Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 0:29

Antwoord op onderwerp  [ 186 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
verjaardagsverassing voor zoon (8 jaar) 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
3.2S
010
Bericht 
Om 15.30 bij de Mac Zmeer. Snel FF een Hamburger gescored en samen met Hans ri Avifauna. Rob had ons net gemist, maar ja wat wil jij met al die schade.... :wink: Om 16.00 uur kwamen wij aan en er waren al 5 P’s aanwezig. Toen kwamen er al snel nog een stuk of 6 aan. Wij werden hartelijk onthaald door Marike en de rest vd familie en 10 minuten later kwam de jarige Job Sander in de mooie kanariegele Boxster van Mark. Sander kon met iedereen een keertje meerijden en de rest van de familie wilde natuurlijk ook. Het weer zat mee. Het was een hele leuke middag. Hier zijn de fautoooooooos

Afbeelding

Laatst bijgewerkt door barolo op 24 jun 2007 17:06, in totaal 2 keer bewerkt.

23 jun 2007 22:36
Profiel WWW
981 Boxster GTS
Bericht 
Graag gedaan, was een leuk initiatief en mits er niet iedere week dergelijke verzoeken komen, goed invulbaar (anders gaat het thuisfront mopperen . . . . . ) :wink:

Zelfs het weer werkte nog een beetje mee.

Kids al over de grootste schrik / verbazing heen ??

23 jun 2007 22:37
Profiel
PorscheForum Junkie
991.2 Carrera 4 GTS Hendrik-ido-Ambacht
Bericht 
Goed om te lezen dat het zo'n succes is geweest :thumleft:

Marike, je hebt de lat wel hoog gelegt voor jouw en je man voor als Sander 9 jaar wordt. :lol: :wink:

23 jun 2007 22:41
Profiel
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Wat een geweldige actie. Super geregeld!

24 jun 2007 0:06
Profiel
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Mooi gedaan zo. Het is gelukkig een fijne dag geweest.

24 jun 2007 9:14
Profiel WWW
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
Sympathieke mensen toch hé, die Porscherijders.

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be

24 jun 2007 9:19
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
MY01 BoxsterS
Bericht 
> Canariegele Boxster van Mark.

Hola, speedgelb he, desnoods speedgeel of snelheidgeel maar NIET kanarie geel ;-)

Het was een erg leuke middag. Leuk om te doen met alle glimlachende gezichten en om mede forumleden te ontmoeten. En idd, zolang het niet wekelijks gebeurd ben ik altijd in voor dit soort evenementen.

Mijn ervaring is altijd wel dat als het vaker gebeurd en "grootser" wordt dat het dan snel misgaat. Ik heb geen politie gezien maar had het eigenlijk wel verwacht. Met +10/15 auto's, dito rijders en meer familie/publiek/bezoekers wordt het erg druk en trekt dat VEEL negatieve aandacht. Heb ik al een keer meegemaakt (dreamnight at the zoo, een evenement van Avifauna voor de familie van zieke kinderen uit het LUMC, inclusief F-cars, P-cars, L-cars, en BN'ers. Probleem was enkel dat ze met 260 op de N11 en kinderen op de passagiersstoel gingen uittesten of een 911 turbo nou sneller of langzamer was dan een F360 :-)

Maar goed laten we daar niet van uitgaan. Het was een TOPmiddag en Marike / Rob hadden ook verschrikkelijk goed gezocht voor de organisatie, drank en hapjes. Hulde !

Mark.

24 jun 2007 9:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
De kinderen konden gisteravond inderdaad niet zo snel in slaap komen :lol:
maar ze hebben gelukkig wel kunnen slapen.De verhalen over gisteren zijn natuurlijk niet van de lucht.
Wie het harste is gegaan en wie in de mooiste auto gezeten heeft.Wat niet helemaal klopt want ze hebben ze geloof ik allemaal van binnen gezien.
Ook de volwassenen hielden er gisteren maar niet over op.
Helemaal gaaf.
Ik zal robert vanmiddag laten stoeien met de foto's.IK heb even gekeken maar ik heb werkelijk geen idee hoe ik die hierop moet zetten.
Gelukkig staan die glunderende koppies op mijn netvlies gegrift dus ik zal nog lang nagenieten.

24 jun 2007 10:07
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Gerhard schreef:
Goed om te lezen dat het zo'n succes is geweest :thumleft:

Marike, je hebt de lat wel hoog gelegt voor jouw en je man voor als Sander 9 jaar wordt. :lol: :wink:

Ik denk dat dit voor hem en zijn vader een ervaring was die toch niet overtroffen kan worden dus dat ga ik dan niet eens proberen :lol:

24 jun 2007 10:08
Profiel
3.2S
010
Bericht 
markk schreef:
> Hola, speedgelb he, desnoods speedgeel of snelheidgeel maar NIET kanarie geel ;-)

Speedgelb oder Kanarie geel

Afbeelding Afbeelding

Say no more :!:

PS: Ik was toevallig vorig jaar bij Avifauna langs geweest met de jongens. :wink:

24 jun 2007 10:47
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
911 3.2 cabrio
Haarlem PF # 2694
Bericht 
Dan was die van Jeroen zeker Parkietgroen en die van mij Ararood? :wink: Oh ja, we hebben dan nog Raafzwart en Meeuwgrijs natuurlijk

24 jun 2007 12:05
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Super initiatief en dito uitvoering.
Je moet er maar aan denken.
Even voor de verjaardag van je zoon op een wildvreemd forum de vraag gaan stellen en dit resultaat krijgen.
Getuigd ook van super inzet en lef van Marike. :thumleft:

Laatste update 22/10/2013

24 jun 2007 13:10
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
dit zegt genoeg denk ik

[/img][img]

24 jun 2007 13:57
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
marike schreef:
dit zegt genoeg denk ik

[/img][img]

Inderdaad :roll: ..... ff FAQ lezen :wink:

24 jun 2007 13:59
Profiel WWW Facebook 
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Was inderdaad een geslaagde happening. Volgens mij was de hele familie even jarig! :wink:

Het weer was ons goed gezind, er was een mooie mix aan Porsches op komen dagen, oud, nieuw, 911, boxster, Cayenne. Vlakbij Avifauna liggen een paar leuke, op zaterdag erg rustige, industrie terreinen, ideaal parcours voor een ritje met een elfje! :wink:

24 jun 2007 15:13
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Helemaal top om te volgen dit. Had het graag van dicht bij mee willen maken. Altijd rg leuk om kinderen zo de dag van hun leventje te bezorgen.

:res: voor alle forummers die dit mogelijk hebben gemaakt

24 jun 2007 16:28
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
Nou het heeft even wat werk bezorgt maar dat is het dubbel en dwars waard hoor, wilde iedereen nog langs deze weg bedanken voor de smile's op de gezichten van kinderen en ouders was een onbetaalbare dag voor een hoop onder ons dat dat nog kan is fantasties.

bedankt voor iedereen

de foto's staan op http://picasaweb.google.nl/robertrous

hoop dat het gelukt is

:D :D :D :D :D

24 jun 2007 16:36
Profiel
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
Wat onztettend gaaf moet dit zijn geweest voor je zoon, top dat er zo'n opkomst was! Marike, je bent een supermoeder dat je deze droom hebt kunnen waarmaken.

Respect voor het grote hart van alle deelnemers!!!!!

24 jun 2007 16:53
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Kon alleen maar door supermensen Dreamer.Alleen was het me natuurlijk nooit gelukt

24 jun 2007 17:12
Profiel
PorscheForum Junkie
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht 
Zo leuk om te lezen dat alles zo goed is uitgepakt...
Dat virus gaat nu nooit meer over Marike...

24 jun 2007 20:00
Profiel
PorscheForum Rakker
's-Gravenhage
Bericht 
Super leuke middag met blije lachend :D gezichten.Dit is wat je bij deze auto ook verwacht. Edwin supergave foto's en tot een volgende keer

Rob Swärtz
(rode P. met (lichte) :cry: beschadiging.

http://www.hilitemusic.nl
http://photobucket.com/rswartz

25 jun 2007 12:43
Profiel
PorscheForum Junkie
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
Bericht 
Een jongeman die 8 jaar is geworden , die idolaat is van PORSCHE , zo'n verjaardag bezorgen . Dan moet O.A. mamma marike veel van haar kind houden . :!:
Dat was mijn eerste gedachte toen ik Zaterdagmorgen dit topic voor het eerst las. :shock:
Toen ik 's middags om 3 uur uit het raam keek , regende het . :evil:
Ik ben toen direct in de auto gestapt , en ben naar de Avifauna gereden .
Niet dat ik of mijn auto HET verschil maakt maar elke PORSCHE is er 1 ,dacht ik. :zwbl:
Daar aangekomen kon het niet missen , waar Pa en Ma en de rest van de familie , stonden te wachten op Mark :res: en de jarige jop.
Heb veel :res: vor de forumers die hieraan meegewerkt hebben , in het bijzonder markk. EN mooi dat veel verschillende types aanwezig waren.
Het was voor mij zeer de moeite waard :!:

25 jun 2007 20:41
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
hier nog een berichtje van papa, heb nog meer foto's maar die staan op een rolletje dus die komen nog voor het weekend hoop ik

eeb gelukkige papa en mama

:D :D :D

25 jun 2007 20:50
Profiel
PorscheForum Rakker
Cayenne S 2006
071
Bericht 
Het was een prachtig gezicht. Toen de schroom voorbij was en het eerste "mijnheer mag ik een keertje in uw auto rijden" had geklonken was het een af en aan rijden van Porsches daar bij Avifauna. Politie Hollands Midden heeft een rijke bron van inkomsten aan haar neus voorbij laten gaan..het ging soms erg hard op de N11 :lol:

Nogmaals een hele geslaagde middag met een mooi stel mensen!

Ton van Bochove

25 jun 2007 23:35
Profiel
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Yep. Was nog wel een oetlul die mij een bijna hartverzakking bezorgde door op een parkeerhaventje op de vangrail te gaan staan en foto;s maakte. Stond later aan de andere kant van de weg en maakte fotos van de energie/windmolens... :roll:

In ieder geval beter dan een lasergun! :lol:

Laatst bijgewerkt door Jeroen C3.0 op 26 jun 2007 13:47, in totaal 1 keer bewerkt.

25 jun 2007 23:43
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 186 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende