloof ik?)
Graag reacties van deelnemers en NIET over sponsering.......want dat is er niet. Het enige is uw hart en uw maaltijd dat U moet betalen.

Thanks,
Lieven 930

19 sep 2004 11:35
Profiel WWW
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Lieven,

Het principe zit gewoon niet solide in elkaar, je verwacht van mensen dat ze een paar 100 km komen rijden, de benzine verstoken, tijd er in stoppen om de kinderen te plezieren, allemaal geen probleem , maar als er dan nog 25 euro meegebracht moet worden hebben vele snel iets anders te doen op zondag. Inderdaad bij Vet Cool, uitstekend georganiseerd, 150 deelnemers en geen additionale kosten voor deelnemers.

Er is een wezenlijk verschil tussen leifdadigheid en belangenloos optreden (zelfs met indirecte kosten als benzine) en sponsoring (ongeacht de hap en de snap).

Vergeet niet wat je van de meeste vraagt:

150km heen, 150 km terug, 100 km ritje = 400 km = 50 liter benzine = 60 euro in NL + 25 euro = 85 euro, geen wonder....

19 sep 2004 13:08
Profiel
> Groningen PF #4 <
Bericht 
We moeten dit anders zien.

Porscheclub Tielt organiseert een tourtocht/benefietrit. Voorafgaand aan de tourtocht rij je kinderen van het UZ Gent naar een pretpark. Terwijl de kinderen zich in het pretpark vermaken rijden de Porsches de tourtocht. Na afloop van de tourtocht breng je de kinderen weer naar het ziekenhuis.

Kosten van de tourtocht bedragen 25 euro per volwassene (eventuele partners worden vanaf het ziekenhuis met een bus naar het pretpark vervoerd, en viceversa), en dat is inclusief maaltijd en drankjes.

Priktochten 2004 INFO

19 sep 2004 13:58
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster / 986 oceanblue.
Eeklo - Oostvlaanderen
Bericht 
Wel Lou,

Ik zelf vind dat ook :D ,dat het meevalt die prijs !!!voor een leuke namiddag! normaal reden we ook mee met nog twee andere porsche's erbij ,maar wij zijn spijtig genoeg bezet :cry: Wel rijden we op 17 Oktober de herfstrit mee met porscheclub Tielt,mochten er nog zin hebben zie naar www.porscheclubtielt.be,de rit word verreden in een zeer mooie landelijke omgeving dus :roll: Lou en dirkie enz enz

Groeten nog Boxster :drive:

19 sep 2004 14:27
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
horn schreef:
Het is óf een georganiseerde rit en dan is 25 euro niks. Óf het is een dag voor de kinderen en dan is het belachelijk als je moet betalen.

Nogmaals... En het gaat me echt niet om die 25 euro. Maar als je me zo kort van te voren uitnodigt voor een Porsche rit van Porscheclub Tielt in Gent ( :? ) kom ik niet (te ver, ken er niemand, heb al iets). Kinderen raken me en die wil ik niet graag teleurstellen. Zou een reden zijn om het alsnog wél te doen.

Begrijp je nou wat ik bedoel? Lieven? Lou? Heeft niks te maken met hollandse krenterigheid! :wink:

19 sep 2004 15:08
Profiel
Bericht 
lieven 930 schreef:
hallo,

Wij organiseren deze rit al enkele jaren. Het spijtige van de zaak is dat
we ieder jaar meer wagens nodig hebben!!!!!!!!!
Maar ik begrijp jullie standpunt ivm. sponsoring.Maar bij jullie zuiderburen begrijpen de grote multinationals of banken dit gewoon niet.
Zelfs de bevolking niet. (voorbeeld; grote gasramp enkele maanden terug
in ons Belgenland. Geen grootschalige tv.-inzamelacties . Bij jullie was dit zeker gebeurd. Spijtig......maar een Belg zit daarvoor slechter in elkaar.)
Maar toch niet allemaal!!!!(We hebben al 47 goedwillige Belgen en 3 Luxemburgers.)
Dus als ik het goed begrijp komen jullie allen af met de pic-nic ? Zo valt de 25 euro/pers weg (jullie krijgen het road-book wel zo vd. club) of zuinig rijden aan 3000 toeren (zo win je ook al vlug uw 50 pleuro's uit)
Neem dit niet verkeerd op,maar ik dacht meer begrip te krijgen van m'n
noorderburen.(Want de meeste Belgen rijden liever circuit.....geloof ik?)
Graag reacties van deelnemers en NIET over sponsering.......want dat is er niet. Het enige is uw hart en uw maaltijd dat U moet betalen.

Thanks,
Lieven 930

Met alle respect Lieven, maar ook in België wordt gesponsord.
En zeer zeker voor zo'n goed doel.

19 sep 2004 22:08
Profiel
PorscheForum Rakker
Wachtebeke
Bericht 
@ Horn: Hey het was helemaal niet sarcastisch bedoeld maar het schudde toch wel één en ander los, no offence (vond het zelfs een beetje grappig).

@Anne 2.7: Je hebt inderdaad gelijk dat je dit moet zien als 2 verschillende activiteiten.

@Lieven: Ik moet je eerlijk zeggen dat toen ik een tijdje geleden de uitnodiging voor het eerst las, ik ook wel een beetje confuus was. Het komt inderdaad verwarrend over.

@Marcel:
Marcel schreef:
Vergeet niet wat je van de meeste vraagt:

150km heen, 150 km terug, 100 km ritje = 400 km = 50 liter benzine = 60 euro in NL + 25 euro = 85 euro, geen wonder....

Zo dacht ik nou dat het wel bij elk ritje in mekaar zat. De meeste toerritten beginnen niet vlak bij mijn deur, dus heb ik er voor het begin meestal al 100 km opzitten, net zoals de meesten trouwens. De rit zelf zal idd ook wel zijn 100 km hebben of meer.

Dus deze 60 euro vind ik niet iets wat ze me vragen als ik wil meedoen, ik vind het eerder een gelegenheid waar ik maar al te blij om ben dat er iemand iets organiseert dat ik met de P kan rondkarren en zo ook andere Porschisten kan ontmoeten. Deze 60 ben je dus gewoon kwijt als je wil rijen, of niet?

Als je dan als organisator je deelnemers een stukje comfort wil bieden en ze dan 's middags de gelegenheid wil geven om een hapje te eten en aan tafel te zitten met andere Porschisten, dan is 25 € ook niet te veel om uit te geven. Toegegeven je kan voor minder aan de lunch, maar hier in den Belgique hebben we zo die nare gewoonte om ook 's middags van het leven te genieten.

@Iedereen: Probeer het idd zo te zien zoals Anne het voorstelt (heb het in begin ook 2 keer moeten lezen).

Je hebt:

a: een georganiseerde toerrit, die je (zoals altijd) geld kost, maar je tijdens en achteraf een hoop plezier bezorgt.

b: een benefiet voor kids die het allemaal best leuk vinden en waarvoor je idd een aantal extra km's moet bollen.

Als je in staat bent om deze 2 te combineren (wat in het verleden al bewezen werd) dan zie ik persoonlijk niets in de weg staan om het te doen.

Wat idd wel een moeilijke is, is het late tijdsstip waarop dit op het forum gegooid werd. Ik zal me zelf ook in allerlei mogelijke bochten moeten wringen om derbij te zijn.

Nogmaals @Lieven: Wil samen met jou wel eens de mogelijk bekijken om voor een volgende editie wat sponsoring bij mekaar te sprokkelen. Eén en ander moet dan wel lukken.

Laatst bijgewerkt door Lou op 19 sep 2004 23:23, in totaal 1 keer bewerkt.

19 sep 2004 22:33
Profiel
Bericht 
:res:
Helemaal gelijk.
En die sponsoring zal ook wel lukken.
Gewoon de publiciteit zoeken.

19 sep 2004 22:36
Profiel
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Bericht 
Tja, die 25 euro zal het allergrootste probleem wel niet zijn denk ik.
Rij tenslotte ook ff heen en weer naar Steenwijk of zo. Vind wel dat het
aantal liefdadigsheidstochten dermate groot is dat je ze echt niet allemaal kunt meerijden. Hopelijk krijgen ze toch nog genoeg P's bij elkaar.
Misschien Ferrari forum eens bellen??

19 sep 2004 22:39
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
@Lieven930 & @Lou :arrow: gaat mij JAMMER genoeg nie lukken :( :( :( (winkel,zondag gewone werkdag voor ons ; Porsche, heb nog niet de tijd gevonden om hem weer rijdende te maken :( )
Had er maar al te graag 25€ voorover om weer es te tuffe en vooral die kindersmoelekes te laten lachen :!: :!:

@Noorderburen(niet allemaal gelukkig) :arrow: nie te doen :!: :!: :!: surf hier eens naartoe
http://www.vanmeenen.com :mrgreen:

20 sep 2004 14:40
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
dirkie houdt gelukkig wel zijn humor :D

20 sep 2004 15:07
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Maar Dirkie zegt toch (bijna) ALTIJD af.
:wink:
Alhoewel dit 9Weer)een geldige reden heeft.

20 sep 2004 17:49
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Tja ... een beginnende onderneming ... en dan al de zondag personeel gaan oproepen terwijl het ook anders kan ... nou nee ... net niet dus ... :wink:

21 sep 2004 6:08
Profiel
Bericht 
Begrijpelijk,
maar geef je dan in al je enthousiasme niet te snel op. :idea:

21 sep 2004 13:43
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
RS-R schreef:
Begrijpelijk,
maar geef je dan in al je enthousiasme niet te snel op. :idea:

Nee hoor ... absoluut NIET ... ik zeg ook niet alles af. Er moet plaats blijven voor wat Porsche-ontspanning ... uiteraard ... maar nu even op een lager pitje ... :wink: Ik zou maar wat al te graag overal bij zijn ...

21 sep 2004 16:30
Profiel
Bericht 
Ontspanning moet,
Mark these words.

21 sep 2004 16:35
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 25 berichten ]