Auteur |
Bericht |
RicardoP
ex '87 3.2 Carrera Targa, wit , ex rijkspolitieSint Anthonis
|
|
17 jun 2007 22:38 |
|
|
dynamic
993tt, 993 cabrio
TOTMBO:964
|
Die stem op de achtergrond beweert dat zijn auto zo snel is. Als je de stopwatch er bij houdt is ie eigenlijk traag. Hij heeft ca 6 sec. nodig om tot ca 100 kmh te komen (let op schakelmoment 2-->3 = max 100kmh).
grappig
...............waar je al niet op gaat letten.............
|
18 jun 2007 1:17 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Al een oud filmpje maar nog altijd indrukwekkend.
Audi R8 in de bergen op een gewone baan
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
18 jun 2007 10:34 |
|
|
Marcos
Carrera 2 Cabrio
|
|
20 jun 2007 22:55 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
21 jun 2007 0:51 |
|
|
barolo
3.2S010
|
GT3rs in de vergelijking met GT3rs cubcar.
Youtube
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
22 jun 2007 10:46 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Zo kan je hem beeldvullend afspelen
Vind het enthiousiasme van Tiff Needell geweldig!
_________________________________________ Racefun events
|
22 jun 2007 15:54 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
Lijkt me trouwens in Amerika te zijn, en ik dacht toch dat de 964 en 993 RS (buiten de 964 RS America wat ik ook niet echt een RS noem ) enkel in Europa leverbaar waren o.a. omwille van (belachelijke) veiligheidsredenen
|
22 jun 2007 16:17 |
|
|
cabrio wim
|
|
22 jun 2007 20:19 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Vrouw achter het stuur bloed aan de muur euhhhh hek....
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
22 jun 2007 20:40 |
|
|
FS1
|
|
23 jun 2007 10:40 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Is dat nu de Crash type 69
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
23 jun 2007 11:48 |
|
|
cabrio wim
|
|
24 jun 2007 10:41 |
|
|
ECT
|
Vindt het wel knap dat het busje in de bochten niet omkiepert vanwege zijn hoge zwaartepunt.
|
24 jun 2007 12:12 |
|
|
porsche_rc
Eerst een rijbewijs (volgend jaar)woudenberg
|
zal waarschijnlijk wel iets zijn aangepast denk ik...
_________________________________________ Groeten,
Jules
|
24 jun 2007 12:13 |
|
|
aero
996 Turbo
|
GT3 crash eau rouge op spa.
Moeder der alle bochten
http://www.youtube.com/watch?v=ZVaNwl0qqfA
_________________________________________ Turbo lag is there for a reason, it gives you time to put your coffee away in the cupholder
|
25 jun 2007 10:25 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Au.... dapper om het online te zetten.
_________________________________________ Racefun events
|
25 jun 2007 14:16 |
|
|
997GT3
CayenneS/997GT3Zuid-Holland
|
[quote="aero"]GT3 crash eau rouge op spa.
Moeder der alle bochten
Dat is stevig balen en heel zonde
|
25 jun 2007 14:23 |
|
|
ECT
|
Niemand stopt voor hem om die arme jongen te helpen of te troosten...
Raar volk die circuitjongens.
|
25 jun 2007 20:51 |
|
|
Marcos
Carrera 2 Cabrio
|
|
25 jun 2007 23:00 |
|
|
bert964c4
vianen
|
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
26 jun 2007 0:39 |
|
|
aero
996 Turbo
|
Het zijn niet dezelfde Porsches.
_________________________________________ Turbo lag is there for a reason, it gives you time to put your coffee away in the cupholder
|
27 jun 2007 9:34 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Wat zou hier nu fout gegaan zijn ?
Ik heb de indruk dat hij niet voldoende gas gaf in het stijgend stuk, waardoor de wagen zijn eigen weg zoekt met het gevolg vandien.
Het lijkt me ook een zeer gevaarlijk stuk om daar even te stoppen om te helpen. Je komt net boven na dat stijgend stuk. De visibiliteit is daar niet zo groot. Tegen dat je het ziet, ben je er al voorbij.
Gele vlag en de baancommissarissen laten uitrukken.
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
27 jun 2007 10:03 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Met het naar boven komen is de visualiteit zelfs nul
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
27 jun 2007 10:26 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
ik heb 'm ook al tig keer zitten kijken, maar doordat de camera aan z'n helm zit kan je niet goed zien wat er precies met de auto gebeurt
naar mijn idee gaat hij er veel te hard in (onder aan) en stuurt (daardoor) ook te vroeg naar rechts
toch niet zo dramatisch dat het in deze schuiver/klap had hoeven eindigen...
hij gaat ook niet hard over de curbs, waardoor de auto uit balans zou kunnen raken
Bovendien zit het lastigste deel van Eau Rouge nog een stukje verder op...
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
27 jun 2007 10:34 |
|
|