Heeft iemand ervaring met een (ruil)dynamo voor een 993.
Geen groot probleem, maar bij 3000toeren een beetje vreemd geluid.
Grote ingreep? net een apk met nieuwe banden etc alles zuiver.
_________________________________________ laters
25 jun 2007 12:03
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
Nee, geen ervaring.
Maar je weet zeker dat het de dynamo is en niet de ventilator, de airco of het controlewieltje van de ventilatorsnaar
Er draait daar nog wel het een en ander rond
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
25 jun 2007 13:53
Zürich
ex-993 Targa
Zürich
Ik had hetzelfde met m'n 993 Targa, vlak voor kerst. Was een metaal achtig geluid, meteen naar de Porsche dealer gebracht (gelukkig in de garantie), bleek inderdaad de dynamo te zijn.
Niet mee wachten, want als er iets afbreekt kan het voor veel meer schade zorgen. Ik mocht er ook geen meter meer mee rijden en heb de auto met de kerstvakantie daar moeten laten..
26 jun 2007 10:02
targagerard
993 targa, 997s,even niets...
ijmuiden
Bedankt voor de tip, het schijnt bij mij een lager te zijn van mn dynamo.
Rij er al een tijd mee rond, zelfs net nog naar Italie en Oostenrijk via autobahn geweest (3X)!. Ga de zaak maar even laten vernieuwen. Mooie fotos uit Zwitserland trouwens, voor mij geen baan daar? Ben zo weg uit dit
apenland.
_________________________________________ laters
27 jun 2007 10:40
Zürich
ex-993 Targa
Zürich
targagerard schreef:
Bedankt voor de tip, het schijnt bij mij een lager te zijn van mn dynamo. Rij er al een tijd mee rond, zelfs net nog naar Italie en Oostenrijk via autobahn geweest (3X)!. Ga de zaak maar even laten vernieuwen. Mooie fotos uit Zwitserland trouwens, voor mij geen baan daar? Ben zo weg uit dit apenland.
Werk genoeg hier en ook niet mee lastig mbt werkvergunningen zoals vroeger. Kan het iedereen aanraden, woon inmiddels al bijna zes jaar hier.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum